Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen, så er alt som det plejer
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 05:50

Ja så er det igen en ganske almindelig onsdag morgen.

Kaffe koppen er tømt og morgen frugten er ogå væk.

Det samme er nikitta, for daka har lige været her. Så nu er alt næsten som det plejer.

Får stadigvæk tårer i øjnene når tanker falder på hende, men ved at det var det bedste.

Når man mister en hest, er det som om man står på en skille vej og derfor skal der ske noget nyt.

Jeg har meldt mig og shila til klasisktræning, glæder mig meget til uigen at komme igang, og i går aftes, kom god evenner på besøg og så gik vi ellers igang med at måle op, så ridebanen kan blive vendt og udvidet til 20x60 bane.

Men der er nu lidt tomt i stalden, nikitta fyldte jo en hel del i mit liv, og når de nu kun er 4 tilbage, ja så føles det lidt tomt.

foldplads har vi jo rigeligt af, så en god veninde er blevet tilbudt at låne den ene til en af sine heste.

det bliver hyggeligt med lidt selvskab og idag skal jeg ud og hente mit skovkort, så vi igen kan komme med de andre fra rideklubben i skoven.

Lidt underligt, at jeg pludselig føler der bare skal ske en hel masse, men som sagt, er det som om at man bare skal hurtigt videre, når man mister en god hest.

Lidt morgen tanker her fra mig og med ønsket om at i alle får en herlig lang dag.

IMC.
UNDERVISER TIL KLASSISK DRESSUR SØGES
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=16&i=2951&t=2951
0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 06:25

Ja jeg kender det godt.Det med at føle at der skal ske noget.

Jeg tror at det er ens bearbejdning af tingene.

Og det bedste for en er jo nok at tænke fremad .

Det der er sket er jo stadig i ens hjerte og vil ikke blive glemt , bare sat lidt væk.

Så pøj pøj med alt det nye i fremtiden.

Mvh Graven

Welsh cob sec D hingst tilbyder bedækning, holder ponymål.

Lejlighedsvis salg af Welsh cobs.Importerede dyr med fuld stambog .

0
0
Svar på denne tråd

Det er vidst
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 07:29

en typisk reaktion, og helt forståelig :-)

Her pisser regnen ned, rimeligt bittert eftersom weekendens militarystævne risikerer at blive aflyst, grundet vand på tærrenbanen.

God dag

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

godt...
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 08:16

Det er kun dejligt at høre, at du er klar til en ny start og er fuld af gå-på mod!!! Det må ha været en trist omgang, men efter regnen kommer solen...og livet skal jo gå vidre, selvom du måtte sige farvel til en god ven gennem længere tid!!

Alt det bedste og god vind fremover

Rikke Kargo
0
0
Svar på denne tråd

gaaabbb
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 08:27

og jeg troede jeg var tidlig på den!

god dag!

knus

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen Inger
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 09:47

nu har jeg ikke været så aktiv herinde lidt tid så må indrømme at jeg er lidt lost lige nu?? hvad er der sket med nikitta? jeg troede ellers det var begyndt at gå bedre med hendes temp??

men uanset hvad så får du lige et trøsteknus med på vejen her en onsdag formiddag...

Dressurtante med de 3 stjerner * * *

Hannibal - Morning Star - Lord Deluxe

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

www.123hjemmeside.dk/staldhansen

0
0
Svar på denne tråd

hej igen..
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 15:20

ja her i huste er vi tidlig på den.

Til bianca. jeg har desværre mistet nikitta, men det kan du læse om her www.heste-nettet.dk/forum/1/1463259/ 1462427/

IMC.
UNDERVISER TIL KLASSISK DRESSUR SØGES
www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=16&i=2951&t=2951
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider