Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fræk historie - men også sjov!
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 14:59

Da ingen herinde kender mig - og derfor heller ikke kender min kusine, vil jeg tillade mig at dele en personlig historie med jer...

Min kusine og hendes mand ville have lidt ekstra fut i deres sexliv.

Derfor havde de via en hjemmeside, købt et støbesæt så de kunne lave en tror kopi at mandens ... den kunne de så bruge når han havde brug for en lille pause

Det er åbentbart ikke så let, som det lyder til på brugsanvisningen.

1. Først skulle den stakels man have sin - i ved nok stiv.

2. Den den så var blevet det, skulle et plastik rør klippes til, så det passede i størelsen med ...

3. Så skal støbemassen blandes.

4. Imens var ... blevet slap.

5. Min kusine arbejder så igen på at gøre mandens ... stiv, imen han rører i støbemassen så den ikke stivner.

6. ... er nu så stiv, at støbe massen kan heldes i formen.

7. De bliver enige om, at massen nok stal trække lidt i støbeformen.

8. ... er nu rigtig klar til at foreviges i støbemassen, og han gør klar til at stikke sin ... ind i støbemassen.

9. Masen er blevet for stiv, så manden ... kan ÍKKE trykkes igennem massen, uden at den bøjer á

10. Min kusine bliver utålmodig og skriger til manden - MAS TIL, SÅ MAS DOG TIL!!!

Resultat: Ingen afstøbning af mandens kalorius, og en meget øm tissemand

Måske har jeg bare en meget livlig fantasi - for jeg kan tydeligt se det hele for mig.

H.

0
0
Svar på denne tråd

heheheh
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 15:05

grineren indlæg sidder her og forsøger at se det i billeder for mig ha ha det må have været skægt..

mig og manden har støbt hinandes ja hvem ved hvad ind i gibs.. det er sku ellers sjovt og hyggeligt og lidt mere medgørligt borstset fra det på visse steder gør herre nas når hårerne følger med ha ha

0
0
Svar på denne tråd

hihihi
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:35
Har kun én kommentar: Det må have været herregrineren (måske kunne de ikke selv se det sjove i det før bagefter)
0
0
Svar på denne tråd

hehe...
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:45

flad af grin skal nok blive vandre historie

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

ha ha avs
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:50

Undskyld men er det ikke meningen at man skal hælde "dejen" ud over "objektet"? og så lade det størke rundt om "objektet"

Team Tude Kiks, udleverer gratis tudekiks til alle, fåes nu også med chokolade smag.

Til dig som fortjener det! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

sudahfois
Forfatter: 
Dato:  10-04-2007 19:55

den ene må ikke blive stiv.. den anden skal..

Det lød svært

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider