Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jeg er simpelthen så rasende
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 11:45

Vi er lige kommet hjem fra ferie, en uge i Sønderjydeland, super tur. i dag kommer min kæreste´s bror så med nøglen, de har været så søde at give vores katte mad i den uge vi har været væk, tror i så ikke han begynder at genere mit hjem, 2 ja hvis vi havde brug for det ville de gerne hjælp med at gøre rent, fordi at de mente ikke at vi kunne selv. hvad i en i helvede bilder han sig ind, vi har haft 3 katte lukket inde i huset i 6 dage, ja der var inde lukket og varmt, hvad havde de lige regnet med, jeg har det sådan at der skal være rent og pænt her. i sær nu da vi skulle på ferie det er dejligt at komme hjem til et rent og pænt hjem. men 3 katte jamen de sviner sku sådan er det da bare. 3 katte som ikke rigtig ved hvad de skal bruge tiden på da de er også van til at gå ude, jamen de går da i potte planterne, sådan er det bare, og så har de den frækhed at komme her og begynde at genere mit hjem, bare fordi at han bor sammen med en lettere raterderet som ikke har andet at bruge sin tid på end gøre rent. hvad i en i helvede bilder han sig ind.

Jeg vil nu mene at jeg har vist et meget normalt forhold til rengøring lige som alle andre, vi bor i et stort hus, 2 mennesker og 3 katte og en hund. jamen selvfølgelig gør vi da rent, hver dag. selvfølgelig kan man da godt rode, vi arbejder begge to mange timer. men vi bruger altid lørdag formiddag på at få gjort hovede rent.

jeg er simpelthen så sur nu...

0
0
Svar på denne tråd

1234567789
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 11:49
Bare sig til ham, at han ikke skal blande sig i hvordan I gør rent i jere eget hjem!

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

måske han
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 12:01

virkelig mente det positivt.

I ser måske forskelligt på, hvordan der skal se ud, når der er gjort rent?

Og derfor har han sagt det, for virkelig at ville hjælpe, hvis i havde brug for det?

Og man behøver ikke ligefrem at være retarderet, fordi man vælger at have et ultra rent hjem - hvis det skal forstås på dén måde.

Bliver i tvivl om, han bor sammen med en retarderet, eller om du mener retarderet som nedladende ord, for at gøre rent.

Niecer

0
0
Svar på denne tråd

Lad dog ham
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 12:18

gøre rent...ellers må de gerne komme her forbi...

Altså lad være med at tage det som en kritik- det lyder som at det var venligt ment.

MVH Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

Han syntes
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 12:29

vel at han ville tilby sin hjelp fordi han selv så hvordan kattene hadde rotet det til i ditt ellers pene og rene hjem!

Og kanskje hadde han litt dårlig samvittighed fordi han ikke hadde gjort det pent til I kom hjem?

Tror han ville være hyggelig og at han selv ville vært glad for det om han hadde vært borte en uge og kommet hjem til noget der lignet løgn!

Så jeg tror faktisk du burde si undskyld til din bror om du har svaret han slik du skriver om ham.

Hilsen Ellen

KIG IND !

0
0
Svar på denne tråd

Sødt...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 13:10

... først passer han kattene i en uge, også tilbyder han at hjælpe med rengøringen, jeg synes nu han lyder som en sød bror.

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

Kunne det ikke
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 13:18

Være venlig ment, men da du var træt ( eller noget) så opfattede du det som en kritik...

Er HN ikke fantastisk til at vende bøtten om

.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

Skadefro nej, men ganske tilfreds....

0
0
Svar på denne tråd

Nu kender
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 13:49
du selvfølgelig bedst din bror og svigeinde, men at kalde hende retaderet er nok lidt groft, der er nogen som er født med det handicap, så bland de retaderede unden om den historie du nu fortæller. Ja det kan jo være ment, som en venlig gestus, og hvis ikke, må du jo ta`den derfra med din bror.

Hilsen Lene

0
0
Svar på denne tråd

Man kunne også vende bøtten om ...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 14:04

... og mene du er retarderet Christina, når du kan nænne at lade kattene være spærret inde en hel uge, når de er vant til at kunne komme ud hver dag

Havde de ikke været bedre tjent med at blive passet et sted, hvor de havde haft adgang til udendørs løbegård måske ???

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 14:13
Hvis der kom nogle og tilbød at gøre rent ved mig ganske gratis ville jeg give dem støvsugeren og sige hvor gulvspanden stod

Og så ville jeg bruge tiden på noget jeg hellere ville, f.eks. hygge om mine heste.

Jeg synes du er lidt nærtagende.

-Jane

Regulator Complete sælges ved Aalborg

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland
0
0
Svar på denne tråd

tjae...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 14:34

Jeg tror altså også, at jeg var blevet en smule fornærmet, hvis jeg havde fået stukket den i hovedet..

Hvis tre katte havde været inde i huset alene i 6 age, ja det giver automatisk noget rod rundt omkring..

Broren har da sikkert tilbudt det af venlighed, men jeg ville opfange det som om, at han mente der var så beskidt, at man ikke kunne bo der..

Vi er ikke rengørings freaks hos os, der kan godt rode, men der er ikke beskidt.. men vi rydder da op når vi får gæster..

Så jeg kan godt forstå, at du blev fornærmet.. jeg ville have smilt og svaret, at det ikke var nødvendigt, da jeg selv gerne vil klare det.. og så have skumlet indvendigt

MONICA & ROSSO
nu også med Sussi Solskin

{>

0
0
Svar på denne tråd

nu er det sådan
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 15:46

at hans kæreste rent faktisk er raterderet, ikke ondt ment men hun er sådan lidt tilbage, det skal lige siges at de bor i en 3 vær lejlighed på 3 sal, vi har snakket lidt om at det er måske en form for misundelse, vi bor i et stort hus med en stor have, og de er spæret inde i en 3 vær på 3 sal,

Lisbeth: se der er jo rent faktisk en grund til jeg har valgt at lukke dem inde i en uge, fordi at sidste år vi var på ferie, manglede jeg 2 katte da jeg kom hjem og det vil jeg bare ikke igen, DERFOR. så inden du udtaler dig kunne du måske spørge om grunden.

Rosso, det var lige sådan jeg havde det. jeg blev faktisk skide sur helt ærligt, jeg tænkte ja det kan han sku sagtens sige, hans Kæreste går hjemme altid, uden noget at lave som sådan ud over at gøre rent, jamen så skal der jo være sygehus agtigt, både mig og min mand har arbejde, mange timer, jamen så kommer der jo til at rode ldt og sådan er det da bare, der skal vel også se beboligt ud ikke ligne en sterilt sygehus.

0
0
Svar på denne tråd

Du har jo åbenbart bestemt ...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 16:11

... at du bare VIL være fornærmet

Kan ikke se hvorfor forslaget om at anbringe sine katte i en pension, er så slem??

I hvert fald ikke værre end den nedladende måde, du omtaler din bror og hans måde at leve på.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 16:17
Hvor der er nogen der er nedladende jamen så er det da dem. hvad bilder de sig ind at komme ind i mit hjem og det første de gør er at kridisere hjemme. hvad vilel du ikke tænke, ville du ikke også blive fornærmet, jeg valgte ikke at sende dem afsted fordi at jeg havde ikke tænkt over der derfor. men det gør jeg næste gang. hvis vi skal på ferie igen.
0
0
Svar på denne tråd

Nej er vokset fra ...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 16:24

... at blive fornærmet overfor min nærmeste familie ... vi er sgu så voksne, at vi kan acceptere vores forskellige valg af livsstil

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:41
Det er jo det jeg mener derfor bliv jeg så sur over hans manglende respekt, vi blander os sku ikke i hvordan de lever, derfor forstår jeg ikke at de skal blande sig i hvordan vi lever, for fanden da vi er lige kommet hjem fra ferie, hvad havde de regnet med at vi sprang på støvsugeren da vi kom hjem i går aftes, næ nej vi er sku voksende mennesker. jeg blander mig ikke i deres og de har da også bare at holde snotten ude af vores liv sådan er det da bare. vi ses der kun 3-4 gange om året. og de kommer her aldrig. bare fordi at de lige skulle se efter misserne jamen så er fanden løs... hvad er det for noget...
0
0
Svar på denne tråd

Hvis nogen har brug for
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:44

at styrer deres rengøringslyster hjemem hos mig, må de hjertens gerne det :)

Hvis de var utilfreds med kattenes rod, kunne de da lige rydde op efter dem

------------------------------------ ------------------------------------ -

Læs om mine dyr på Ratster Zoo og Joy06

--

Killinger og tamrotter til salg læs mere HER

--

Hundetræf i Fredericia i august læs mere HE

0
0
Svar på denne tråd

christina...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 21:51

"bare fordi at de lige skulle se efter misserne jamen så er fanden løs..."

... fanden er vel ikke løs fordi han tilbyder jer hjælp til rengøring, efter at have passet jeres katte i en uge?

Vh Tine

Hestens Urtehave- kig ind :-)

Urtemix, Plejemidler, Loppefrøskaller, Hyben, Hvidløg osv.

Ny konkurrence på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 22:03

hvorfor er dine udekatte inde når i var afsted. som du nævner var der varmt, de keder sig og du havde en til at kigge efter dem, om de var inde eller ude.. hvis det havde været mine katte havde de selv ringet til kattensværn og meldt os. det undre mig også at du siger at i forlader et rent hjem og siger at selvfølgeligt er der rodet når han kommer med jord fra potteplanter osv det lyder i så fald ikke som om at han kom dagen efter så. hvor tit havde i aftalt at han skulle kigge forbi. måske skulle i overvejen en anden løsning næste gang i skulle afsted på ferie. men hvis en kom og kommenterede mit hjem som nærmere uhygiejninsk var jeg nok også blevet lidt sur i betrækket.

til mange af jer andre der bliver dybt forarget over at bruge ordet retaderet som et skælsord.. hmmm slap da af for søren da (( åh nej det er jo synd for dem der hedder søren) siger i aldrig til en anden hvor er i åndsvage elller hvor er hun åndsvag- det er også en seriøs betegnelse for folk der var psykiske handikappede altså svag i ånden osv men blev ændret da alle brugte det som et skælsord. i ved jo godt at det eneste hun mente med det var at hun led af rengøringsvandvid --nå nej det må man ikke sige for det er jo synd for dem der har fået denne diagnose.

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

misundelig
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 22:09

forstår altså ikke hvorfor broren skulle være misundelig fordi i har et hus..?

har selv en 3 værelses.. - og jeg bytter den ikke med noget

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller og LOUIS VUITTON taske sælges! se BILLEDER på min præ.

0
0
Svar på denne tråd

oliviaemilie
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 22:35

Prøv lige at læse tråden HELT igennem, inden du svarer SÅ UBEGAVET, som det nu lyder, når man bare svarer, UDEN at kende alle facts.

Rent faktisk VAR/ER svigerinden retarderet. Så det var slet ikke et skælsord.

Niecer

0
0
Svar på denne tråd

Altså du sender...
Forfatter: 
Dato:  21-07-2007 23:57

ham bare hen til mig. Der er ingen i min familie, der sådan tilbyder sig.

Du har besluttet dig for, at opfatte det som en fornærmelse og det kan der vist ikke rokkes ved og du har besluttet dig for, at løsningen med kattene indenfor i ferien ikke er til diskussion.

Alligevel vil jeg gerne fortælle hvordan jeg har gjort når vi tager afsted: Vi har monteret en kattelem i vort udhus. En uges tid før vi tager afsted begynder vi at fodre derude, så vi ved, at de ved hvor maden står. Vi har så en sød pige vi stoler 110% på til at komme og se til dem og give dem rent vand og mad. I udhuset har de et par stole og et vattæppe til at ligge i. Det virker altså godt men selvfølgelig er de glade når vi kommer hjem igen. Men vi bor på landet uden ret megen trafik og de ville dø hvis de skulle være lukket inde i 14 dage, plus jeg ville komme hjem til et maltrakteret hjem og hvem vil det?

Misund ingen hans tilsyneladende lykke
Du kender ikke hans hemmelige sorger.
(indisk ordsprog)
For at få succes i verden er det ikke nok at være dum, man må også have gode manerer.
Voltaire
Nu med tilhold!
0
0
Svar på denne tråd

griseri
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 00:14

stakkels katte,det er da synd de skal være alene.

men at de så har maltrakteret jeres hjem,gravet i alle urtepotterne og skidt i dem,revet møblerne i stykker og kradset negle i gardinerne,ja det er da jeres egen skyld og ikke den "dumme" mand's problem.

tænk sig ham han være så fræk at tilbyde sin hjælp til sådan nogle som jer,der bare har styr på det hele,tænk sig at en mand der bor i en 3værelses,er så fræk.

hvad bilder han sig ind,ja han er sikkert skide misundelig...han trives sikkert ikke med den retarderede kvinde,og ville måske ønske han bode i jeres svinesti.

SVEND 4 EVER!!!!!

www.heste-nettet.dk/fo...7/1279937/

skal du bruge en fotograf....så læs lige advarslen her

www.heste-nettet.dk/forum/6/54502/ 54502/

Itchy and Scratchy

0
0
Svar på denne tråd

katte i pension? Og generelt...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 00:17

Først og fremmest vil jeg sige, at hvis min bror havde sagt sådan noget til mig, så havde jeg ikke tøvet et eneste sekundt med at give ham støvsugeren i den ene hånd og gulvskrubben i den anden. Så havde jeg da sat mig på min flade i sofaen og set til, så jeg vidste hvordan man gør rigtig rent Det skulle faktisk være mig en stor fornøjelse. Men sådan noget sker desværre ikke for mig.

Mht kattene vil jeg sige at jeg aldrig kunne drømme om at sende mine katte på en pension. Så heller lade dem være inde i de dage der drejede sig om.

Selvfølgelig er det ikke optimalt at en udekat skal være lukket inde, men den er trods alt tryg indendørs derhjemme, hvilket de sjældent er når de er andre steder. Det er mine egne katte i hvert fald ikke.

Så hvis katten ellers har mad, vand, legetøj, kradsetræ og en ren kattebakke, så kan den jo altså sagtens klare at være indendørs de par dage.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

Hvor ville...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 00:31
jeg dog være ked af at have en søster som dig...stakkels bror..
0
0
Svar på denne tråd

Udekatte/ferie
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 08:29

Med hensyn til kattene anbefales det at de bliver passet i eget hjem, samt ikke bliver lukket ud, hvis ellers rummene/rummet er stor(e/t) nok. Nogle katte kan ikke forstå at "forældrene" ikke er hjemme og vil derfor gå hjemmefra for at søge efter dem... Så der synes jeg faktisk de har gjort det helt rigtige med kattene. Jeg har haft gjort det samme med mine. Selvfølgelig får de noget indebrændt energi, men så må man rydde op efter dem og der havde jeg nok givet et ekstra genetillæg for oprydning efter kattene ;-)

Mange hilsener Ann-Rikka :-)

Skal giftes d. 29/9-2007.

Mor til:

Snorre 28/6-2007

Englebarnet Tika 18/3-2006, R.I.P.

Hestene Chico Dot DK og Lamells Sweet Jossie

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift fordi den skal være der...
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 13:24

Hejsa.. Har ingen kommentarer til historien som sådan, men vil bare lige sige at det er ikke Christinas bror, men hendes kærestes bror - altså hendes "svoger" der er tale om her.

Jeg ved ikke om det har nogen betydning for det hele, men det er bare irriterende at læse tråden, når folk i deres svar igen og igen viser, at de ikke har læst startindlægget ordentligt.

Med venlig hilsen

Karin :)

Se lige om du kender hende her: www.heste-nettet.dk/fo...868/97868/

0
0
Svar på denne tråd

så meget fordi man bliver ked af en udt
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 14:24

ja utroligt hvad man skal læse fordi man bliver ked af en udtalelse... men igen måske lidt dumt at udstille den på nettet så man får svar man måske ikke ønsker.

Jeg kunne forestille mig, du havde brug for en der lige klappede dig på skulderen og sagde..: dit hjem er ok, du har det sørme pænt nok, og klart du ikke kan gøre rent når du er væk.

Du er ansvarlig og valgte den løsning du fandt bedst for dine katte... du kender dem og selvfølgelig er din løsning ok.

Det du oplever er så nettets mangfoldighed... alle farer ud med en mening, set med deres briller, og synes at alt skal kommenteres, og analyseres efter bedste evne... og alle har jo ret, set ud fra deres vinkel..men men men vi står alle forskellige steder og betragter den samme ting... nogen står bare langt fra, andre tæt på..nogen får sløret deres billede af deres egne meninger.. og sådan er det bare... så

Mit råd er: tag det ikke så tungt, hav din egen mening...du trængte til at få luft..fordi du oplevede en uretfærdighed... det har du fået nu og du behøver ikke forsvare det. Håber bare du får oprettet et godt forhold til din svigerfamilie når du er faldet ned igen...

Mange hilsener Anni

hilsen Anni
0
0
Svar på denne tråd

tja altså
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 14:35

nu er katte jo forskellige - men mine katte kan sagtens hitte når vi ikke er hjemme, vi har naboen til at kigge til dem en gang om dagen ( at de så er så søde og glade for kattene at de kommer to gange er en anden sag - da vi havde en anden til at kigge efter dem var den kun den ene gang i døgnet hun kom ) - de giver dem foder i skålene og rent vand og snakker lidt med den af dem der nu lige er der. De har kattelem nedenunder og bakke indenfor og så klarer de sig fint. De er glade når vi kommer hjem, men INTET er i stykker eller sådan noget. De er vant til at gå ind og ud som de vil.

Med venlig Hilsen
Yessika - ♥ Razz og Parfait - i vil ikke blive glemt! ♥
Lærehestene vil altid ha' en plads i hjertet hos mig
0
0
Svar på denne tråd

HGs måde at "klappe på skulderen"
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 14:56

Ikke om jeg fatter, hvorfor folk altid skal vende et indlæg fuldstændig på hovedet og svine starteren til i stedet for at komme med det klap på skulderen, som det er ret tydeligt, at Christina har brug for.

Jeg ville også blive hidsig, hvis min familie blandede sig på den måde, måske fordi jeg ved, at ingen i min familie ville være så venlig, hvis ikke det var grundet chancen for at kritisere.

Når Christina farer ud og fortæller om det på nettet, så er det jo fordi hun føler dén frustration, som jeg afgjort selv ville føle i samme situation. HVORFOR kan han ikke bare blande sig helt udenfor?

Så tag dog lige og vær lidt søde i stedet for at dreje den ind på, om det er vanrøgt af kattene, eller Christina, der er nærtagende. Tror ikke på, at halvdelen af jer, som skriver, I ville lade ham gå igang med at gøre rent straks, rent faktisk ville gøre det!

Stald Kolind

Sælges:

- DV-hoppe efter Come Back II

- Angloaraber-hingst efter Brahim OX

www.kijofreg.dk

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=13180

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ser virkelig..
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 15:26

ikke problemet i at 3 katte er lukket inde..

Men jeg tror mange der har læst dette indlæg, kun læser det de selv vil, prøv lige at læse denne sætning engang til, hvor der står at de tilbyder deres hjælp, der står faktisk at de gerne vil gøre det fordi at Christina og kæresten åbenbart ikke magter det..

Jeg var blevet tosset og han havde fået at vide at han godt kunne forlade mit hjem, med det samme..

Krone og bølge - En selvfølge

samt Sorte Perler

www.123hjemmeside.dk/stutteri- ingermarienlund

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak for jeses svar
Forfatter: 
Dato:  23-07-2007 22:46

Som det beskrives i de to sidste svar, er det ren og skær fustration over at de skal blande sig på den måde, og at det simpelthen bare ikke rager dem, sådan har de aldrig været. lige nu er det sådan at mig og min kæreste er enige om at de simpelthen bare ikke er velkommende, jeg mener at det er simpelthen helt hen i vejret, jeg kommer ikke i deres hjem og brokker mig over rodet eller kridesere på anden måde, hvis folk har valgt at leve i rod jamen så er det deres problem.

hans begrundelse var at de ikek ville have at vi blev syge, ok som jeg har skrevet er det pænt og rent i mit hjem. det jeg er mest sur over er rant faktisk at han har kikket i vores skabe, soveværelse, kontor, klædeskab, alle vores ting er lige blevet gloet igennem. de harj eg først fundet ud af siden.

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 08:33

For mig lyder det som om han har ramt et ømt punkt - sådan inderst inde.

Men altså, så ved du da til en anden gang, hvem der ikke skal passe dine katte.

0
0
Svar på denne tråd

Både og...
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 08:55

Hmmm, ja jeg ville måske også have det lidt underligt, hvis nogen i min nærmeste familie tilbød at gøre rent for mig. Dog tror jeg gerne min mor ville give en hånd med en hovedrengøring og sådan, men det er også lidt noget andet. Men kunne det ikke være direkte forbundet med at kattene havde svinet, at de sådan tilbyder deres hjælp?

MVH Ditte

0
0
Svar på denne tråd

Pasning af katte
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 08:57

Først vil jeg sige at jeg selv bor sammen med 5 stk katte og jeg vil enhver tid få en til at passe dem i hjemmet. Hvilket flere katte'eksperter' også udtaler sig om er det bedste!

Så jeg har FULDT ud forståelse for at Christina vælger at få passet kattene hjemme.

Men nu handler tråden jo ikke om kattepension og hvor de bliver passet .. men om en rengøringsbemærkning..

Et eller andet sted kan jeg godt følge Christina men det er sikkert fordi jeg har en mor som hader nullermænd og jeg synes det er okay så længe de biver bag dørene

MEN MEN MEN .. da hun så en dag kom over og lavede den der med tommelfingeren ... hen over TV'et og spurgte om ikke der trængte til at blive støvet af ... der tændte jeg af

Og sagde hvis hun havde et problem .. kunne hun bare gå ned og hente støvsugeren.

Siden den dag har hun lært at leve med VORES nullermænd

Hvis di svoger nu synes der trængte så meget til at blive gjort rent .. hvorfor gik han så ikke bare igang med rengøringen ... nu han alligevel var der.

At stå og påpege at der er beskidt .. yes and so what ... det er jo ikk stuepige i har hyret mens i har været på ferie vel

Men glem ham og hans rengøringsbemærkning og sig han skal være velkommen til at kommer over svinge kosten hvis han ikk har andet at lave.

Knus fra Lottemusen

Charlotte Franke ............som er bidt af western
0
0
Svar på denne tråd

Det er jo den
Forfatter: 
Dato:  24-07-2007 09:22

Risiko der er når man lukke "fremmede" ind.

Det er jo også bevist at gæster kikker i folks skabe når de benytter badeværelset ;-)

.

Illum

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.
Skadefro nej, men ganske tilfreds....

.

Når man løber med pøblen, tager ens troværdighed skade..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider