Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

springsadel vs. combi??
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:46

Hej med jer

ville lige høre jeres mening om hvad i synes om at bruge en combisadel frem for en springsadel når i springer...

For der findes jo utrolig gode combisadler i super kvalitet...

Grunden til at jeg spørger er fordi, jeg bedst kan lide at ride i skoven i en combi... og en dressursadel skal jeg bare have til min nye hest.- og så er det bare at det kan gå hen og blive dyrt hvis jeg også er nødsaget til at købe en springsadel, når vi så skal på springbanen en tur... (skal lige siges at det er ikke er så seriøst mit springning endnu)

Så jeg ville lige høre om der var andre der også brugte combi i stedet??

Mvh. *Joy*

Tænk på først hvem der er skyld i fejlen, inden du handler mod hesten.

0
0
Svar på denne tråd

jeg rider klart
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:48

bedre i en kombi både i skov og spring.

Dog må jeg indrømme at jeg har en svaghed for siegfried...den kan jeg ride alt slags ridning i!

PT rider jeg i skoven i en kombi eller dressur sadel med ekstrem støtte. Begge dele er super skønt!

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

vicky02
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 13:50

kunne jo være en ide så...

Må da lige tjekke den der siegfried ud... Hvor kan man se den henne og hvor meget måtte du af med for den??

Mvh. *Joy*

Tænk på først hvem der er skyld i fejlen, inden du handler mod hesten.

0
0
Svar på denne tråd

Du kan se...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 17:54

...et rigtig godt billede på Hööks hjemmeside.

//Greenstone :-D

Welsh Cob & Curly Coated Retriever
www.abw-design.dk

Del dine billeder med andre, se mere på:

cued.dk/nice-horse

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ELSKER
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 19:53

min Kieffer Inn AT (springsadel) og ville ALDRIG i verden bytte den til en kombisadel. Den har reddet mig fra adskillige "ufrivillige afsidninger", og den er altid rar at være i. Jeg har redet kilometervis i den til distancestævner og træningen forud for dette.

Udover denne har jeg en dressursadel, en Windsor Greenline, som jeg også forguder, men bruger dog oftest min springsadel på turene.

Venlig hilsen

Dianna.

Rid jagt og distance - du og din hest vil elske det...

Tjek hjemmesiden: www.fynsrideforening.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 20:20

Helt personligt ville jeg vælge springsadlen... Kombisadler kan sagtens bruges til springning(det er klart af foretrække i forhold til dressursadler til spring) Jeg har selv sprunget i en del kombisadler, og det funkede fint, men personligt foretrækker jeg nu min springsadel, nu hvor jeg endelig har fået anskaffet mig én her for et par år siden ;-)

Man behøver jo ikke at købe en springsadel med flat-seat, hvis det er det man ikke kan lide, eller med for meget knæ- og lægstøtte hvis det er det man ikke kan lide... Og i skoven kan man jo blot lave sine bøjler lidt længere, hvis det er fordi man føler man sidder for "jockey-agtigt" i springbøjlerne til en skovtur.

Men det er jo smag og behag hvad man synes. Men hvem ved, måske du lige pludselig bliver bidt af springningen, og ville ønske du havde dig en ordentlig springsadel ;-) ;-D

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

helt klrt spring sadlen
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 20:40

Hej Joy

jeg ville HELT sikkert vælge SPRING SADLEN!!!

Jeg har også en Stubben Siegfred 2,spring,og den er KANON!

Kan klart anbefale den!

Mvh Sabrina

Sabrina & Stald Kelon`s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider