Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Når barnet er blondine...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 17:48

Så får man utrolig mange sjove indlæg til dagen:)


Da hun var helt lille og skulle bruge en yo-yo gik det ikke supergodt. Ifølge hende var det dog gulvet der var for højt



For ikke så længe siden stod vi og ventede på bussen. Der var ret tåget og der kom en bil forbi.

- Se den har tågelygterne tændt, sagde jeg.

- Hvorfor har han det, spurgte Camilla



Og frisk fra i dag. Camilla har en ven på besøg og de sidder ved pcen og spiller lidt. Det er vist et spil med en tidsmaskine for Camilla fortæller mig at man ikke kan tage tidsmaskinen til Grønland, da det findes endnu



Jeg er overbevist om at det kommer fra farens side, da han har et par søstre der heller ikke altid er skarpe. Den ene sover i hvert fald ikke med armbånd af frygt for at blive kvalt


HP: www.staldlindskov.dk


Fjordhingst sælges, se mere HER


0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 17:57

Lydder skægt og uskyldigt.


Husk ikke at behandle hende som "dum", for så kan det gå hen og blive en selvopfyldende profeti.


( det kaldes stempling )


I øvrigt ser hun nu rigtig sød ud.


Og ja de siger da mange mærkelige tind de børn




Damgaard



0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:05

Vi behandler hende ikke som "dum", men når der kommer sådan en kommentar kan man ikke lade være med at grine eller kommentere det. Og hun kan sagtens se det sjove i det også:)


HP: www.staldlindskov.dk


Fjordhingst sælges, se mere HER


0
0
Svar på denne tråd
 
 )))))))))))))))))))))
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:09

Blondiner har det bare sjovere.. sådan er det... ;-)


Mvh En blondine...der altid har det hyle skægt...


Stald Østergård


oestergaard.upfront.it/Forside



Box udlejning

Bedækning V/ Falkhan Expresso.



Kh/ Christina.! *



OX HOPPE KØBES....!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:10

Nå det er godt.


Børnene i børnehaven (fra min praktikperiode) sagde også nogle MÆRKELIGE ting og forklaringer, hvor det virkeligt var svært ikke at grine


Sommetider smuttede det altså også må jeg indrømme




Damgaard



0
0
Svar på denne tråd
 
 Blondiner
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:29

Sådan en har jeg også i huset, og hun er tilmed teenager, og hun kommer også meg nogle, øøøøøøøøøøhm tåbelige bemærkninger, hvor jeg simpelthen ikke kan lade være med at flække af grin.


En dag står hun i køkkent hvor vi snakker og den falder på vadn, hvor huun peger og kigger på vand hanen, og diger hvad er det det hedder det der kommer ud af den der ? altså hvad hedder det som kommer ud af vandhanen ? HVAD HEDDER DET SOM KOMMER UD AF VAND HANEN ? ;DJeg var fuldstændig færdig, hvilket hun også selv var, da hun opdagede hvad det var hun stod og sagde.


HUn har lavet det samme i schweits, på en mc d hvor de kommer til at stå og snakke om hvad en cheeseburger hedder på engelsk ? ? ?;D


jaja blond det er hun, og ind i mellem glemmer hun at tænke, men kæft hvor jeg elsker hende ;)



K'sFoto ©


- Et øjeblik fastholdt i tiden.


Glem aldrig at respektere dine medmennesker, uanset menings forskelle.



Bullerklubben.



JydeTræf?






0
0
Svar på denne tråd
 
 Min....
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:42

Jeg har en gymn. veninde som altsår kun er farvet blond. Men Damn, hun kommer med nogle gode.


Som fx. da hun prøvede at tage toget til Esbjerg (fra nordsjælland) med hendes alm. HT alle zoners kort





KDRs udvige klubstævne 23/24 maj

Spring og dressur

Åben for alle distrikter.

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk




KDRs ring og spring d. 7 juli

Fra bom på jord - 110 cm.

www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 åh....
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:56

min søn er ikke blond. men da han skulle klippes for nogle uger siden sagde vi for sjov at vi havde da hesteklipper hjemme om vi lige skulle spare de penge til frisør. NEJ TAK han skulle ikke ha hestehår ???? ØH okay...


de kære børn...




Mvh Mona

(nu med jensebassen)

Stald Dyrhøj


Haflingerhingsteføl fra maj 08 sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 18:56

Har også gået på handelsskole med en blondine, som var overbevist om at fugle da havde 4 ben



WHAT!!!!


Hun troede ikke engang på mig da jeg sagde at det havde de ikke og spurgte, så på hele klassen og blev totalt til grin.


( Hun var så også MEGET blondine til daglig)


Damgaard



0
0
Svar på denne tråd
 
 Børn ....
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 19:28

Børn siger bare nogle sjove ting ..


Min kære nevø, på 5 år, sad den anden dag og snakkede om hvad han skulle være når han blev stor ..


Knægten skal enten være kok, racerkører eller amerikaner ... *GG* ... Han mente dog MEKaniker... ;) ...




MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions?



Hygge/skovturspart søges på rolig pony/hest..

Bramming området..


0
0
Svar på denne tråd
 
 blondiner
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 19:58

Gik i min gynmasietid i klasse med en pige, som også var kendt for at være lidt, hmm, uskarp!


Midt i en historietime, som i øvrigt foregik gik med panden i bordet, faldt snakken på kommunisme. Pigen rejser hovedet prompte og spørger (måske lidt for højt) "Kommunisme, er det når man er glad for sin kommune??"

Suk.. Åh ja..


Pernille


R.I.P. Campari. Vi ses på den anden side af regnbuebroen.


0
0
Svar på denne tråd
 
 alle børnene
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:11

en go børne-en fra Samsø: Knægten siger... Hvis Samsø skulle komme i krig skal vi ikke være bange for så kommer de andre lande og hjælper. Fx Tyskland, England og Sjælland...



Hilsen fra

Strit 77



-Ikke noget der ikke kan limes...

-Den der frygter vind og vand er ikke en rigtig handymand!


Bullerklubben

0
0
Svar på denne tråd
 
 GGGGGGGGGGGG
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:14

Ej super som de "blonde" kan..hæhæ..


Hørte også en idag i byen.." far er Saxild et land?" ...

Og til alle jer ikke lokale så er det en lille flække heromkring..hæhæ...!


Meen ja børn siger meget sjovt..;o)


Det er dog mere pinligt mht. de voksne blondiner, har hørt en del af disse igennem tiden, men den nyeste var dog da et dokumentar program om de der øgler på Galapagos øerne...hvor hun proklamerede at det var jo for latterligt da alle jo vidste at alle øgler var uddøde med dinoerne..... hæhæ = bonus info: hun kunne ikke overbevises om andet på trods af alt..hæhæ!


Mvh.


OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning!

Bedækninger tilbydes!

Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009




0
0
Svar på denne tråd
 
 vibs (StaldLindskov)
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:14

Ha ha er totalt flad af grin over hende søsteren der ikke sover med armbånd, i frygt for at blive kvalt...



-Christina


"Never ride faster

than your guardian angel can fly."



0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:17

ha haaa haaaa!!


Hvor dum kan man være og så i et dokumentar program


Damgaard



0
0
Svar på denne tråd
 
 Damgaard
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:18

Eller er det måske mig der var blond og misforstod dig


Damgaard



0
0
Svar på denne tråd
 
 tjah de findes
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:23

.. overalt de her små historier. Her en fra den seneste uge her i huset.


Jeg: hvad skal vi have at spise i aften?

Kæresten: hjemmelavede Hotdogs

Jeg: Ahrr,

Kæresten: ok, hvad vil du ha´?

Jeg: Hvad med frikadeller og kartoffelsalat?

Kæresten: Så skal der også pølser til

Jeg: ah, så det er bare fordi du vil have pølser, at du foreslog hotdogs?

Kæresten: Der er sgu da ikke pølser i hotdogs.

Der så jeg sådan her ud:

Jeg: Det er der da

Kæresten: Ej, det er der da ikke!

Jeg: Der er sgu da pølser i hotdogs

Så blev der sådan lidt tavst, indtil kæresten sagde

Jamen det er jo fordi jeg mente hjemmelavede burgere.


Vi fik burgere

0
0
Svar på denne tråd
 
 I tidernes morgen...
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 20:41

.. da jeg gik til spansk på ungdomsskolen, var der også en blondine til stede :-)


Midt i en lektion, hvor vi bl.a. snakkede om Pyrenæerne, spurgte pigen højlydt om ikke det var dem der havde bygget pyramiderne


Vores stakkels (spanske) lærer troede at det var hans danskkundskaber der svigtede, for det KUNNE hun da ikke spørge om?!?


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 
 Matell
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 21:47

Det har vi også haft meget sjov ud af.


En gang var vi til tamtam hos hende og hendes søster havde sin lille nye dreng med. Pigen kiggede ned i barnevognen hvor drengen sov og så udbrød hun: Neej, har han ikke fået øjn' endnu?


Der var også en gang hun var på besøg hos os og hun spurgte os om hvor langt der var fra Als til Skelund (to små byer ikke langt fra os). Vi svarede og hun kiggede så på os og spurgte så: Jamen hvor langt er der så fra Skelund til Als


Hun har faktisk en anden søster som er lige så "uskarp". Kan dog ikke huske historierne, men hun har i hvert fald min. to blærer og haleben


HP: www.staldlindskov.dk


Fjordhingst sælges, se mere HER


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 23:38

Ha ha nogle gode historier der er i denne tråd


Der var også en "blondine" i min gamle folkeskoleklasse. Vi har nok gået i 6. klasse eller derover, så vi var jo ikke små børn... Men hun spurgte om vi bor på Sjælland? (øhhh jo, vi bor jo i København..)

Hun kom også til at sige "den man togter, vogter man". Og da vi fik af vide i natur/teknik at blomster på en måde blev befrugtet ligesom mennekser, så spurgte hun om de så også får menstruation

Men det bedste var nok at hun ikke kunne nævne et eneste land i Europa da vi havde en quiz i klassen!



You can't please everyone, when you bow towards someone, you show your ass to the other.

0
0
Svar på denne tråd
 
 om opløselighed
Forfatter: 
Dato:  16-04-2009 23:53

en af de bedre fra gymnasietiden var på et kemi højniveauhold. hvor en af pigerne i ramme alvor rækker hånden op for at spørge: 'Når man opløser noget i vand, smelter det så eller forsvinder det bare?'


eller pigen på mit mathold, der iøvrigt var medlem af mensa, der rettede vores lærer: 'Altså, en linie med forskriften y=x+7 den starter i (0,0)'







Med venstre hånd
Line og Calano


GRÅ POWER- For mere magt til skimlede heste


Springhest sælges, 8 år, 166 i stg. let ridelig, placeret i Mb. kontakt mig for yderligere info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 He he...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 07:25

Min datter synes det var meget synd da hendes bedste veninde skulle flytte til Jylland


Så skulle hun lære et nyt sprog

0
0
Svar på denne tråd
 
 Åh ja, jeg har også en
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 07:51

Blondie her i huset, kan p.t. ikke lige komme i tanke om noget med hende, men hun gør ellers hverdagen festligere også for hende selv, når vi giver hende en forklaring


Men jeg havde for nogen år siden en blondie veninde, der i fuld alvor fraråede mig at købe en fiat, det var simpelhent så dårligt et køb; Den skulle have olieskift, skiftet tændrør o.s.v. (Almindelig vedligeholdelse)




Mvh

Charlotte

Mangler du reg.smed, så kontakt mig over pb.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 10:51

På trods af sit mørke hår er min gamle veninde lidt blond at høre på ind i mellem. Engang kom vi kørende på motorvejen og blev overhalet af en ambulance med blinket tændt (ingen sirene). Michelle råber så op:"Nøøj den er på tyvejagt!!!" Jeg så vist sådan her ud: Så Michelle forklarede mig lige, at de lod være med at tænde sirenen, for så kunne tyvene ikke høre dem! Måtte så lige spørge hende hvornår, at politiet var begyndt at fange tyve i store ambulancer!?

0
0
Svar på denne tråd
 
 For sjove
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 11:34

Sikke dog en masse gode.

Ja begge mine tøser er blondiner, og den største af dem kommer altså også med nogen gode, jeg er bare ikke så veldig god til at huske dem, men EN husker jeg tydeligt...


Vi bor jo i Norge og snakker flydende norsk, men internt snakker vi bare dansk sammen, så en dag vi havde været ude at køre en tur, blev hun sidende lidt i bilen og tænkte, så åbner hun døren og kalder på mig, og spør (på dansk)" Mooaaar, hvordan siger man nederdel, på dansk?.... Da kiggede jeg bare på hende og så skrald grinede jeg af hende, men hun sad bare og kiggede sådan på mig, til jeg bad hende gentage hvad hun havde sagt... det gjore hun så, og SÅ kunne hun pludselig godt se hvorfor jeg grinede af hende :)


Den minste er så bette endnu at hendes blondine fejl, stadig kan undskyldes med hendes alder (5 til sep.)


Men et eksempel, er at hvis hun har en plan om noget, som hun egentlig godt ved hun nok ikke må gøre, så klare hun ikke at holde mund...

Ex. vi sidder i køkkenet og har fået suppe til aftensmad, hun vil meget meget gerne drikke det sidste fra tallerkenen, men ved jo at mor her, ikke vil have det, så hun sidder lidt, så siger hun, Moar, hvis du nu går ind og ser på tv lidt...(lille pause, og så lidt lavere stemme) så kan jeg drikke det her når du ikke ser det


Husker jeg flere nu.... hmmm, nej...


Mvh. Pia



Perfekte fotogaver www.click4foto.dk helt klart et besøg værd...!

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med de mørke blondiner?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 12:30

- har vi pligt til ikke at sige dumme ting?


Børn tænker simpelthen anderledes.

Jeg er fx ikke skidestolt over, at jeg engang var HELT overbevist om at den gødning vi brugte hjemme i haven, var det samme som det man fodrede heste med, for det lignede jo fuldstændigt! Det var akkurat de samme pilleformede dimser, altså MÅTTE det bestå af det samme! (godt jeg ikke var fodermester dengang)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Store blondiner
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 13:23

For snart maaaaaange år siden gik jeg på Handelsskolen sammen med mange hmmm - interessante mennesker, heriblandt ÜBERBLONDINEN!!!


Vi havde fået udleveret en tekst som omhandlede et stort problem forskellige fragtskibe havde - nemlig blinde passagerer. Et af skibene havde fået den geniale ide at herpe disse "frirejsere" overbord så snart de kom i nærheden af land - kort og kontant!


Det fik überblondinen til at udbryde "ARHJ det kan man bare ikke - de kan jo ikke se hvilken vej de skal svømme!!!" Der sad en hel klasse med dette udtryk


Samme person NÆGTEDE at lave lektier til om fredagen - for der havde man jo alligevel tidligt fri (thjaaa, måske hende - vi andre måtte squ pænt blive til timerne var færdige)


Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Herlige historier.
Forfatter: 
Dato:  17-04-2009 14:59

Jeg kommer i tanke om endnu en - som jeg stadig kan drille min gode veninde med. Det skal siges at jeg VED at hun er en særdeles intelligent person - men indimellem kommer der noget totalt kolbøtteagtigt ud af munden på hende.


I dette tilfælde var vi på vej til Cuba for at besøge mine forældre. Vi var fløjet fra København til London, og var på vej videre fra London til Havana. Så sidder hun og kigger undrende på den der lille pakke smør man får med maden. hun lignede virkelig en der aldrig havde set sådan en før. Så lidt i sjøv sagde jeg til hende "ja, lige før (dermed ment fra københavn til london) stod der "smør" på pakken". Ja, siger hun og kigger stadig undrende. Jeg fortsatte "og når vi tager hjem om et par uger hedder det Mantequilla"


Og så så hun TOTALT undrende på mig og sagde "hvor er det åndsvagt, hvorfor kan de ikke bare kalde det det samme?"


Der gik lidt før hun fangede at det nok var fordi der var tale om 3 forskellige sprog :-)


£isbeth & Baloo

All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
(Walt Disney)


Se smukke unikke smykker til salg

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider