Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At nøjes ?!
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 00:34

Julen i år bliver en smule anderledes end alle de forrige år mht gaver til familien.

Min søster og jeg er nemlig desværre begge to blevet ramt af en vinterdepression og så studerer vi begge to, så pengepungen bugner ikke ligefrem og der står ikke julegaver på særlig mange af de penge vi har.

Vi må derfor priotere hvem vi vil give gaver osv .. Men det har vi begge to svært ved - da vi føler en kæmpe glæde ved at give!. Det hele er i det hele taget lidt svært og tungt her i denne mørke periode, og det gør det så ikke bedre at bare har en god klat penge vi kan bruge til at forære vores kære nogle dejlige gaver.

Men jeg fik så ideen om at få taget et rigtig godt billede af jeg og mine søskende, store og lillesøster.

Men kan man godt "nøjes" med at give det ? Og hvor i al verden finder man lige en fotograf der vil tage sådan et billede, uden det koster alt for meget?

Suk, bare lige et lille hjertens suk herfra. Øv altså

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 00:37

Jeg har da fået vrøvlet en del . Oversættelse:

og det gør det så ikke bedre at bare har en god klat penge vi kan bruge til at forære vores kære nogle dejlige gaver.

og det gør det så ikke bedre at vi ikke bare har en god klat penge vi kan bruge til at forære vores kære nogle dejlige gaver.

Sabrina med Mac Neal

En fantastisk Irish Cob fraTroelsegaarden

-' Med ros og tålmodighed kommer man længst '-

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 00:43

Nu er det jo tanken der tæller, så selvfølgelig kan man det. Jeg synes det er en rigtig sød gave!

Men hvorfor slår i jer ikke sammen, og giver fælles gaver? Så sparer i lidt penge begge to og kan måske endda give lidt mere?

Husk; Kanon kan godt være kanin, der bare er stavet forkert (:

0
0
Svar på denne tråd

Lidt anderledes julegaver
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 05:35

kan du måske også give, uden det koster en bondegård.

Nu ved jeg jo ikke lige hvem i skal give gaver. Men hvis det nu er din mormor, kan det fx. være et gavekort på en forårsrengøring fra dig og din søster, hvor i kommer og gøre rent .

Dine forældre kan i invitere til Jesper Hus til sommer med alt inkl dvs. i sørger for at lave en lækker madkurv osv.

Din veninde kan du give et gavekort til en lækker middag hos dig samt en tur i biografen bagefter.

Det er personlige gaver som kan varme langt ind i sjælen og så vil den famili sikket syntes du er super til at give gaver, fordi de er anderledes.

Mulighederne er mange og det behøves ikke at koste en bondegård

Team Oases Professional Horse Care:

Hestepension: Hestevelfærd og adfærd

Hestevikaren Prof. Horsecare: Hesteejernes eget vikarbureau

Horseconsult: Rådgivning

http://www.teamoases.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sabrina ♥S♥
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 06:57

alt efter hvilken standard i forventer kan i jo evt finde en amatør til at tag billedet/billederne så kan i evt få dem pr TFCD og så koster det kun transporten og maks 50 kr til en cd...

Henra Cayenne udlejes 2000 kg total

www.123hjemmeside.dk/qantico

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket el hadet intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Tænk ikke
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 08:07

På det som at nøjes....

Lad dette være en gave I har brugt tid på at tænke over.

Tøjet opstillingen osv.

God fornøjelse.

kan fornemme at mange forældre, besteforældre får en nyt foto af deres poder ;-)

Illum

*

Og det VIL ske, hver gang...

0
0
Svar på denne tråd

Gaver..
Forfatter: 
Dato:  01-12-2008 08:17

..Jeg synes, sagtens man kan "nøjes". Det, dér gaveræs har alligevel taget overhånd.

Men I må hellere sige til familien, at I kun giver "små" symbolske gaver, og så kan de evt. tilrette det den anden vej også :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider