Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 En meget morgenfrisk...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 09:13

God morgen.


Er der andre end mig, der har et meget morgenfriskt barn - en lørdag morgen? Vores datter på knap 4 år stod op i morgres kl. 5.50 og er stadig i fuld firspring. Da hun kom ind i soveværelset, håbede jeg på, at jeg kunne få hende til at ligge lidt hos os, men der tog jeg fejl. Godt nok lå hun og hyggede sig, men det varede ikke længe før hun sagde: "Jeg er sulten, vi skal ned og spise morgenmad nu, mor. Kom så, kom nu, moar!!!" Og så kunne jeg ellers mærke, at min dejlige varme dyne lige så stille blev hevet af. Ja, jeg kunne nu ikke lade være med at trække på smilebåndet.

Og kl. 7 spurgte hun, om vi skulle tage ud og ride på Mosters (min søster) heste? (Min søster og hendes mand bor ca 1 times kørsel herfra) Det kan være jeg ringer og hører om de er hjemme idag eller imorgen.

Nu er hun igang med at vaske op ude i køkkenenet. Jeg må hellere se, hvordan det går, ellers bliver der vist snart oversvømmelse derude...

Ha´ en god weekend.


Hilsen Linda

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg var værre
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 09:34

Som 5-6 årig stod jeg op og gik tur med hunden (i Slotsparken). Plukkede lidt blomster, så solen stå op. Jeg mødte aldrig nogen, men min mor var ved at gå ud af sit gode skind.


Selv gik jeg hjem med hunden og sov til ved 10-tiden.


Dengang fattede jeg ikke, hvad min mor var så bange for. Det gør jeg i dag!

Dengang gik jeg med vores kokserspanielblanding, Bimbo, der var verdens rareste hund!



Mvh xtiny
---

WYGIWYGAINGW
"What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining"

The Science of Discworld



0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 09:40

Men jeg skal love for min overbo også har sine "damp"børn denne week - og de stod også op kl 6, han har 2, og de løber bare frem og tilbage i lejligheden lige siden og skriger og råber. Det er virkelig ved at gå mig på!!! Det er umuligt at sove.



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider