Ja her er klpkken jo kun 5:15 og hvad knagen laver jeg dog her så tidligt.
det var vist også den første tanke der faldt mine hetse ind, da jeg klokken 4:45 tændte lyset i stalden og vækkede dem med morgen wrappen.
% søvnige dyr skuttede sig i morgen kulden og med søvnige øjne forsøgte de at forstå hvofor jeg dog kom og vækkede dme så tidligt.
Staldkattene, lå dovent i hermans boks og ikke engang de gad at stå op.
morgen kaffen og et lille stykek tørt ristet brød, er min tidlige morgen mad, for om få minutter, går turen til nordsjælland.
min kære bror og svigerinde har jo valgt at det var netop d. 5 december for 25 år siden at de skulle giftes. Så idag står den på næsten 1 1/2 times kørsel i de tidlige morgen timer, en flok rysende gæster i siglende regn og et par morgenfriske musikere som skal vække sølvbrudeparat på denne dag.
Ja sneen og frosten den leder jeg stadigvæk efter, men det er nu nok meget godt at det ikke sner, for så kunne gemalen jo ikke komme med idag, men måtte pænt ha siddet her hjemme ved vagt telefonen. det betyder jo så også, at jeg kan sidde i bilen og få mig en ekstra morgen slapper, for han er jo chauffør på dagens lange tur.
Kan i nu alle sammen ha en herlig lang dag... gabbb... hvor er jeg dog træt.