Jeg har lige brug for at komme ud med en dårlig nyhed jeg fik i dag, for at få lidt luft.
For at gøre en lang historie kort, har min moster været syg i omkring 3 år. Hun har haft meget voldsom hoste, haft problemer med vejrtrækningen, hævet ankler, dårlige negle osv., men hun ville under ingen omstændigheder gå til lægen.
Gennem de 3 år er hendes tilstand bare blevet dårligere og dårligere og sidste vi så hende til en fødselsdag fik vi alle et chok. Hun havde tabt sig rigtig mange kilo, og så meget meget syg ud 
Min familie fik overtalt hende til at gå til sin læge, som derefter sendte hende videre til en masse undersøgelser.
I dag ringede hun så og gav os svar på prøverne. Hun har LUNGEKRÆFT
Hele hendes højre lunge er hårdt ramt men også venstre er ramt!!!
Nu skal hun til flere undersøgelser på tirsdag, for at se om det har bredt sig til andre organer og hvor hun finder ud af hvad behandlingen er. Højre lunge skal muligvis fjernes helt.
Uanset hvad, så vil div. behandlinger ikke helbrede helt men vil kun forlænge hendes liv.
Min moster er kun 52 år og har to "børn" på 21 og 24 år!
Er simpelthen bare så trist lige nu. Tænk at hun skal dø af lungekræft. Min ellers så glade og stærke moster