Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Godmorgen til d.5 december 2006
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 05:24

Ja her er klpkken jo kun 5:15 og hvad knagen laver jeg dog her så tidligt.

det var vist også den første tanke der faldt mine hetse ind, da jeg klokken 4:45 tændte lyset i stalden og vækkede dem med morgen wrappen.

% søvnige dyr skuttede sig i morgen kulden og med søvnige øjne forsøgte de at forstå hvofor jeg dog kom og vækkede dme så tidligt.

Staldkattene, lå dovent i hermans boks og ikke engang de gad at stå op.

morgen kaffen og et lille stykek tørt ristet brød, er min tidlige morgen mad, for om få minutter, går turen til nordsjælland.

min kære bror og svigerinde har jo valgt at det var netop d. 5 december for 25 år siden at de skulle giftes. Så idag står den på næsten 1 1/2 times kørsel i de tidlige morgen timer, en flok rysende gæster i siglende regn og et par morgenfriske musikere som skal vække sølvbrudeparat på denne dag.

Ja sneen og frosten den leder jeg stadigvæk efter, men det er nu nok meget godt at det ikke sner, for så kunne gemalen jo ikke komme med idag, men måtte pænt ha siddet her hjemme ved vagt telefonen. det betyder jo så også, at jeg kan sidde i bilen og få mig en ekstra morgen slapper, for han er jo chauffør på dagens lange tur.

Kan i nu alle sammen ha en herlig lang dag... gabbb... hvor er jeg dog træt.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 7 KG.
Heste trailere udlejes...
0
0
Svar på denne tråd

føj hvor tidligt
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 05:27
stakkels heste så tidligt.. god tur og husk at holde gemalen vågen under køreturen

livet starter voldsomt- og ender sørgeligt

det er det imellem der tæller.

0
0
Svar på denne tråd

også godmorgen
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 07:08

her fra!

Jeg var ude til normal tid - ca 6.45. Prinsesserne plejer at være vågne, men i dag lå Herdis og sov og fulgte mig med blikket, liggende, indtil hun synes det var tid til at stå op. Det er ikke så nemt at strø op omkring et halvsovende æsel! Tilgengæld hjalp hun mig ikkemed at tage klatter, - hun synes det er vældig spændende at jeg sidder på hug med en lommelygte, en spand og et fejeblad og samler nattens efterladenskaber op!

I dag fik de deres hø inde, fordi det blæser og regner. Ganske vist er det mildt, men æslernes pels suger så meget vand!

Jeg har kun haft mine dyr lige uden for vinduet siden marts, og jeg er altid lidt bekymret når de fx ligger og sover så tungt som Herdis gjorde. jeg er sikker på de fejler noget! Men 7-9-13, de plejer at være i topform!

God tirsdag morgen, - NU kalder min bil og arbejdet!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

Hundelufter og æselkysser søges.

Skriv besked :-)

JULEKALENDERHISTORIE :-)

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen..
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 08:47

Jamen godmorgen Inger, og håber i får en hyggelig dag med familien.

Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider