|
|
| Hvordan kan man tjene ca 1000 kr hurtigt |
|
|
Hvordan kan man tjene ca 1000 kr hurtigt ??? Er der nogle der har nogle råd ???
Mvh Jeanett Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008. Se her : www.heste-nettet.dk/ma...038&t=7038 DETROIT ELSKER DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Måske i det |
|
|
nærmeste pizzeria? De kunne mangle en telefondame - eller den nærmeste kiosk?
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Bedækning tilbydes af super lækker broget hingst på 160stg. Viby Sj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm .. |
|
|
Jeg bor sådan ude på "landet", skal op til den næremste by i næste uge, og spøger om de har brug for en . Det skal bare være sådan rat hurtig .
Mvh Jeanett Søger praktik plads , jeg skal på landbrugsskolen sjælland den 1 ausust. så søger parktil plads fra den 1/10/2007 til 1/10/2008. Se her : www.heste-nettet.dk/ma...038&t=7038 DETROIT ELSKER DIG
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mulighederne er mange |
|
|
find en der vil betale og smid tøjet. os andre med normalt arbejde bliver desværre nød til at vente til lønningsdag. eller sælg din syge bedstemor
livet starter voldsomt- og ender sørgeligt det er det imellem der tæller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øhmm... |
|
|
Hvad skal du da bruge de penge til i sådan en fart? Tja, ligesom de andre siger "get a job", pengene hænger, desværre, ikke på træerne 
Anne
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
Nu med Burberry <3
Søger arbejde med heste i udlandet 2007/2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm .. |
|
|
Jeg har slit mine sko ned, så skal have nogle nye. og min jakke er gået i stykker , så.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Børnepenge |
|
|
Der kommer børnepenge om 15 dage, kan du ikke få et par sko der?? Ud og passe nogle unger, gå med nogle hunde/aviser osv... men ting tager tid
Tjek lige min hjemmeside Tror på en vej frem uden vold! Rider klassisk/akademisk ridekunst Medlem af DHPV - Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm .. .. |
|
|
Jeg må ikke få børne pengene af min mor . Det har jeg aldrig må .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
spender(tino) |
| Dato:  |
05-01-2007 23:05 |
|
Fair nok du ikke må få børnepengene, men så sørger hun vel for at holde dig pæn i tøjet? Har du ikke andre sko og en anden jakke du kan gå i? Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| børnepenge |
|
|
Børnepengene skal bruges til at du har mad og tøj. At du ikke får dem i hånden er i og for sig forståeligt nok, men jeg forstår ikke, at vis det er, som du siger, at både dine sko og dit overtøj er i stykker, at du så ikke kan få noget nyt - det behøver vel ikke at være dyre mærker - det kan du vel altid spare op til selv, hvis din mor ikke mener der er råd/grund til dette. Men i og med, at du stadig er under 18, har hun pligt til at forsørge dig - det gælder som jeg skrev både at du bliver mæt og at du har ordentligt tøj!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm .. |
|
|
Jeg har nogle stald sko, så dem har jeg ikke så meget lyst til at gå i hverdagen. Har ikke andre jakker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender(tino) |
05-01-2007 23:10 |
|
Så må du liiige få revet fat i din mor og fortælle hende du har brug for noget nyt!! Vi har aldrig haft mange penge men jeg har altså altid haft fodtøj der passede til årstiden OG jakke der gjorde det samme.. Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm ... |
|
|
Jeg har tøj og mad og sådan. Men det er fordi min mor er meget god til at bruge penge til alt mugeligt, så der ryger lidt penge . Men så fordi jeg måske godt ville have noget der lidt dyre end et par sko billige sko, vil jeg nemelige tjene lidt penge, og ville gerne gøre det lidt hurtigt .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hm ... |
|
|
Jeg har så også en far, vil lige sige det .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
spender(tino) |
05-01-2007 23:16 |
|
Står du og mangler det lige her og nu ja så må du jo tage til takke med hvad du kan få indtil videre og så søge job så du kan købe det du faktisk gerne vil have. jeg kan altså godt forstå hvis din mor ikke vil ofre 1000 kroner på en jakke og et par sko til dig.. måske har hun slet ikke råd lige nu? Christina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen.. |
|
|
Min mor har heller aldig haft mange penge. Og som du selv siger... Du vil gerne have nogle lidt dyere sko (jeg forstår dig, jeg er også sådan lidt til det helt nye/mærker osv) så er det da kun fair nok du selv spæder lidt til. Jeg har heller aldrig fået mine børnepenge stukket i hånden - og har kun haft 1 par sko/ 1 jakke der passede nogenlunde til årstiden - men - jeg lever da endnu  Nu bor jeg bare alene - så går pengene til så meget andet end lige de par 17 forskellige sko mine veninder har, eller når de bruger 1700 kr på en taxa på en aften 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm ... |
|
|
Jeg forstår dem også godt, at de ikke ville bruge så mange penge på det. Det er jo så derfor jeg spøger jer om i har en god måde at tjene lidt hurtige penge på .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gå med aviser/reklamer |
xtiny |
06-01-2007 04:29 |
|
Det er et l*job, men du kan da tjene lidt. Min dreng gik i sommerferien forrige år med 2 ruter 2 x ugentligt. Men- jeg var nødt til at køre med på min knallert, da han ellers ikke kunne have møget med. Så de 1300 kr for 3 uger var der arbejdet for! (Han var kun 13 og havde kun cykel selv). Og: Man skal ikke være bange for hunde! Min dreng gik ind til nogen, der gjorde *mig* nervøs. Men han blev ikke bidt. Jeg er også god til at bruge penge! Men en del af børnefamilieydelsen er ALTID gået til sko og tøj til drengen (vi tager som regel til Odense og køber ind).- og os voksne. Nogengange til ting som vaskemaskine- eller reparation af ting i husholdningen, som vi alle har glæde af. I vores Fakta har de pt restesalg af billige vinterstøvler til 100 kr- også i Aldi kan man finde reste-jakker til 129 kr (dunjakker). Kvaliteten er ikke den bedste, men jeg har et par støvler fra Rema (til 99 kr), der har klaret 2 vintre- så man kan være heldig. Prøv at kigge i de nærmeste discountforretninger.
Mvh xtiny ---
WYGIWYGAINGW "What You Get Is What You´re Given And It´s No Good Whining" The Science of Discworld
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|