|
|
| Fast food: Bürger König eller Mågen |
|
|
Hvad så? En rask lille afstemning her. Er du til mayonaise på pomserne og bøffer med tændvæske? Eller Er du til papboller indeholdende nyt skiftende fyld hver 2. uge samt små stærke chili-ostesnask fedtkugler? :D Kom frisk, McDonalds eller Burger King? Eller begge dele? Og alle der har en skinhellig "jeg-spiser-ALDRIG-fast-food"- holdning kan fedte ud af min tråd og lave deres egen og hvor skrækkeligt det er at nogen spiser fast food en gang i mellem 
Pony til salg Kæmpe udsalg af kvalitetsrideudstyr: Sadler samt diverse montering, kandar, dækkener og meget andet - skriv og hør nærmere
Løvehoved-kaniner og marsvin til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mening. |
|
|
Jamen jeg er til begge dele.... Sikkert usund men Synes sk det smager skønherlig..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdih |
| Forfatter:  |
Klapperlap1 |
| Dato:  |
22-04-2009 12:42 |
|
Mågen til mig. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge... |
|
|
... er nogenlunde lige ringe. Så jeg skifter lidt efter hvor det er praktisk, for selvfølgelig spiser jeg da slammad indimellem. Fordelen ved MacD er deres pommesfrites sauce - den er godt. Burgerne er knap så interessante. Fordelen ved BK er at burgerne er bedre - men de er holdt op med at have RIGTIG salatmayonaise til fritterne - så det trækker ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er klart |
|
|
til Mac D- sys endda det mætter mere end Burger King- har været på burger King en eneste gang, og det var IKKE en succes jeg gider gentage da!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen af delene |
|
|
Vil lige starte med at jeg altså er glad for fastfood, men forestrækker det fra pizzariaerne  Var faktisk på Burger King i sidste uge. Har det ikke her i byen, så det var i forbindelse med et Københavns-besøg Så skal man jo prøve det man ikke kan prøve til hverdag. Men blev godt skuffet. Fritterne smagte som om de havde sejlet i fedt. Burgeren nogenlunde lige sådan. Meget fedt hele vejen igennem. Er ikke så tit på Mågen herhjemme, men er jeg der, bestiller jeg gerne en barbecue (eller hvad den hedder) eller en McFeast. Dem kan jeg egentlig godt lide, bortset fra at bøffen er kedelig (hvad kan man ellers forvente af hakket ko-lunge), men er glad for fritterne. Men som sagt foretrækker jeg helt klart at gå ned på min lokale grillbar og købe min mad der. Favoritten er helt klart en Ribbenstegsandwich 
Mvh Maria
- har de skønneste rottebørn til salg 
Imellem sort og hvid er der en masse farver
En god hest har aldrig en dårlig farve. Gammelt ordsprog
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spiste mig |
Illum |
22-04-2009 12:57 |
|
1. BK burger i weekenden smagte da okay, ingen ting til, jo en liter sød 
Illum !! . A hvad!!! tænk at ringe til en arbejdsplads og STIKKE en HN bruger!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slammad LOL |
|
|
Af 2 onder vælger jeg også mågen, BK's burgere og fritter er lige tanden klammere end McD..
Skal det være junk, er jeg også mere til den lokale italieners pizza, det er mums..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234456 |
|
|
hvis det endelig skal være, så vil jeg helst burgerking! Jeg synes bare det smager af mere, og jeg bliver faktisk mæt af det mad jeg får der. Mågen bliver det dog oftest, da det er dem der ligger langs motorvejen. Det er dog over ½ år siden jeg har været på nogen af dem!
Michelle
HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| junk food |
|
|
Helt sikkert Mc D. til mig. Var der så sent som igår... Illum -den signatur- kræver den ikke en forklaring?
Mvh Charlotte Smuk frieserblandings plag sælges billigt (kontakt mig for info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender 1 |
22-04-2009 13:22 |
|
Jeg ville helst på Bk, men der er ingen i nabolaget, så når vi tager afsted er det på McD.
Ungerne elsker det, men der er sket noget mærkeligt med mine smagsløg.. jeg plejede nemlig også at elske det- men ikke mere. Nu foretrækker jeg pizza eller grillbar snask.. Og det skal selvfølgelig være fra min lokale pizza pusher der siger "nå er det dig" og remser op hvad der skal på pizzaerne. 
Synes McD har mistet den gode smag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pest eller kolera |
|
|
så skal det være Mc.D Rører ikke BK efter de for mange år siden havde rotter i KBH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mig selv |
|
|
Måske jeg skulle afsløre hvad jeg selv er til: Begge dele - efter behov! Når jeg er i Århus eller Kbh, så er det altså godt med en tur på Bürger König. Deres pomser er ikke så gode som mcd's, til gengæld kan jeg godt li' at bøfferne er grillede = smager af tændvæske Og så er der oftere chili i deres ting end på Mågen, og jeg kan godt li' chili  Til gengæld er det rart at McD eksperimenterer så meget med deres udvalg/råvarer, så man ikke altid får det samme OG man kan få en salat hvis man skulle føle sig knap så usund lige netop den dag  Om det mætter? Jeg bliver nok lige mæt om det er den ene eller den anden kæde 
Pony til salg Kæmpe udsalg af kvalitetsrideudstyr: Sadler samt diverse montering, kandar, dækkener og meget andet - skriv og hør nærmere
Løvehoved-kaniner og marsvin til salg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fast food: Bürger König eller Mågen |
|
|
Uha, svær  Jeg elsker BK for deres pomfritter, - både alm og twisters! - Og synes oftest deres smager af lidt mere. Tilgengæld siger jeg ikke nej til en McFeast med bacon!  Men er der en ting jeg ærger mig over, er det af man ikke kan få KFC herovre i Jylland, og at man skal hele vejen til KBH for at få det! Vi fik det tit da vi boede i Island, og sidst vi var i England fik jeg præsenteret det for kæresten som også synes det er super lækkert. Så kommer KFC herover, så vinder de altså 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren!! |
GeLabs2203 |
22-04-2009 13:56 |
|
Jeg spiser nok fastfood max 4 gange om året, det siger mig ikke lige det helt store, og hvis det endelig skal være, så skal det være Burger King:)
Hilsen GeLabs2203 og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Burger King er da for uappetitligt.. Har fået en burger derinde 2 gange, og begge gange var det sådan en våd burger. Masser af alt muligt dressing og ketchup. Bollen var helt slatten og trist.. Så er jeg mere til Mågen. Et par cheeseburgere uden løg og pickles Det er alt hva jeg spiser derfra. MVH En stor kræsenpind 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge dele.. |
|
|
er ækelt.. Spiser højst en Mc. Flurry fra Den gyldne måge..
Krone og Bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes omkring Århus og Brande, se præsentation for nærmere information..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| addddder.... |
Gitte ♥Fjordheste♥ |
22-04-2009 14:11 |
|
Jeg er Ikke til nået af det. jeg synes det er ulækket mad man får. DET ER SYND AT TAGE EN HUND MED DER IND..!!! Øst, Vest Hjemme Er Fjordhesten Bedst. - Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synd ??? er det IKKE |
Illum |
22-04-2009 14:12 |
|
Illum !! . A hvad!!! tænk at ringe til en
arbejdsplads og STIKKE en HN
bruger!!! Er det dig ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bvadr! Fastfood |
Luxus |
22-04-2009 15:13 |
|
Jeg spiser godt nok nødigt nogen af stederne Jeg er ikke ret god til tarvelige burgere og frittes. SKAL det endelig være, at vi kigger forbi Mågen, så står den på Crispy Chicken Salad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi spiser |
|
|
sjældent nogen af stederme. Men skal jeg vælge et af dem, vil det klart blive Burger King.
Team Rønnebjerggård......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Åååh der er nu ikke noget bedre end Burger King hvis trængen er stærk nok Jeg kan KLART bedst li' BurgerKing, det smager nemlig ikke af pap-junkfood, men bare af junkfood Macdonalds derimod synes jeg laver verdens DÅRLIGSTE pomfritter, og ret usmagelige burgere, de er stortset ens det er kun størrelsen der variere (Har selv arbejdet der) Derudover så synes jeg at BK har et lige så stort og varierende sortiment som MCD. Det eneste MCD laver bedre end BK er milkshakes, og så har de garlic sovsen som er total niice til fritter eller nuggets.! Men alt i alt går min stemme til BK  ps. jeg spiser MAX noget fra de to steder én gang månedligt - jeg er ikke hellig!
H i l s e n e r Mie med Melonia N, lækker 4 års Tysk sportspony - SÆLGES!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Jeg er mest til burger king, udelukkende fordi McD ikke har hotwings mere Kan dog bedst lide McD's pomfritter, men med BK's salat mayonaise til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg får |
|
|
herreondt i maven af Maccens pomfritter - jeg ved ikke helt hvorfor Det er lidt med forskel om jeg synes Kongen eller Maccen vinder løbet - nu har vi så ikke en BK nærmere end Køge så det gir sig selv at Maccen normalt vinder af de to når nu der ligger en i Nykøbing  Jeg er altså også mest til den "lokale" grill/pizzamand - eller det er jo så løgn for jeg spiser netop ikke fra den lokale men kører til nabobyen  Både BK og Mac er rigtig papmad - indimellem kan jeg godt lide den der lidt tørre sprødhed MacD har - mens jeg andre gange godt kan lide de der mere friske, dressingdryppende sager fra Kongen.
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. If opportunity doesn't knock, then build a door.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klæskelækgræ |
fru-schwerin |
22-04-2009 16:33 |
|
For mig har det egenligt været ligemeget hvilket af de to steder jeg var indtil en dag min mand og jeg tog på Burger King i Aalborg.. Mage til ulækket og beskidt sted skal man lede længe efter... Disken..det man kunne se af køkkenet, bordene , gulvet...det var møgbeskidt, og så vovede jeg mig på toilettet...fy for den..stanken og hygiejnen var lavmålet..jeg siger jer...det var så ulækket. Skal jeg nogensinde have mad sådan et sted fra...så bliver det helt klart MD...som jeg altid har fundet rent og pænt. vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj |
|
|
Jeg er til Max - deres burger er altså super gode. Så er det godt man bor her i Sverige, hvor vi har sådan nogen - stakkels jer der bor i DK, at I må undvære deres fantastiske burgere  Jeg spiser IKKE på BK, arbejdede der 2 måneder lige da jeg var fyldt 15 - selvom det er 8 år siden, så kan jeg ikke spise der. Efter at have stået og lavet maden, så kan jeg bare ikke (og jeg ved godt at det er det samme på McD, men det er alligevel ikke det samme - øh eller...) Spiser gerne på McD - mmmmm, Mcflurry og bigmac...
Live your life to its fullest potential...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jack in the box |
|
|
er nok min favorit, men der er lige langt nok over there, så hellere en bigtasty fra den gyldne måge når det skal gå hurtigt, har vi lidt bedre tid er det den lokale pizza pusher, mums mvh Naja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jrfemciwm |
rie 2 |
22-04-2009 17:08 |
|
Jeg ELSKER burger King 
..medlem af bullerklubben..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tja... |
|
|
Sværger til Burger King! Burgerne er mere friske, ikke så fedtede og har en rigtig grillet smag  Elsker deres salatmayonaise og heinz ketchup og deres pommes frites er hundrede gange bedre en MacD's, de er enda sprøde når de er kolde! Og super sandwich de har også! Nu efter MacD har skrottet deres Big Tasty så er der intet på MacD der tiltaler mig....jo måske deres salat, men det er også det eneste. Jo og så lige det at man kan drikke alt det sodavand man vil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| burger king |
taina |
22-04-2009 22:10 |
|
Klart til Burger King! Der er salat i burgerne, og deres twister pomfrites tager kegler! Meeeen det er nu oftest, at det er en McD, jeg kommer forbi. mvh. tina
Sælges:
- Mod fluer og svamp: Tectonic (den blå), Søndergårds Fly Away, Bio repel shampoo og Imaverol Vet.
- Easy Boot Bare str. 3.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| af de 2 |
Stald Kandelsdorff |
22-04-2009 22:33 |
|
må jeg sige mc. D! specielt nuggets og chilicheese tops! et godt rå er at komme på tipunkter hvor der er tomt- så er man sikker på at få serveret frisklavet mad.vi tager fx gerne på mc d om formiddagen- kl 10.10 der serveres der fileme friske fritter og varme chillicheese tops- det er helt sikkert... ellers syntes jeg at sunset b. laver nogle gode sandwiches. dog kan jeg ikke fordrage deres pommesfrites vi er måske på mc. d 1 gang om måneden- og jeg er heller ikehellig- dog elsker jeg hjemmelavet mad,så står ofte i køkkenet selv.
-billedskøn børnepony sælges billigt- -kondenstørretumbler,1.5 år, sælges-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| BK.... |
|
|
Der er jeg enig med PLETHESTEN.. Hvis jeg skal vælge mellem de 2. Sprøde pommes frites og de er varme HVER gang. Det er sgu mere end man kan sige om Mc D. Mc D smager sgu af pap, uanset hvilken krydderi de kommer på. Var en gang til Mac tasty, men enten har de ændret på den, eller også er smagsløgene ændret, for synes ikke længere den er så god. Illum: Sjovt du skulle nævne det med, om det ikke er forbudt at have en hund med på spisesteder. Jeg talte med en bekendt, og hun sagde at det måtte man godt. Jeg synes nu ikke selv om det. Men kender ikke til reglerne, derfor er jeg stadig i tvivl. /Heidi
"If you don't design your own life plan, chances are you'll fall into someone else's plan. And guess what they may have planned for you? Not much."Jim Rohn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PLETHESTEN |
dibbel ♥Mette♥ |
22-04-2009 22:56 |
|
Hvaaad?? Har Mcd skrottet Big Tasty?? Men hvorfor dog?? Jeg elskede den burger!! Var det eneste jeg fik på Mcd når jeg kom forbi der.. 
Man skal kysse mange frøer, før man finder sin prins <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså, lugten... |
|
|
Nu er det rigtig lang tid siden (4-5 år) at jeg har været på både Burger King og McDonalds, men hvis jeg skulle vælge så ville det helt klart blive Burger King. Jeg kan ikke holde lugten af McDonalds ud, og det er den samme lugt de har i hele verden. Jeg synes ikke at Burger King har samme kvalme lugt, og så smager deres burgere bare bedre (eller...det gjorde de sidst jeg smagte dem, det kan jo have ændret sig). Jeg spiser som regel ikke fritter, så jg skal ikke kunne sige hvilke af stederne der har de bedste. Når jeg er i København, foretrækker jeg en sharwarma-pita-ting eller pita med falaffel, det er 10 gange bedre end både Burger King og McDonalds  Lene
***Ubi bene, ibi patria***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmm |
theluny |
22-04-2009 23:10 |
|
McFeast, blir jo helt aften snack sulten af det her. Der er dog lige lang nok til McD og ved ikke om den er lukket... Burgerking syntes jeg også er god. Men jeg vælger McD fordi det har jeg det breddeste kendskab til. Så syntes jeg også Burger King er dyrt. Syntes de gange jeg har været der, så gør jeg jo det ordentligt og vælger XXL burgere...men slipper somregel med 70 kr for en menu og det er lige før den lokale grill kan hamle op med det prismæssigt og lave noget der smager 20 gange bedre end de to steder.
~ nu en af de få mennesker, der er helt og aldeles dyreløs :S ~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mågen.. |
|
|
-er ringe - men BK er ringere
Vicky Mathiesen
Tradition does not mean preserving the ashes but keeping a flame alight
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg spiser ALDRIG hos mågen |
|
|
mere...Ikke efter jeg for et par år siden fik en madforgiftning hos mågen i solrød...Siden har jeg ikke været der...Jo for at købe en flaske vand i sidste uge....Men ellers ikke:) Tilgengæld synes jeg burgerne hos B.K smager formidabelt godt:) Og deres pommes er også langt bedre... Vi bor så ca. 40 min fra en B.K så det er måske en gang hvert halve år vi er på den...Men godt smager det nu...:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mågen!! Sjældent jeg spiser deres burgere og fritter, men når jeg er i UK, er jeg storforbruger af deres chokolade milkshake og McFlurry Crunchie  Milkshaken smager bare anderledes end den i DK og Cadbury Crunchie kan jo slet ikke købes i DK, så derfor hitter McD i UK mere hos mig end i DK, hvor jeg sjældent er på besøg.
Mvh. Julie
---
Medhjælper hos Vodagergård - Avl af danske oldenborg - Se mere på www.vodagergaard.dk
Alexia af Vodagergård †10.11.2008 -Du er savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mågen.. |
Michella ♥Kronos♥ |
23-04-2009 08:44 |
|
Jeg vælger helt klart McD Men sunsets pommesfrites er helt klart de bedste