Hej alle ænder!
Fik li´det nye Hooks-katalog igår og bladrer det selvfølgelig ivrigt igennem før mit hjerte hopper to slag over! Dér i bladet ser jeg min drømmehest der gik min næse forbi!
Hesten var så skøn og i særklasse (i mine øjne). Jeg havde jeg redet gennem længere tid og jeg var bar så glad for ham- jeg blev tilbudt at købe ham til en rigtig fin pris og vi havde en aftale men pludselig var han solgt til anden side!
Det tog mig lang tid at komme over det og jeg havde/har svært ved at finde den samme følelse som dén jeg følte da jeg sad på ryggen af ham! Har tænkt 1000-vis af gange på den hest og han dukker tit op i mine tanker selv nu,ca 5-6 år efter (hvor jeg har alt andet en den typiske ridehest!)! Og så ser man pludselig billeder af ham igen og nu har jeg fået en åndsvag "fobi" over for at åbne mit Hooks-katalog!
Temmelig åndsvagt men det prikker bag mine øjenlåg når jeg ser ham og jeg ville ønske at jeg aldrig havde modtaget det blad! 
Og så tænker jeg: Hva filen skal jeg være ked over? Sket er sket og det er lang tid siden,jeg har alle tiders muler herhjemme så hvorfor skal den hest "bestemme" om jeg skal lure det sidste nye udstyr? Ja det er jo åndsvagt men jeg grubler meget over det og hvordan ville mit liv have været hvis jeg havde været så heldig at eje ham? Så ville jeg måske have været igang med berideruddannelsen som jeg hele tiden havde stilet imod men ikke kom i gang med pga. manglende hestemateriale...suk..´.
Li´lidt sørgelig tøsegalde fra mig af! 
Er der andre der har/har haft det som mig?