Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hesteejendomme

 hvilken græsblanding
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 13:37

har i til heste på jeres marker?


er det noget med at man kan få græsblandninger me lavt fruktan indhold?


Mvh CAmilla


0
0
Svar på denne tråd
 
 yes yes
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 13:48

det kan man og jeg mener at den hedder vist 50S eller sådan noget.. jeg købte selv sidste år en blanding med urter, kun til eftersåning..

Jeg har så fremlæst mig til at især de vådetolerente græssorter indeholder mindre fruktan end de som vil have tør jord.. og nu har jeg kun engjord..

så en andne mulighed er at købe græsblandingen til enge mener den har nr. 33 el. 30 .. men forhør dig af.. det er især rajgræsset der er den store synder


0
0
Svar på denne tråd
 
 græsblanding
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 07:50

Jeg har tænkt mig at prøve den som hedder Ekstensiv (med x?) nr. 29 fra hundsballe med 45% Timothe som har lavt fruktanindhold.


:Pia



baroksadel "branderupkopi" sælges.


Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model, sælges

Fotografering tilbydes

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi har
Forfatter: 
Dato:  04-02-2007 22:05
blanding 51 fra DLF Trifolium

Venlig hilsen kristian


Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget


JHN RS Moderator

medlem af
AHNA og FNK

stifter og formand: klageklubben
0
0
Svar på denne tråd
 
 Urtegræs
Forfatter: 
Dato:  08-02-2007 16:39

www.manurox.dk/Blandin...olfaxi.htm


Det er den blanding vi såede i 3,36 ha i august måned - jeg skal slet ikke vente til der er lavet wrap og hestene lukkes ud på det ;-)




DRESSURHOPPE KØBES
Jo mørkere jo bedre, 3-5 år, ca. 165-170 cm. super temperament, hjertet på rette sted.
Godt gående og med mere mellem ørerne end blot en pandelok.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fået
Forfatter: 
Dato:  24-02-2007 10:40

sået den som Pjemm vil prøve:


029 »Ekstensiv« hesteblanding indholder:

35% timothe, Liglory + 10% alm. rajgræs, 4N, sildig, Ligenius + 15% engrapgræs, Limagie + 10% rødsvingel, Tagera + 10% engsvingel,

Rossa + 5% rajsvingel, Felopa + 5% lucerne + 3% sneglebælg + 2% kællingetand + 1% cikorie + 2% kommen + 2% bibernelle


Jeg har endnu ikke fået hestene hjem så ved ikke om de er mere til den end til alt andet...men det er en spændende blanding når man går rundt på marken, det er mange forskellige planter der vokser op...


Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gået tilbage
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 11:03

Jeg er gået fra urteblandingerne igen. Jeg havde sået en med kløver og diverse andre urter, men hestene spiste kun græsset, og lod resten - alt det som jeg troede var godt - stå.

Så jeg er gået tilbage til rene græsblandiger, dog med så lidt rajgræs som muligt.


Hilsen Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 kristian
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 15:31
den blanding fra dlg, har du ikke en oversigt over de forskellige græsser der er i? skal nemlig selv have fra dlg og ville gerne have en med meget timothe og uden kløver.

0
0
Svar på denne tråd
 
 græsser
Forfatter: 
Dato:  31-03-2007 15:57

Maja, som jeg har skrevet i den anden tråd, kan du købe ren timothe og blande i hvis du kun kan få de "normale" hesteblandinger.


:Pia



baroksadel "branderupkopi" sælges.


Ny HdR Lexus dressur, 16½", bred bom, dybt sæde, kort model sælges BILLIGT, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider