Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så fløj jeg sku af :(
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 08:39

Mig og en af pigerne ude fra stalden var taget på en bette tur i går og ville lige tage en frisk galop op af en rigtig go mark med skråning på...første gang gik det fint, stille og rolig skridter vi ned i bunden og bliver enige om at den skal vi da lige prøve en gang til men denne gang med lidt konkurrence i hvem der kom først op til toppen...det skal lige siges at vi har redet der før dog i en rolig kontrolerende galop...men da jeg sætter mig frem og vi er fløjet afsted tror jeg at jeg kunne mærke hun snublede...men nej, terroristen begyndte sku at bukke med mig i fuld firspring så jeg måtte ned og kysse en græståt, det gik lidt stærkt så opfattede egentlig ikk noget før jeg landede og trillede til siden for at hun ikk skulle ramme mig...så imens jeg lå der og den anden pige var langt fremme og så min hest komme løbende uden rytter tog jeg mig lige sammen til at råbe at jeg var OK så hun bare kunne sætte efter hesten...heldigvis lå marken inde mellem en nogle skove, nærmest en dal så hun blev på den og fik sig lige et par sejres runder før hun fik fat i hende...og mig, tjaa jeg kom da op igen og tog resten af turen op...men av av av for dælan jeg slog mig, en meget ØM hofte/lår + et formodet bukket ribben...så nu må jeg lige tage en slapper de næste par dage og hesten må få nogle fridage da jeg ikke kan ride med alle de ømme lemmer

M.V.H

Tine
&
Terroristen

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Træls...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 09:12

Det var da en træls oplevelse, men godt du ikke kom alvorligt til skade og så sandelig også, at du kom op på ryggen af hesten igen med det samme :-)

God bedring med de ømme lemmer og ribbenet.

Jeg tog selv revanche på det punkt sidste år, hvor jeg ovenpå 4-5 år uden ureglemenenterede afsidninger, lige skulle have 3 uplanlagte turer af min hoppe. En gang pga. en stor schæfer, som skræmte livet af min hoppe, anden gang da hoppen var for ivrig, så sneen spændte ben for hende og vi slog en kolbøtte og landede i 1 meter sne. Og tredje gang red jeg uden sadel, hvor hoppen så en usynlig bøhmand og drejede 180 grader, så jeg gled af hende og sad på jorden med tøjlen i den ene hånd 8-)

Så jeg må sige, jeg fik min andel det år, men vi slap til alt held begge fra det uden skrammer.

Hilsen fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

- nu med to ryttervante heste -

Når krybben er tom

...ja så er Jesus gået!

Dressursadel sælges, 300 kr.

0
0
Svar på denne tråd

jeg piver
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 09:50

også.. Fik også en røvtur forleden, men det var min egen skyld.. Men hesten løb.......... Ud på den store og meget trafikerede vej.

Jeg opgav at løbe ham op.. Smiler..

Og stod der som en anden idiot med mudder over alt og råbte..> Nej nej det er farligt, kom tilllbaagee<..

Hest må på et tidspunkt ha følt sig en smule ensom i sin udflugt op af vejen for han standsede brat og kom jordende tilbage mod mig..

Heldigvis skete der ingen ting, men jeg kan aldrig beskrive den følelse og hvad jeg gennemgik af rædsels flash da han tog turen mod ræser banen..

Glemmer aldrig at lukke efter mig igen..

Ondt i ryg og ribber, de er bøjede en smule siger læge.. Av Av.

Ondt eller ej, fridage bliver der ingen af her..

god bedring med os..

Tinna

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:08

For pokker da osse AV!!!!!

Mvh Connie

Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd

TIna85
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:15

hehe ikke for noget - men øh havde du glemt at tjekke vejrudsigten??? sådan en tur efter den første omgang nattefrost - så SKAL man ryge af :-P

god bedring ;-)

Karina82

STUD BASK

Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser

Mangler nu alligevel hestelivet....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider