|
|
| Det er simpelthen utroligt |
| Forfatter:  |
Christina Hansen |
| Dato:  |
31-07-2007 20:21 |
|
Nu harj eg lige sidet og læst et indlæg om en der vejer 140 kg og vil ride, fedt nok, det er måske en måde at kunne tabe sig på... men hold da op hvor er folk dog kritiske her inde, man siger en lille ting forkert og så blever man haglet ned, det er da utroligt, for mit vedkommende er jeg både en dårlig kæreste en dårlig søster, og en dyremishandler, i følge mange af jer her inde senest fordi at jeg valgte at lukke mine katte inde i en uge da jeg var på ferie. der er nogen her inde der måske lige skulle stoppe op og tænke sig en x tra gang om inden de udtaler sig, og hvad så hvis Betina har redet 10 sek på en shetter, jamen jeg rider hos hende og jeg har set den meget søde hest og det har det ihvertfald godt. Dette er mit sidste indlæg her inde da jeg synes at denne debat har taget en meget uheldig drejning. Tak for denne gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Den har vi hørt før ... |
Lisbeth Sejberg |
31-07-2007 20:25 |
|
... dette er mit sidste indlæg her inde  Mvh. Lisbeth
Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet. Godnat og sov godt :-) Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fint nok |
smukke-ped |
31-07-2007 20:26 |
|
okay...dvs der på hn nu er en dyremishandler/dårlig kæreste og dårlig søster mindre på hn... jeg husker godt svineriet med kattene...jøsses... det er da godt af få renset ud i skidet. farveller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| farvel... og på gensyn |
inger christensen |
31-07-2007 20:26 |
|
du kommer nok tilbage igen det gør folk jo, selv om de farer op og meddeler at på hn, ja der kommer de aldrig mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer tilbage |
smukke-ped |
31-07-2007 20:31 |
|
du kommer nok igen med et andet navn...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okey... |
|
|
Kan du have det rigtig godt Christina - knus  Vi ses nok snart igen.
Kvalitetssadler sælges !!! Kieffer, Stübben, Trainers Super elegant velrejst 5 års vallak. 145 cm. Mørkskimlet vallak - masser af kapacitet. Charmerende talentfuld 6 års vallak. 139 cm. Super gående.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Synes altså ikke i er særlig søde ligenu. - Synes sQ det er ærgerligt at folk må forlade HN, fordi nogen folk skal hakke andre ned. Og ja, folk kommer tit tilbage, fordi de tror tingene ændre sig - desværre gør de det bare aldrig, for de samme uheldige typer, vil altid være herinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ueldige typer. |
smukke-ped |
31-07-2007 21:57 |
|
OneHeartOnly...okay...det var selverkendelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja og nogle uheldige typer ... |
Lisbeth Sejberg |
31-07-2007 21:57 |
|
... har det også med at vende tilbage og har heller ikke selv ændret sig til det bedre, så hvor er din pointe lige ?? Mvh. Lisbeth
Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet. Godnat og sov godt :-) Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidder her og smågriner |
|
|
for så kører grammofonen i nøjagtigt samme rille igen, som opretteren opponerer mod... Kom nu ind i kampen venner...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Michael hvordan skal man ... |
Lisbeth Sejberg |
31-07-2007 22:09 |
|
... komme videre, når man stadig venter på hjælp til at oversætte RØVBALLEGARDINER til engelsk ... det er dybt og aldeles bremsende for al fornuftig tænkning  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Butcurtains |
Illum |
31-07-2007 22:14 |
|
Staves ?? Jamen så bye bye. Og til dem der tror man er nød til at forlade HN, jøsses det er ganske frivilligt om man er på eller ej.
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth Sejbjerg |
|
|
der må du så tale for helt egen regning  røvballer kaldes jo også for cheeks... så en direkte oversættelse i The Julekalender-stil kan man vel altid fedte sammen, så det´en ommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvordan... |
Hurricane ♥fleur♥ |
31-07-2007 22:31 |
|
var det lige historien startede  thi...hii nej det var bare for sjov 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farvel |
Betty Boop |
31-07-2007 22:34 |
|
Jeg synes kun det er godt at nogle folk tør sige deres mening, og nogen gange forhindre at folk gør nogle dumme ting i uvidenhed. Feks som at sætte sine 130 kg op på en shelandspony. Nogen der har et link til svineriet med kattene??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lisab |
31-07-2007 22:43 |
|
Der er vel for en i H ikke nogen på 130 kg der sætter sig på en shetter ??? Jøsses siger jeg bare  Der kom vel nogen og fodrede de her katte og skiftede kattebakke ?? Så kan jeg da ikke se problemet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lur mig |
|
|
om ikke du sidder og læser med på sidelinien bare liiige for at se hvad der kommer af svar på din sølle tråd...
Mia Så ankom Andrea Nikoline Petersen  Sort 16" Hubertus kombi sadel til salg, kig på præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| læser med |
smukke-ped |
31-07-2007 22:53 |
|
Minx..yeps...det gør hun sikkert... den slags drama queens tager vel al den opmærksomhed de kan rage til sig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
Mia Så ankom Andrea Nikoline Petersen  Sort 16" Hubertus kombi sadel til salg, kig på præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det er |
|
|
skisme utroligt at jeg nu igen har brugt flere timer af døgnet på at sidde her og glo på HN, og blande mig i alt godt fra de hellige hesteejere som vi jo er os der er på HN.  hvis ikke der var nogen der startede en latterlig tråd, eller nogen der kom med sure revsende opstød, ville min dag blive meget fattigere.  Godt min ferie snart er slut, inden jeg helt forsumper i dette IT univers af sure gimper, brokkende tanter og højhellige helgener. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Cheeks er kinder ikke balder |
Christine ♣Frugtblomster♣ |
01-08-2007 12:20 |
|
michael, håber da ikke du har cheeks der, for du har vel ikke r*v i begge ender? *GG*
Tror Illum er mere på rette spor med sine butcurtains. Hvad I alverden skal du overhovedte bruge det ord til Lisbeth? Hilsen Christine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cheeks |
Illum |
01-08-2007 12:44 |
|
Er nu et kælenavn for balder. Englænder er jo mestre i at omskrive ord, så de sige det uden at sige det.
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Skadefro nej, men ganske tilfreds.... . Michael Rasmussen, vinder af TDF 2007!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|