Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Andre logger ind... som mig?
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:06

Jeg er lidt vred og føler mig en kende skræmt efter opdagelsen af, at andre end mig selv, har været logget ind på min profil her på HN-

Jeg fik, for en lille uge siden, en sms fra en veninde jeg ikke har snakket med i laaang tid :-) Hun fortæller, at hun har skrevet en besked til mig herinde på Hestenettet. Jeg har på det tidspunkt ikke net, men da jeg endelig får logget ind, er der ingen besked... Veninden tjekker herefter sine "sendte beskeder" hvor hendes besked til mig står som sendt, og ydermere - læst?

Det undrer mig virkelig, og er også lidt skræmmende. Jeg har aldrig tidligere haft problemer med at sende beskeder frem og tilbage, og går ikke ud fra at det er en HN fejl? En eller anden må være logget på min konto, læst og slettet beskeden.

Har der mon været andre beskeder jeg ikke har fået? Jeg har min hest til salg, og hvis nogen skriver på den, vil jeg da ærlig talt gerne læse de beskeder.

Er der andre end mig der har oplevet noget lignende?

Vickie

JEG ER IKKE TIL FARVER :-D

Indehaver af HVID araberhoppe, SORT hund og SORT kat.

Rosinen i pølseenden, og kælepot udover alle grænser; containerkatten

og den er GRÅ

0
0
Svar på denne tråd

Ja, men det
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:08
var nogle der havde adgang til min computer herhjemme hvor der var automatisk log-on så det er ikke helt det samme selvom det havde lidt uheldige konsekvenser

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:10

ikke oplevet det samme.

Men hvis du har mistanke til at nogen bruger din HN-konto, vil jeg da anbefale at du skifter din adgangskode (hvis du da ikke allerede har gjort det).

Jeg håber dog for dig at det er en teknisk fejl der har sneget sig ind, selvom det lyder lidt usandsynligt.

Før kendt som Vibs(Marengo)

Nu med ny HP: www.staldlindskov.dk

0
0
Svar på denne tråd

IP adresse
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:11
Har heldigvis ikke oplevet sådan noget. Hvis du trykker på det der hedder aktivitet oppe i højre hjørne, lige under log ud, så kan du se hvilken IP adresse der har været logget ind med/fra. Ved så ikke om du kan få hjælp fra en moderator på HN til at finde ud af hvem personen er...Så teknisk begavet er jeg ikke, så jeg ved om det kan lade sig gøre på den måde.

It's nice to be important,

but it's more important to be nice.

Jeg søger min tidligere shetlandspony. Der er billeder af ham på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Adgangskode
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:20

Min adgangskode er skiftet nu, men alligevel..

CamillaA: Jeg har trykket på den knap du nævnte, men her kan jeg vist kun se min egen IP-adresse? Eller også er jeg bare for stor en hat til det tekniske ;-D

Jeg har skrevet til moderatorerne om der om muligt kan blive undersøgt hvem, hvad og hvornår! Det håber jeg godt nok.

Vickie

og den er GRÅ

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke din veninde...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:42

... var kommet til at sende beskeden til en anden vickie?

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Fjordhoppe sælges. Let redet og let kørt i 2-spand

0
0
Svar på denne tråd

Hej Sif
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:45

Nej det var ikke tilfældet ... Hele mit efternavn står der er jeg ret sikker på, så det skulle være underligt.

Vickie

og den er GRÅ

0
0
Svar på denne tråd

altså underligt
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:24
Tja det er bare underligt.. Det er mig der har sendt Vickie en besked d 2/4, og i min profil står beskeden som læst??? Der findes dog bare mærkelige og syge folk alle steder og åbenbart også her...
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:56

Jeg har ikke prøvet det, som du beskriver, men noget tilsvarende underligt.

For et godt stykke tid siden opdagede jeg, at der på min profil stod en anden mailadresse end min egen. Jeg kendte ikke mailadressen, anede ikke hvem den tilhørte og vidste ikke hvordan den var havnet på min præsentation.

Jeg prøvede flere gange at ændre mailadressen uden held, da der allerede var en profil med min mailadresse. Så jeg gav op, og glemte det lidt igen.

Så en dag fik jeg en mail fra HN, om at jeg misbrugte en andens mail og at det kunne medføre bortvisning. WHAT?! tænkte jeg bare.. Jeg havde jo intet med den mailadresse at gøre. Det fik jeg også forklaret HN, og de hjalp mig med at ændre den til min egen rigtig mail. Så, om der er en anden, som har været logget på som mig, det ved jeg ikke. Men, det er den eneste forklaring på, at jeg pludselig en dag sad med en fremmedes mailadresse på min præsentation.

Har også oplevet, at mit "ryttersnak-navn" eller hvad det hedder, blev ænderet, uden at jeg havde gjort det. Underligt...

Sascha & Sani Cheval

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider