Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Clairvoyant
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 14:36

Er der nogle herinde som har overnaturlige evner?

Jeg tænker på at kontakte en clairvoyant..

Og er der nogle som ved, hvordan sådan noget foregår?

0
0
Svar på denne tråd

overskruft
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 14:55
Jeg har været i praktik hos en clairvoyant, mest mht. spøgelsesuddrivelser/rensning af huse. :)

Hvordan det foregår kommer meget an på hvilken "vare" du søger- vil du vide noget om fremtiden, vil du i kontakt med en afdød eller vil du have dit hus renset?

En clairvoyant er trods alt bare et menneske som du og jeg, og det er altid gratis at ringe og spørge ind til hvordan det foregår, høre om priser, osv... mange er rigtig søde og vil gerne give dig råd og vejledning. :)

Skandinavisk PIGE med Skandinavisk HEST
Sådan skal det da være? :)

Nu med Tulle :)
Uden Stay (i et stykke tid...)
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 14:56
Jeg vil gerne i kontakt med en afdød..
0
0
Svar på denne tråd

dsdsadas
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 15:53

jeg er under udd. som clairvoyant.

men lige for at sætte det på det rene, der er intet over naturligt ved det. ALLE kan lære at lave claivoyancer, men nogen vil være naturligt bedre end andre, ligesom ridning.

man kan ikke altid komme i kontakt med den afdøde man søger, da det kræver at den afdøde er til stede og vil kontaktes.

afdøde kan jo reinkanere (blive født igen) og så vil de naturligvis heller ikke kunne kontalstes.

du kan søge clairvoyante på nettet som kan hjælpe dig.

men jeg vil advare dig på forhånd om at det altså ikke er helt billigt. men når man tænker over det så er det jo fair nok, da de jo også skal kunne leve af deres indtægt.

jeg kan ikke selv hjælpe dig, da vi slet ikke er kommet så langt i forløbet endu.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 21:11
min mor er ved at uddanne sig til clairvoyant, og hendes 'lærer' var ikke mange sekunder om at kunne fortælle mig at jeg kunne det samme, og at jeg er specielt god til dyr..
men nu må vi se, en dyrekinesiolog har dog også sagt at Fanta går gennem ild og vand for mig, fordi vi kan snakke sammen :)

Jeg skal vidst bare lære hvordan jeg bruger det bevidst

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 21:15
Du må da gerne skrive til mig med evt spørgsmål om det rent "praktiske"

Min elskede mule sælges til

hjertevarmt menneske

0
0
Svar på denne tråd

madsen...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 22:58

Jeg har mange ganger fornemt at min mormor og min søsters sønn er her hos meg.kjenner igjen lugten af min mormors parfyme som til tider var intens.føler også at hun gir meg en beskjed,høre den ikke får den bare over ført på en måde.men jeg tenker ofte på hvorfor ikke morfar kommer noen gang,jeg var jo mer morfars pige.

er det fordi han er født på ny,eller...hvorfor vil noen ikke kontaktes???morfar trodde på alt overnaturlig mens han levde,fikk en troldmand til at stanse en blødning i maven hans en gang.

Jeg fikk også en til at fjerne en tvilling bror fra meg en gang.jeg holdt på å bli sinsyg,jeg ledte efter han over alt kjøbte tøj til han og våknet om natten at jeg hadde mistet han.har aldrig vist at jeg skulle vært tvilling,heller ikke min mor,men det hjalp.

Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd

fdfdfdsfds
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 23:25

inesophie jeg ved ikke hvorffor nogle hellere vil kontaktes end andre...som sagt jeg har kun været i faget i 3 mdr.

men jeg ku forestille mig at det nok er fordi han laver noget andet (man får også opgaver når man er død)

og at du høre fra andre, er fordi de kan hjælpe dig på det sted du er lige nu, og det er dem du har brug for lige nu.

men jeg er sikker på, at hvis du ringer til en der er færdig uddanet og har med afdøde kontakt at gøre, at så kan de svare dig på det alt det praktiske...

www.vibekeingebrigtsen...grund.html

hende her har jeg selv brugt, og hun er rigtigt sød.

jeg selv ved ikke så meget om afdøde, da det ikke er her min interesse ligger.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 09:05

Kig evt min hjemmeside og ring eller skriv, hvis du gerne vil vide mere.

Healing - Clairvoyance - Aromaterapimassage

til både mennesker og dyr

www.btina.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider