Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kedeligt liv
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 19:04

Hej HN mennesker :o)

Jeg skriver det her indlæg fordi jeg har et "problem" - jeg synes mit liv er kedeligt.

Det startede med at jeg flyttede til kbh fra kolding - jeg kender ikke særlig mange herovre, men gik på skole og fik nogen bekendtskaber. Jeg har hele tiden troet, at det, jeg manglede i mit liv, var en kæreste. Der gik et par måneder, også fandt jeg ham - prinsen på hesten

Og nu er jeg så færdig på skoleopholdet, arbejder som vikar imens jeg forsøger at finde ud af hvad jeg vil med mit liv. Problemet er, at jeg keder mig hele tiden - jeg har alt for meget tid til at tænke, hvilket resulterer i at der i mit hoved bliver skabt noget meget stort af noget meget småt.

Kæresten går på uni, så derfor har han ret tralvt, vi ses måske hver anden dag. Men hele tiden når jeg ikke er sammen med ham - eller nogen af mine venner - så er jeg trist, nedtrykt, let til tårer.

Det har nok noget at gøre med at det er vinter også, men det ændrer ikke på at det er træls - jeg tænker flere gange om dagen hvad der mangler, hvad der ville gøre mig glad - og hvad meningen med mit liv i det hele taget er? Vil jeg altid have det sådan?

Det blev lidt langt, men kære HN-er - har i nogen gode råd, erfarringer, anything der kan hjælpe mig?

Jeg er igang med at finde en partshest, men jeg tror stadig ikke det ville fjerne følelsen.

- Tine har talt !

What happened to sex, drugs and rock'n'roll ?

Now we just have aids, crack and techno ...

0
0
Svar på denne tråd

Ja forlad dig
Forfatter: 
Dato:  30-11-2008 19:11

IKKE på andre til at fylde dig op.

Du skal kunne gøre dig selv levende og tilfreds, det du kan bruge andre til er at TOPPE dig og din tilværelse OP.

Kan IKKE sige det for tit, så med fare for at gentage mig selv, så er det dit ansvar at du er glad og overskuds agtig.