Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Øv. Hvorfor er det så svært?
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 18:44

Nu er jeg nemlig snart ved at løbe tør for tålmodighed.

Har prøvet at sælge min pony i godt og vel ½ år, selvfølgelig med "mellemrum".

Men det er bare svært at finde et godt sted, og en rutineret rytter til en pony som ikke er mere end 1.40.

Jeg er ved at gå kold, og selvom jeg prøver at holde hovedet koldt og bare "nyde den sidste tid", så er det svært. For jeg føler at mig og Dums er løbet ind i en mur, som vi bare ikke kan komme over. Vi har prøvet, prøvet og prøvet - og det lykkeds bare ikke. Vi går nok hinanden lidt på nerverne til tider, men fra jorden kender vi godt hinanden.

Jeg forstår ikke at man efter snart 3 år, stadig ikke kan forstå hinanden ordentligt udover fra jorden. Har længe overvejet om det også er kemien som bare ikke ér der.

Men ja' jeg må ærligt indrømme at jeg er frusteret over alt med Domino og at det ikke er specielt nemt mere.

Undskylder for mit triste indlæg.

Mvh.Tine
you are, what you wanna be

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 20:21

slet ingen som har prøvet det samme?

Mvh.Tine

0
0
Svar på denne tråd

Svært...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 20:37

Jeg havde engang en islænder, - fra jorden var hun den rene hund, og bare SÅ dejlig! Vi gik så mange ture sammen, vi hyggede og nussede og det hele var dejligt.

Men, satte jeg mig på ryggen af hende og ville ride ud alene, så gik det galt - hun bukkede, stejlede, bakkede, bed, sparkede og der var ikke det hun ville gøre.

- Jeg havde proff. ude og prøve hende, alle de kloge ryttere jeg kendte opgav hende, og jeg var den eneste der til sidst ville sætte mig op på hende.

Hun blev også solgt, - det var så ligeså meget pga. jeg tog på efterskole.

- Vi var 100% ærlige omkring hende, men tror ikke rigtig de tog mig seriøst :/

Hun blev hurtigt ifolet, så solgt, så blev hoppe og føl solgt hver for sig og nu ved jeg ikke hvor hoppen er (N)

- Udover at den eftersigende er i Sverige.

Jeg savner hende faktisk, for vi havde det SÅ godt sammen, når jeg bare ikke lige ville ride på hende :P

Så kender godt frustrationen med det... :/

Mvh. Rollo

- Juletilbud på sadel
-

Rollos Opdræt af marsvin

- Mange race- og kæledyr sælges!

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:33

- Ja det er ikke specielt godt.

Men det handler nok meget om mig og Dominos kemi.

Mvh.Tine

0
0
Svar på denne tråd

annonce
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:39

Hvor har du annonceret henne, for ikke her på HNs Mp.

Det ville gøre det nemmere at hjælpe dig, hvis man så en annonce, eller du fortæller lidt om de problemer i har.

et godt sted at starte.

www.hestens-sadelmager.dk

Mvh Marianne

Stolt pony mor med stave og gramatik fejl.

Bokse udlejes - 7140 Stouby

0
0
Svar på denne tråd

seks tegn
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:46

Anonncen er næsten lige udløbet for nogle dage siden.

Jamen vi kan bare ikke læse hinandens signaler, når jeg sidder på ryggen af ham. Han har svært ved at forstå mine, og jeg har svært ved at forstå hans.

Mvh.Tine

0
0
Svar på denne tråd

Ved præcis hvad du mener
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:21

Jeg har haft nøjagtig det samme problem med sille.

Fra jorden gik det fint, vi hyggede os da, men når jeg red hende, havde vi bare ingen forståelse for hinanden.

Blev altid uvenner og sluttede af med at jeg nærmest gav op. Hun var ikke "slem" hun forstod mig bare ikke.

Det eneste jeg kunne var at skridte på hende og gallopere - trav fandtes ikke...

Fra jorden var der ingen problem, så brugte meget tid på at longere.

Efter et år var der endelig en der hjap mig (istedet for at stå og grine som de andre gjorde)

Det gik stille fremad.

Jeg har nu haft hende i 6 år, og vores kemi er stadig ikke god. Fra jorden er den PERFEKT hun er stoler på mig og er utryg når andre skal håndtere hende.

Men alle andre kan ride hende lagt bedre end mig, og skal jeg sige det ærligt, ville jeg ønske at jeg havde solgt hende dengang. Men var stædig, var sikker på at vi nok engang skulle få den samme forståelse i ridningen som vi havde på jorden.

I dag kan jeg ikke få mig selv til at sælge hende. Hun er min bedste ven, men ridemæssigt kommer vi ingen vegne og vil heller aldrig gøre det. Men har da ondt af hende for hun ville da ridemæssigt være meget mere tilfreds sammen med en rytter der forstår hende.

Så kender godt din situation og synes du gør det rigtige ved at sælge ham.

"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"

SILLE FOREVER !!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider