Hej HN mennesker
)
Jeg skriver det her indlæg fordi jeg har et "problem" - jeg synes mit liv er kedeligt.
Det startede med at jeg flyttede til kbh fra kolding - jeg kender ikke særlig mange herovre, men gik på skole og fik nogen bekendtskaber. Jeg har hele tiden troet, at det, jeg manglede i mit liv, var en kæreste. Der gik et par måneder, også fandt jeg ham - prinsen på hesten 
Og nu er jeg så færdig på skoleopholdet, arbejder som vikar imens jeg forsøger at finde ud af hvad jeg vil med mit liv. Problemet er, at jeg keder mig hele tiden - jeg har alt for meget tid til at tænke, hvilket resulterer i at der i mit hoved bliver skabt noget meget stort af noget meget småt.
Kæresten går på uni, så derfor har han ret tralvt, vi ses måske hver anden dag. Men hele tiden når jeg ikke er sammen med ham - eller nogen af mine venner - så er jeg trist, nedtrykt, let til tårer.
Det har nok noget at gøre med at det er vinter også, men det ændrer ikke på at det er træls - jeg tænker flere gange om dagen hvad der mangler, hvad der ville gøre mig glad - og hvad meningen med mit liv i det hele taget er? Vil jeg altid have det sådan?
Det blev lidt langt, men kære HN-er - har i nogen gode råd, erfarringer, anything der kan hjælpe mig?
Jeg er igang med at finde en partshest, men jeg tror stadig ikke det ville fjerne følelsen.