Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udlån/udleje ? Hjemme sider ?
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 13:00

Hej Allesammen ..

Jeg står i den situation at jeg lige nu har udlejet begge mine heste, men der er problemer med den ene, han er desværre for stærk til pigen og har smidt hende af :(

Har så sat ham til udlejning igen, dog med lidt flere forholdsregler end før, og har så selvfølgelig heller ikke haft så mange henvendelser..

Så er der nogle der kender andre gode sider som man kan sætte sin hest til udlejning på ?

Har haft(har) en bruger til heste info men kan ikke logge ind og hver gang jeg siger den skal sende en mail gør den det ikke, så den side kan jeg desværre ikke bruge.

Men alt i alt er det ikke en rar situation at stå i, så vil jo gerne have flere henvendelser indtil jeg finder den rigtige..

På forhånd tak til jer der svarer :D

Hilsen Sandra

0
0
Svar på denne tråd

Er......
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:32

...Det Haflingeren inde på din side du skal udlåne??

Prøv lige at sætte et link ind med din annonce, vil meget gerne lige se den

Knus Fra Mie

Kreativitet er at tillade sig selv at begå fejl.
Kunst er at vide, hvilke fejl, man skal beholde
.

0
0
Svar på denne tråd

Ja er det
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 14:57

Hej ..

Ja er det www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/215043/1/

Tror det er det rigtigt link men ellers ligger han som Haflingervallak udlejes på den første side herinde :)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen dog....
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:03

Jeg har også sat min på hestegalleri, og så bare skrevet at hun kun er til udlån. Der igennem har jeg også fået en del henvendelser.

Ellers kender jeg ikke til andre steder.

Held og lykke til dig, jeg står jo i samme situation. Det haster så heldigvis ikke for mig, med at få fundet en :)

Mvh.

Regina Sørensen

RDH hoppe udlånes:

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/172159/4/

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:12

Der er galleriet, dyrenettet og dba.

Tror bare du skal have lidt tålmodighed, men tror det begrænser rytterne lidt at man skal bo ved KBH eller sønderjylland. Hanvar desværre for lav til mig, og jeg bor også et stykke fra kbh

Opdræt af bullterrier.. (Kuld nov 08)

Køre på SPT.

0
0
Svar på denne tråd

Okay :D
Forfatter: 
Dato:  18-11-2008 15:23

Okay tak :)

Vil prøve at smide ham derind også har en profil på heste galleri men bruger det ikke rigtigt mere, og vidste ikke lige hvordan med deres markedsplads ..

Ja ved godt det begrænser det lidt men er fordi jeg jo selv bor i KbH og mine forældre Sønderjylland, så ved jeg vil have svært ved at kommer til Nordjylland f.eks. men har også skrevet at hvis det er den rette rytter skal de skrive alligevel :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider