Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bor din mor og far sammen?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:13

Kom til at tale med en veninde om det i dag - om hvorvidt ens biologiske forældre stadig bor sammen - det er efterhånden mere reglen end undtagelsen at ens forældre ikke er gift/samboende med hinanden.

Mine forældre er gift og bor sammen - hvad med dine?

Mvh Gitte,

mor til Tera f. 08-02-05 = 19 mdr.
ejer af hingsten Jack og vallakken Balder

123

0
0
Svar på denne tråd

Jep...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:15

Mine er også gift og bor sammen...

Mvh Trine

Se min HP her: StaldRosenkilde
0
0
Svar på denne tråd

Nej, det gør
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:16

De ikke. Min far stak af med halen mellem benene, da han fandt ud af, at han skulle være far, men til gengæld har jeg den dejligste stedfar

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

nix...
Forfatter: 
mine forældre er skilt inda to gange (tror jeg) og bor med hver deres nye kærester og har gjort det i mange år.

hilsen helena... der aldrig har tjek på noget... c",)
0
0
Svar på denne tråd

ja mine gør
Forfatter: 

også, jeg tror ikke der er mange fra vores generation's forældre der er skilt, det er mere børn i dag, der ikke ret ofte bor sammen med begge forældre.

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 

...de har 45 års bryllupsdag om et par uger

:-)

£isbeth & Baloo

I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.
(Winston Churchill)
Griffin Distancesadel sælges - ekstrabred bom
0
0
Svar på denne tråd

Forældre...
Forfatter: 

Ja de bor sammen.

Med venlig hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

mine forældre
Forfatter: 
er skam gift - bare ikke med hinanden!

Mvh

Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst

PRINSESSERNE SØGER EN PASSER :-)

8830 Vammen

0
0
Svar på denne tråd

srgihriyy
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:18
Ja, det er både gift og bor sammen :)

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
0
0
Svar på denne tråd

Ja det manglede
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:18

Da bare andet.

Skilsmisser det bruger vi ikke i vores familier hverken mandens eller min.

Næ nej ægteskab er skam en alvorlig ting som ikke bare skal opgives sådan uden noget.

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Ja, mine
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:20
forældre er stadig sammen (er både gift og bor sammen), og det bliver de forhåbenlig ved med

Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.

Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:21

har aldrig været gift, og flyttede fra hinadnen da jeg var 2 år.. Og jeg har haft det fint som skildsmisse barn, jeg har oplevet meget mere, og ikke bare haft 1, men hele 2 familer (min mor giftede sig senere hen med en anden mand)

Og jeg kan ikke forstå når folk siger det er iih oh åh så synd for os skildsmissebørn.. Jo min mor skulel da klage at opdrage 2 børn (har en 4 år ældre storebror) helt alene i starten, og vi kunne derfor ikke få alt hvad vi pegede på, men det betyder ikke at vi ikke havde det godt..

Selvom jeg kun var 2 år da det skete, husker jeg tydeligt hvordan min mor og far altid råbte af hinanden.. tænk at gifte-børn (elelr hvad man kan kalde dem) skal hører på det hele deres liv, ja stakkels dem..

Ratster Zoo - avler af Vinterhvide Dværghamstere og Tamrotter

Kastreret han rotte søger nyt hjem

Angel Lejes ud, læs mere i hendes profil

Søger afkom efter min kommende Fjordhest Julie, læs mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Forældre.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:23

Mine forældre bor sammen, men de er ikke gift.

Ditte

Savner Cinderella <3

- Part søges på Bornholm -

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre var
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:24

gift i 52 år, min far døde sidste år den 28. August.

Jeg har kun een veninde som er lidt yngre end mig, hendes forældre er skilte. Ellers er omgangskredsens venners forældre stadigvæk gifte eller enker.

Sjovt nok sad vi og snakkede om det på arbejde i dag. Vi er 5 som læser sammen (og nogenlunde på alder med hinanden). Alle i vores klasse på gymnasiet havde ikke fraskilte forældre. Idag er det vist meget almindeligt at ca. 50% af elevernes forældre er skilte.

Er det bare så nemt at opgive ægteskabet ??? Eller er vi bedre til at sige fra og farvel hvis det ikke går ligesom det skal ??

Fordi vi ikke finder os i tingenes tilstand og fordi kvinderne i dag er mere selvstændige og kan klare sig for den løn de evt. tjener i dag ???

Beagle, som stadigvæk savner sin far meget endnu.

Rideudstyr tilsalg,

som

Pikeurridebukser str. 92,

lækre schabrack-underlag,

CATAGO vinterridejakke.

Alt billigt tilsalg.

Tjek min præsentation

eller

skriv for billeder !

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:24
Ja mine er gift og bor sammen..

*Animals ar Not Ours to Eat*
*Animals are Not Ours to Wear*
*Animals are Not Ours to Experiment on*
*Animals are Not Ours to Exploid*
0
0
Svar på denne tråd

Altså måge
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:25

Sikke noget vrøvl at skrive , det her "tænk at gifte-børn (elelr hvad man kan kalde dem) skal hører på det hele deres liv, ja stakkels dem.."

Mennesker skændes IKKE fordi de er gift. Mennesker skændes fordi de på et eller andet tidspunkt har "glemt" at tale sammen.

Og først opdager det for sent hvor ingen af dem gider at lytte mere.

Illum

Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen.

Og jeg er IKKE diplomat !!

0
0
Svar på denne tråd

Yop...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:26
Yop.. Mine bor sammen og er stadig gift!
0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:26

mine er skilt - og bor begge med nye. Min far fandt sammen med sin barndomskæreste igen, og de er nu gift...

0
0
Svar på denne tråd

Ja de gør
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:27

Ja, mine forældre har været gift i 31 år og bor sammen

Knus fra Tine

og hafferne

Flicka & Frigg

I solemnly swear

that I am up to no good

(Harry Potter © J.K. Rowling)

0
0
Svar på denne tråd

Til Illum
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:28

Tja bare fordi mine forældre ikek er gift, betyder det ikke at jeg ikke kender til gifte-forældre :)

Og jo gifte skændtes også.. Nu er det ikke alle der bor som hjemme hos jer..

0
0
Svar på denne tråd

Tilslutter
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:29

mig, hos dem, hvis forældre også stadig er gift, og stadig lige lykkelige som de var for 21 år siden, da de ventede mig. De blev gift samme dag som min dåb blev holdt.

I min familie er ægteskab også en alvorlig ting og bør ikke indgåes letsindigt eller uden flere år hvor parret har boet sammen. Ligesom det er vigtigt at slægtens efternavn kan føres videre, på min fars side.

Jo, de har "lige" for 6 mdr. siden fejret 20 års bryllups dag, og det var dejligt at se, så utroligt glade de, (stadigvæk), er for hinanden!

0
0
Svar på denne tråd

Illum.
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:31

!! Nemlig!!

Kommunikation er altafgørende

.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:32
Ja, mine forældre har været gift i maaange år. De holdt sølvbryllup, da jeg var barn, så det er ved at være længe siden

Nu med baby Sebastian i armene

- men uden Athene hest

Se Sebastians hjemmeside på www.123hjemmeside.dk/SebastianFBR

0
0
Svar på denne tråd

Ratster Zoo...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:33

... bare fordi man forbliver gift betyder det ikke at man råber af hinanden. (Eller at børnene får alt hvad de peger på ;-) )

Jeg har personligt ALDRIG hørt mine forældre råbe ad hinanden. De løser de problemer de løber ind i under vejs ved fornuftig kommunikation med respekt for hinandens synspunkter - som fornuftige tænkende individer.

I medgang og modgang - det blev de jo enige om engang, og så må man arbejde for sagen - også når der er modgang, og med kulturelle forskelle og det hele.

Det har moret min mor lidt når hun har været til møde med sine gamle klassekammerater fra realskolen - de spørger altid om hun stadig er gift med "ham italieneren" (han er sydamerikaner). DET ægteskab er der nemlig ikke mange af dem der gav en chance.

£isbeth & Baloo

I like pigs. Dogs look up to us. Cats look down on us. Pigs treat us as equals.
(Winston Churchill)
Griffin Distancesadel sælges - ekstrabred bom
0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:40

Nej det siger jeg heller ikke.. Men Illum fik bare ægteskabet til at lyde rosenrødt og problemt frit, hvilekt det ikke er :)

Og nej, mener heller ikek at gifte-børn er mere forkælet end os skildsmisse børn :) Men det er lidt nemmere at "skrave" penge sammen når man er 2, end når man (i min mors ilfælde) er alene buschauffør-mor til 2 terrorister :D

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:43
Mine forældre er skilt, og ligeledes er mandens. Så vi har tænkt os at bryde den kedelige tendens, og blive sammen, og kan fejre kobberbryllup til januar.

Rønnebjerggård... Dalmatinerhvalpe sælges, klar i uge 42.

0
0
Svar på denne tråd

mine er sammen på 40. år...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:47

... eller noget i den stil. De har været barndomskærester og har boet sammen siden de var 17 år ca. Nu er de sørme lige rundet de 50 og de er stadig sammen. Rigtig kernefamilie og det er jeg godt nok glad for.

Faktisk er der ikke rigtig nogen i min familie der er skilt. Kærestens forældre er sørme også sammen og har været det i 100 år mere eller mindre.

Jeg satser stærkt på at jeg følger i familiens fodspor og bliver sammen med min nuværende kæreste resten af livet.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-alt om krybbebidning og vævning
0
0
Svar på denne tråd

ja de er
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 22:52

gift og bor sammen de fejrede sølvbryllup for snart 12 år siden dagen efter jeg og john fik Anne ved akut kejsersnit , så jeg kunne desværre ikke være med til at fejre dem, men tilgengæld fik de den bedste gave de kunne ønske sig.

0
0
Svar på denne tråd

Ja, de er gift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:13

og bor sammen, og endda med hinanden...

Zamangah

Palomino hoppeføl sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:23

Min far døde d. 1. dec. sidste år - men inden da opnåede mine forældre at have guldbryllup. :-)

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

überschrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:27
Mine forældre er gift og bor sammen- og har sølvbryllup her om et års tid

Skilsmisser er heller aldrig brugt i vores familie- eller rettere, jo- min farmor og farfar blev faktisk skilt, men de blev sammen Det var en mærkelig affære som jeg egentlig ikke kan uddybe.

Ellers har min familie aldrig oplevet skilsmisse og jeg har heller ikke tænkt mig bare at blive gift med hvemsomhelst, og så vil jeg gøre mit til at ægteskabet holder- for selvom jeg ikke er ret kristen tror jeg stadig på at ægteskabet er for livet

Skandinavisk PIGE med Skandinavisk HEST
Sådan skal det da være? :)

Snart med Tulle :)
0
0
Svar på denne tråd

Nej til begge dele
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:38

Mine forældre har aldrig været gift, og de har ikke boet sammen de sidste ca 14-15 år. Men de har holdt jul sammen mange gange, så vi kunne fejre jul sammen med begge vores forældre.

Linda.

Mor til Freja - født 20/4-06.
Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb.
Medlem af HGK, FHK og Pylreklubben.
Mangler du et sted til din hest i Skive?? Kom til Team Bilstrup = Paradis for hest og rytter
0
0
Svar på denne tråd

Ikke skilt...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:38

Mine forældre har næsten lige haft 28 års dag. De har haft en periode, hvor de virkelig skændtes bravt, men sådan noget kan deres ægteskab nu godt holde til.

Man skal i mine øjne ikke blive sammen, hvis det bare ikke fungerer. Et ægteskab er "bare" to folk, der skal lære at affinde sig med hinanden og en hverdag fuld af både gode og dårlige finurligheder. Hvis man ikke kan løse de kriser, der opstår, så er der jo ingen mening med det.

Jeg planlægger dog ikke selv at blive gift med en person, som jeg ikke kender godt nok til at vide, om dennes finurligheder vil gå mig på i hverdagen eller ej. ;) Så det er så nemt med det.

-+- Zip.

~ Nausiates in a million different ways! ~
0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:43

er gift og bor sammen (pt 19 år)

:-) En gang hestefreak-altid hestefreak :-)

0
0
Svar på denne tråd

Min mor
Forfatter: 
Dato:  08-09-2006 23:57

... er gift igen. Hun blev enke som 44 årig, da min far pludselig døde... Men var han ikke død, havde de sikkert stadig været gift - og lykkelige! (Med alle de skænderier, et lykkeligt ægteskab nu altså indeholder...)

Og hættemåge, jeg tror lige du kom til at lægge dine egne føleleser ind over det, Illum havde skrevet - for tænk! Jeg opfattede det ikke negativt... Og der er for h*** ingen, der er gift i f.eks. 52 år uden aldrig at skændes! Og hvis det var tilfældet, så burde de måske netop blive skilt, for så er der da noget helt galt!

Hvem siger, det hele skal være så kedeligt???

0
0
Svar på denne tråd

Efter 3 dage, 9 måneder og
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 03:04
41 år er mine forældre stadig sammen

"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds"

*Albert Einstein*

Formand for Foreningen til Den Frie Mans Bevarelse

0
0
Svar på denne tråd

Mine lever sammen
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 03:07
De blev gift kun 3 måneder efter at havde mødt hinanden og lever stadig sammen endnu, snart 30 år efter, i et meget lykkeligt ægteskab. ...så jo! jeg er stolt af dem, og ville meget gerne have opskriften. (y)
0
0
Svar på denne tråd

mine er også
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 04:48

gift og bor sammen...

De mødte hinanden den 7 februar 1980 og jeg kom den 6 november 1980.

De blev gift samme dag som jeg blev døbt nemlig d 7 februar 1981 og fejrede i februar sølvbryllup.

Hilsen Diana.

Tag med hn single weekend, se under arrangementer

0
0
Svar på denne tråd

Mine HAR været gift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 06:08

men er det heldigvis ikke mere med hinanden.

De blev skilt da jeg var tre'

Mvh Camilla - der er lykkelig for at de "bare" blev skilt

0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 07:14

De blev skilt efter 21 års ægteskab, og godt for det.

I dag er min mor gift med en anden, og min far har adresse på kirkegården.

Men bare lige for at uddybe debaten lidt, så er det IKKE kun at man holder op med at snakke sammen der er årsagen til skilsmisser. Mine forældre snakkede meget og godt. Og det er heller ikke fordi den ene finder en anden...

Der findes andre årsager.

Mvh
Linda
Jack, Pascall, Thor, og Maxi
:-) :-) :-) :-)

Mini Er desværre blevet kørt over :-(

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

Rapport afgivet af Justitsministeriet ang hold af heste

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 07:47

var gift og boede sammen til min mor gik bort

0
0
Svar på denne tråd

nej de er ikek gift mere
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 07:51

min far fandt ud af, at hans sekretær var lidt yngre og udstryet med lidt firskere kød på kroppne, en det min mor kunne tilbyde efter 9 års ægteskab og to fødsler.

Jge var kun 6 år og fattede ikek ret meget af det.

min " kære " far har i løbet af årene udskiftet sekretæren med en damefrisør, som igen blev udskiftet med en damefrisør som blev udskiftet med en hjemme gående husmor, som meget hurtigt igen blev udskiftet med en dame frisør.

Hvem han nu er gift med, tjaaa det ved jeg egentligt ikke, for jeg hoppede af da han blev gift for tredie gang.

IMC.
RYTTER SØGES TIL EMDEGÅRDS SHILA.
0
0
Svar på denne tråd

mine har
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 07:58
været gift i over 50 år, lige til min fars død for 2 år siden.
0
0
Svar på denne tråd

Ja og nej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 08:05

Min mor og far er stadig gift og har været det i 45 år.

Desværre kan de ikke bo sammen, da min far kom på plejehjem som 64-årig pga. alvorlig demens, som han fik i forbindelse med kræft i hjernen.

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Min far og mor
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 08:36

er heldigvis ikke gift med hinanden mere! De blev skilt efter 12 års ægteskab, da min mor var min far utro med naboen, som hun så sikkert stadig bor med i dag. Min far er lykkelig gift med den dejlige kone, der er mor til min lillesøster og de to storesøstre hun har tilføjet familien..

Vi tog "kun" skade i det omfang at der ikke blev lyttet til hvor vi hver især ville bo af mig og min bror.. Jeg ville bo hos min far og min bror hos mor, men ak nej.. sådan var det ikke dengang, der skulle drengen bo hos faderen og pigen hos moderen..

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 08:42
mine forældre er skilt og har været det siden jeg var ca. 4-5 år gammel

Hilsen
Sanne
Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok.
150 kr. + porto
0
0
Svar på denne tråd

Tanja..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 08:51

Som Illum og Lisbeth så rigtigt skriver, så er et ægteskab ikke noget med, at man nødvendigvis skændes hele tiden, så der er din opfattelse ikke helt rigtig...

Om det er nemmere, at skrave penge sammen, når man er to, frem for en, det kommer i bund og grund an på, hvilken form for styring man har på sin økonomi..

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:31

De er gift og samlevende siden 1960.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre.
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:34

Er stadig sammen og gift. De har snart 25 års bryllupsdag. Dog har min far haft 2 kærester før min mor. Så jeg har 3 halvsøskende.

Min kærestes forældre er også gift og er stadig sammen. Der har vi lige været til sølvbryllup.

Hilsen Carina

Kursus med Susan Kjærgård i Stenløse den 23 og 24 September.

Vil du være med send mig en PB.

Hesten skal være din medspiller, ikke din modspiller. Sørg for at din hest går glad på arbejd

0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:35

Min mor blev skilt fra min biologiske far, da jeg var omkring et år.

I 15 år levede hun så sammen med min stedfar (mine søskendes far).

De er også skilt nu, og min mor er faktisk gift for 3. gang - blev hun for 2 år siden, efter at have været alene i næsten 6 år...

Så nej, de bor bestemt ikke sammen, og min biologiske far døde for godt 7 år siden.

Christel
(Selvtillid er bare "topdollar" - meeeen, selvkritik er altså mindst ligeså fedt!)

Smed til beskæring af to mini shettere søges ASAP! I Holmegaard/Næstved området.

0
0
Svar på denne tråd

Til silas
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:36

Tja det er heller ikke så rosenrødt som i får det til at lyde som.. Som skrevet før, bare fordi mine forældre ikke er gift, betyder det ikke at jeg ikek kender til det at være gift..

Mine mor giftede sig med en anden mand,

Mine bedste forældre på begge sider er gift (elelr dvs min farmor er død, og min farfar har derfor fundet en kæreste)

Nogle af kærsterne gennem tiderne har også haft gifte forældre..

Så er skam ikke helt uvidnde om ægte-skabs børn, min lillesøster er trodsalt sådan en :D

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:37

Hvis min mor stadig var i live så tror jeg de havde været sammen. men min far har en rigtig flink kæreste med en rigtigt herlig knægt på tre år :D

Nu nævner nogen at ægteskab er en alvorlig ting, men hvis man med tiden finder ud af at man ikke kommer glidende gennem dagen, men det nærmere er som at køre hånden over et stykke sandpapir, bør man så ikke være sit ansvar værdigt og blive skilt, hvis der ingen anden udvej er?

For jeg synes det lyder forkert at få det til at fremstå som om at der altid er en løsning...

Camilse og Looksen

JA... Looksen er Lukas, som i virkeligheden er Sondergardens Look At Me. Men lige meget hvad, så er en hest der elsker gulerødder

Tjek vores HP

www.camilse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ja de gør
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:51

Mine forældre bor stadig sammen og er gift på 38. år.

Min mands forældre bor ligeledes stadig sammen og er gift på...øhhh 45. år tror jeg nok

venlig hilsen
RikkeAnd

Til minde om Krastrup´s Paddock Dancer, Skovgaards Zelle og Sonette
0
0
Svar på denne tråd

ægteskab
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 09:53
Mine forældre er gift og bor sammen.

***** Snepony *****

Hvis alt kommer imod dig,

kører du i den forkerte vejbane.

0
0
Svar på denne tråd

Nej mine
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:04

forældre er ikke længere gift og bor ikke sammen. De blev skilt i 2000, og kort derefter blev min mor gift med en anden mand. Har mest kontakt til min mor + stedfar, ikke så meget til min far. Han (min far) blev her i foråret gift i al hemmelighed uden hverken min søster eller jeg vidste noget Lidt underligt synes jeg, især da jeg bor næsten lige op ad rådhuset de blev gift på. Mærkelig tanke at være så tæt på uden at vide noget.

Heldigvis er mine bedsteforældre stadig gift og har været det i 52 år nu.

Mvh Tina K

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:10

Mine forældre ville ha været gift i 40 år i år, mener det er i denne måned.

Hvis det ikke havde været for min far som dersværre gik bort for 6 år siden.

Jeg været glad for at mine forældre altid været sammen, men er sur over at have mistet min far som 17 årig. Jeg venter barn og det ville have været en stor glæde hvis han kunne have været til stede i dag.

Elsker dig far, fred være med dig.

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:24
mine forældre er gift og bor sammen

~Louise~

-Det er svært at miste, men glem aldrig at elske ;-)

--->Min hjemmeside<---

*HJÆLP: Klik på et af bannerne på hjemmesiden, jeg mangler 18 klik..* :-D

*På forhånd mange tak...*

0
0
Svar på denne tråd

mine belv skilt
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:30
da jeg var 5 eller 6 min far nåede at blive gift 3 gange, min mor fandt aldrig en ny. De er begge desværre døde nu.

0
0
Svar på denne tråd

Både mine
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:32

og min mands forældre holder stadig sammen.

Deres gennemsnitsalder er vel 60.

Vi føler os også nogen gange lidt mærkelige :-))

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Ægteskabet er ikke
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:34

Nødvendigvis rosenrødt Tanja, men det er en skilsmisse bestemt heller ikke, jeg har selv prøvet det, og så tydeligt, hvordan vores datter reagerede på det...

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

eergvrtbhrdgtn
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 10:59

Nej min mor og far bor ikke sammen da min mor døde for snart 13 år siden.. Desværre..

Jeg var kun 2 år..

Joe... Du er super skøn.. Du er bare Den perfekte hest til mig.. Håber du går gennem dyrelæge tjek.. Kryds fingre..

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:13

Mine forældre bor ikke sammen.

De gik fra hinanden da jeg var 2, og de har aldrig været gift.

Jeg har fungeret fint selvom mine forældre ikke har været sammen.

Mvh

Lisbeth Johansen

You were born an original, don't die a copy!

0
0
Svar på denne tråd

Heller
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:16

ikke her, mine forældre blev skilt da jeg var næsten 2år, min stor søster var 9år. Men flyttet over til ham og boede da jeg var 13år. Men mine forældre har altid kunne sammen, hver gang min far aflevret os blev ham og hans kone og spise aftensmad, det gjort vi altid og fejret jul osv. sammen, det var aldrig opdelt.

Så det har sådan set ikke gjort så meget.

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:24
har været gift i snart 25 år og bor sammen, og har 4 børn sammen :)

...Den overkommanderende chefpræsidentlederkejserkongegeneraldirektørberider...

Det klinger :D

... Ej at forglemme smukke Plethest ...

0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 11:27

Ja det gør de, de har været gift i 27 år så vidt jeg husker, og har to døtre.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaaa...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 13:14
Mine forældre blev skilt da jeg var lige knap 2år. Troede at mine forældre havde et forhold og sådan efter at de var blevet skilt, men opdagede på den grimmeste måde i sommers at min far ikke gider os. Han er kun interesseret i os som 2pyntefigurer". Dumme svin. Er vildt glad for at jeg kun skal se ham et par gange om årt.

D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende.
I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret.
Lad være med det pis!
0
0
Svar på denne tråd

Ja...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 14:47
Mine de gamle har været gift i 30år og bor selvfølgelig sammen.. Og så har de min storebror og mig..

Hilsen Karinaen

Hest sælges!
5års Palomino vallak på 1,65.

Hjem før pris!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 14:57

mine forældre blev skilt da jeg var 13 år efter næsen tyve års ægteskab. Jeg har aldrig hørt mine forældre skændes og det var heller ikke det som var problemet. Grunden til skilsmissen var at min far valgte at forlade min mor. ikke tilfordel med for en anden men fordi at han var kørt fast i en rolle/møster hvor han følte at han blev "kvalt", rent faktisk ville han hellere arbejde end at komme hjem til os. Derfor så han kun den udvej at forlade min mor. Dengang var vores familie mønser et godt gammeldag familie mønster hvor min mor tog sig af os børn og alt det huslige, og min far arbejde meget og længe.

I dag er han gift med en anden, og jeg har fået mig en ny og meget mere lykkelig far og min mor har fået sig en ny kæreste.

Dog skal det siges at der har været en masse tumult mellem mine forældre efter skilsmissen som blandt andet har været i forbindelse diverse bidrag til mig og andre økonomiske ting og den dag snakker de over hovedet ikke sammen.

Men den dag i dag er jeg faktisk glad for at de blev skilt, også selv om det var svært i teenage årene, for jeg har fået to helt nye og super lykkelige forældre.

Helle

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 16:10

Mine forældre blev skilt for 2 år siden, og siden hen har min far så fundet sig en rigtig sød kæreste.

Jeg ser det ikke som om jeg er skilsmisse barn, men som om at det ikke gik længere for dem, og derfor skiltes de som venner.

Og det med at føle sig skilt mellem 2 familier, mærker jeg heller intet til, da mine forældre var sammen i 15 år og min mor blev trukket meget ind i min fars familie, så de ses stadig tit idag, min mor og fars familie, og de ser også min mor som et familie medlem stadig.

Og det med min far har fundet sig en ny kæreste er kun godt, for det har gjort vores forhold til hinanden emget bedre, og jeg ser det som om jeg har 2 mødre, og er heldigere end børn der kun har en mor og en far. For jeg har 2 mødre til og rådgive mig videre i livet.

Liil-Mal0uh
23o0 ii blodet <'3

0
0
Svar på denne tråd

Ja det gør de
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 16:28

:-)

kh

minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Jepper
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 16:43

Mine forældre er gift på 32. år (33 år til december, hvor jeg fylder 34 hmm). De har dog begge været gift før og jeg har en "halv"storebror fra min mors første ægteskab. Og de bor også sammen.

Jeg var også af den overbevisning at jeg kun skulle giftes een gang, da jeg for 6 1/2 år siden blev gift, men sådan skulle det desværre ikke gå...

Men 2. gang kan vel også være lykkens gang, ikke? Det satser jeg i hvert fald stærkt på.

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

min dejlige forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 16:45

Ja altså både mine forældre og svigerforældre holder stadig sammen skildsmisse ligger ikke til vores familie og deruden skal man først gifte sig når man føler sig helt klar ikke bare fordi at det er romantisk.

0
0
Svar på denne tråd

mine er skilt
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 17:16

blev det få måneder før min 18 års fødselsdag.

Håber selv jeg kan bryde den dårlige arv, og blive sammen med min kæreste son har gode forudsætninger for mangeårigt forhold: han er ikke skilsmissebarn (hmm hans forældre har 6 drenge sammen, puha hans mor må mangle østrogen i dagligdagen )

Du er din egen lykkes smed, og hvis du vil noget med dit liv, er du nødt til at kæmpe for det selv!

0
0
Svar på denne tråd

Jeps, de
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 17:36

er gift på 44. år, med hinanden og har også samme adresse!

Annette

Mit navn staves med 2 n'er, 2'ter og 2'eer!

0
0
Svar på denne tråd

Fantastiske Fantacy
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 17:57
mine bor ikke sammen. de blev skilt i januar.

Amanda&Fantacy

Take these burned eyes
and learn to see.

0
0
Svar på denne tråd

yuetyur
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 18:15
gift og bor sammen.. de har meget snart kobberbryllup det er også den dag hvor jeg er blevet døbt

Lori

-my love

-my passion

Smil til verden og verden langer dig en.

-smil igen, og verden langer dig en mere!

0
0
Svar på denne tråd

jepper
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 19:18

still going strong, 40 år sammen

Helle

Endnu en af de irreterende ponymødre med trang til at hævde deres egne mangler gennem børnene !!!

Medlem af DÅHM-sønderjylland

0
0
Svar på denne tråd

mine forældre
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 20:28

blev skilt her først på året. de havde været gift i næsten 18 år.

sønft snøft det er enhård omgang sådan en skilsmisse.

0
0
Svar på denne tråd

Mine er
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 20:34

Gift og bor sammen... :) :)

Min mor er 78 år og min far er 86 år... Begge er de åndsfriske... Min far har lige fået kørekortet fornyet for et år igen... Han kører bil som en på det halve i alder... :) :) :) :) :)

Selv har jeg ALDRIG været gift, så jeg kan bare pakke mit grej og gå, når jeg ikke kan lide lugten i bageriet mere... :) :) :)

Mkh.
Else.

Man lugter ikke af hest, man dufter.. :) :) :)

HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

Lækker kl.münsterlænder/breton bl. hanhund 1 år, søger nyt hjem NU.

Henv.:Laila Thomsen 97301303

0
0
Svar på denne tråd

Nix det
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 20:38

gør de ikke og har ikke gjort det siden jeg var helt lille og nu kan det ikke lade sig gøre mere, da min far har stillet træskoene...

Louise
Veni vidi vici Jeg kom, jeg så og jeg sejrede

Hellere lykkelig af dumhed end klog af skade.

At undre sig over noget er hjernens første skridt mod opdagelse
0
0
Svar på denne tråd

jeps!!
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 21:46

Mine forældre er gift og har været et i snart 31 år, og har boet sammen siden ´71.. De lader nu osse til at gøre det resten af deres liv..

Min søster er osse gift, men "kun" på 3. år..

Men det ser nu ud til at det vil holde evigt, efter et ret stort pres på deres ægteskab i forbindelse med min søsters færdiggørelse af hendes speciale.. De har 2 små børn, på 3 år og 1½ år, så min svoger måtte side alene, dag og nat i 3 mdr med disse 2 små børn, nu er hun så færdig, og de er en rigtig familie igen!!

Men det nåede så vidt at min lille nevø på 3, spurgte sin far om hvor mor boede.. det er lidt skræmmende..

Minmors forældre var osse gift til min morfar døde for 17 år siden, og min fars forældre var osse gift indtil min farfar døde.. (men min farfar var min farmors 2. mand..)

Kram Irco Miro/Kat
Hvis du vil ha´de bedste, så køb Gustavii´s HESTE
www.gustavii.com

Mangler du et heste-job i England så kontakt mig!!

Du kan ikke have din egen hest med, og du skal være over 18

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 22:11
Nej, de gør de ikke. kan ikk huske at de har boet sammen da jeg kun var 1 år da de flyttde fra hinanden men jeg har det helt fint med det og det er også helt naturligt for mig da jeg jo ikke kan huske at de har boet sammen..
0
0
Svar på denne tråd

Jep, mine
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 22:23
gør.. har vist snart været gift i 35 år.. Selvom de skændes i ny og næ kan de helt sikkert ikke undvære hinanden
0
0
Svar på denne tråd

gkjfhzbgkj
Forfatter: 
Dato:  09-09-2006 22:29
mine forældre re gift og bor stadig sammen efter ca. 14 års ægteskab. Og tror på de holder sammen for ever

Et godt team bygger på:

Tillid, gensidig respekt og sidst men ikke mindst;

to-vejskommunikation!

Husk det når du arbejder med dit dyr :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 00:05

Mine forældre er gift og bor sammen. Har de gjort i... ca. 22 år ;D (Plus/minus).

Er rimelig sikker på de bliver sammen, for den anden dag fortalt min mor om en drøm, hun havde haft.

Hun drømte at min far ville skilles, fordi han havde fundet én fra arbejdet, og da hun vågnede smågræd hun - lige indtil hun opdagede, at det nok ikke var virkeligheden ;D

Jeg håber så bare min far holder længe nok til, at de kan nyde deres sølvbryllup... Man kan aldrig vide med min far. (Han er syg)

Duke
I'm the Hitman I want your life!
0
0
Svar på denne tråd

Mine...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 11:24

..forældre er gft og bor stadig sammen :-)

De havde sølvbryllup for nogle år siden ;-)

Der, hvor jeg kommer fra, taler man sammen.

Skændes ikke - men kan diskutere, hvilket nogle forveksler ;-)

0
0
Svar på denne tråd

tralalalaaa...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 16:42

Mine forældre er gift og bor sammen.

De har været sammen i 27 år men har først kobberbryllup til November, som de siger, de skulle lige lære hinanden at kende først.

Katrine

Sensibel Welsh Cob plag sælges!!

www.heste-nettet.dk/ma.../113590/2/

0
0
Svar på denne tråd

Har kun en far..
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 20:57
Min far og mor blev gift inden jeg blev født, men min mor døde da jeg var 1½ år.. Så jeg har bare min far, men det er jeg os tilfreds med

Signe Andersen

Tideliger med springponyen Bacardi
Dressurponyen Surprise
Nu med super sportsponyen Nørlunds Ascari

0
0
Svar på denne tråd

Ja mine...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:06

forældre er gift og bor sammen - de blev gift året før jeg blev født, så de kan fejre sølvbryllup om to år

Jeg har aldrig hørt dem råbe af hinanden - de eneste der af og til råber i vores familie er min lillesøster og jeg Hidsige unger *gg* Ja, vi er da kun 20 og 22 år gamle

Mange hilsner fra Sine (med hafferne Havanna & Aslan)
'There is no closer secret than that between
a rider and his horse'
- Robert Surtees
0
0
Svar på denne tråd

Forældre
Forfatter: 
Dato:  10-09-2006 21:33
Mine forældre bor sammen, men de er ikke gift. De har været sammen i snart 30 år :) :)

Mvh Flis
Gør en forskel;
www.anima.dk/medlem.htm

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 08:27

blev skilt da jeg var 7år og min lillebror 2år.

Jeg forstår slet ikke at de har været gift, de er som ild og vand på mange områder.

Min mor et rodehoved min far har rengøringsvanvid(bare for at tage et eksempel)..

Min far fandt en anden, og vi blev hos mor, og var hos far fast hver anden weekend og i skoleferier.

Juleaften skiftedes vi til at være hos mor og far, jeg husker godt tiden op til at min far fandt en anden, sikke nogle skænderier de havde ind imellem. Jeg syntes de begge var dumme at høre på. og hadede dem for ikke at kunne finde ud af det.

Men ret hurtigt efter syntes jef det var en super ide´, for jeg fik en ny søster, en sød "mor" på gule plader. Min mor fandt sin nuværende ægtemand 3år efter skilsmissen, min far har så senere skiftet de gule plader ud med et sæt på hvideplader, og de alle fire er super venner. De kan sagtens tage ud og spise sammen alle 4.

Vores konfirmationer, var også med både min fars familie og mors sammen, og det var på ingen måde akavet, og har aldrig været det, de formåede virkelig at tænke på os før dem selv, og deres nok til tider små uenigheder, hatten af for mine forældre, det må have været meget svært indimellem. Men de gjorde det til UG+ hele vejen.

Jeg er glad for mine forældre indså at de ikke var ment for hinanden, for det har jeg fået en STOR familie ud af. Og en masse dejlige oplevelser.

Nogle kan godt få tingene til at fungere, andre kan ikke.

Uanset set hvad så må det være svært at bibeholde den gode tone, ligeefter en skilsmisse, når den ene føler sig trådt på.

Specielt når man har børn sammen.

Men det gjorde mine forældre formidabelt godt, alt taget i betragtning..

Hilsner fra Margit - som er skilsmissebarn.

Livet er til låns-lev det fuldt ud!

0
0
Svar på denne tråd

ikk mine
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:15

mine forældre bor ikke sammen, har de ikke gjort siden jeg var 5, så kan knap huske de har boet sammen..

men fint med mig..

De passer overhovedet IKKE sammen!! uha

min mor er gift med min stedfar, som til tider kan være en røv, men han er da god nok i små portioner

min far er sammen med den dejligste dame, og de passer bare perfekt sammen :P hehe

det er jo skønt

mange hilsner

HYPZER!
Nu den stolte moster til 2
Jylland Bar' Bedst
Hav en god dag - Allesammen

0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:37

er stadig sammen og har snart 45 års bryllupsdag.

Ikke at vi børn har "lært" af det. Vi er 3 søskende, min bror blev skilt for 4 år siden efter knap 17 års ægteskab og jeg selv er i gang med at blive skilt efter 11 års ægteskab og 16 års samliv.

Mvh

Line

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Ja da...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 10:42
Mine forældre bor sammen og har snart sølvbryllup om et par år :)

Når jeg selv bliver gift, ønsker jeg at mit ægtesakb bliver som mine forældres! HAr aldrig hørt dem skændes, sådan helt alvorligt altså ;)

Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre hvis de gik fra hinanden - men det gør de heller ikke :D

Karen
"Gestüt Pallerhaff"
"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

0
0
Svar på denne tråd

Mine...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:13

Forælder er også gift, men hinanden, og det har de været i 23 år.

Og jeg må indrømme at jeg selv er på vej samme vej, i en alder af 22 år har min nuværende kæreste og jeg været kærster i 7 år hvor af vi har været forlovet i 3 og boet sammet i 1,5 år, og det har jeg ikke tænkt mig at ændre på. Og når vi skal giftes skal det bestemt også være til døden skiller...

Hilsen gitte

Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
0
0
Svar på denne tråd

Mine forældre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:19

er ikke sammen mere.

De blev skilt da jeg var 16 år.

Min mor er gift igen med en vidunderlig mand, mens min far stadig bor alene. Dog har han haft et par forhold i disse år.

Hilsen Mille (Nu med ny bil)

Når man tæller de gode dage sammen, så kommer man alligevel frem til et to-cifret tal hver måned.

0
0
Svar på denne tråd

gift på 25. år
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:25

Mine forældre holder stadig sammen. De har sølvbryllup til marts næste år.

De har mig på 24 og min søster på 30. De har været sammen i snart 33 år. (Så ja vi er begge uægte børn (henledt af en tidligere tråd om horeunger) - men som min far plejer at sige... "Man køber jo heller ikke en bil førend man har prøvekørt den...")

Hej fra Dianna!

*Nu med fantasiløs signatur*

0
0
Svar på denne tråd

forældre
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 11:28

ja mine forældre er gift og bor sammen :-)

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

igen og om igen
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 12:53

Mine forældre bor sammen idag. Men det har de ikke altid gjort. I 1981 da jeg var ca. 2 år gik de fra hinanden. Min mor blev gift og fik en datter, og min far blev gift og fik en søn. Men skæbenen ville det anderledes. I 1989 da jeg var ca. 10 år fandt de sammen igen. I 1996 blev de gift, og er det stadig, (og opfører sig til tider lidt for nyforelskede...).

Henriette

0
0
Svar på denne tråd

41 år, and still going strong
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 15:41
Mine forældre har haft 41 års bryllupsdag. Lige som Illum`s familie bruger vi helle ikke det med skilsmisser i familien. Min fætters datter blev skilt for et par år siden, og det er faktisk den første i familien. Vi er trods alt ikke mindre end 25 fætter og kusiner bare på den ene sider og 8 på den anden, og alligevel skal man så langt ud som en fætters datter for at finde en skilmisse, og kun en har et barn med andre end sin mand. Jeg er ret stolt af familien, men mener ikke man skal blive sammen under alle omstændigheder. Men samtidigt skal man heller ikke bare blive skilt fordi det er det "nemmeste". Dermed ikke sagt at skilmisser er nemme. Men synes af og til at man ikke magter at kæmpe for et forhold.
0
0
Svar på denne tråd

jeg er adopteret
Forfatter: 
Dato:  11-09-2006 15:54
jeg er adopteret og kender ikke mine boilogiske forældre...:(...men til gændgæld har jeg min elskede "familie" nu, og har det dejligt med dem!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider