Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Doteringer til børn
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 10:02

I Sverige er det blevet vedtaget, at der ved ridestævner (konkurrence) ikke skal være doteringer til børn mere.


Hvad er jeres mening, er det ok børn rider om penge i Danmark til stævner.



0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg syntes det er
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 10:05

helt ok.

Kan slet ikke se problemet i det.


For det første er det jo småmønter der bliver redet om. Ofte giver det jo kun lige tilmeldingsgebyret tilbage.


Og jeg tror at børn rider ligeså meget efter præmierne om det er penge eller ting.


Så nej, jeg syntes de er total ved siden af.




Mvh. Tine


Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min datter til stævner
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 12:27
De gange min datter har vundet doteringer er hun blevet slemt skuffet..det samme er hendes veninde. De ville meget meget hellere vinde en staldplankette. Min datter er 7 år hendes veninde 9 år. JEg har spurgt 2 ryttere der rider pony på landsplan, den ene udtaget til dm ..de vil faktisk også meget hellere vinde planketter. De par håndøre det drejer sig om i dk. tror jeg helt ærligt ikke kan få hverket ponyryttere-forældre eller trænere op af stolen. Dog må jeg sige at både min søsters datter og min venindes datter har prøvet at vinde springsadler se DET er en helt anden sag *GGG*

rigtige ponymødre har intet andet liv

klub for manipulerende, talentløse ponymødre, der tvinger deres uskyldige børn til at opfylde deres egne ambitioner

PREGNAMARE SÆLGES, gravidtest til hest
0
0
Svar på denne tråd
 
 krogsboll..
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 12:31
ja selv jeg vil faktisk hellere vinde en plaket end de der ubetydelige doteringer. Sidst jeg vandt fik jeg 100 kroner. Jeg tror at jeg havde givet 70 kroner i tilmelding og ihvertfald en 100 bob i katinen... så det var ingen ting.En plakette kan man i det mindste kigge på.

Mvh. Tine


Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan ikke
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 12:34

se, hvorfor ungerne ikke skulle vinde penge ligesom de voksne.


Som regel er tilmeldingsgebyret jo ikke ret meget mindre for ungerne og prisen for transport m.v. af hesten/ponyen er jo den samme, så lidt til at dække omkostningerne er jo lige så tiltrængt for en ponyryttermor som for en voksen.


Mvh

Line



1'er pony udlånes til selskab - se præsentation



Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 tja for de fleste
Forfatter: 
Dato:  29-06-2006 17:39

ungers vedkommende (min incl) får de jo heller ikke pengene, de får rosetten.


Vi får det hun vinder i penge, hun beholder det hun vinder i ting, af den simple grund vi bruger formuer hver måned på at holde hendes ponyer og til undervisning og stævner, hvorfor dælen skulle hun så beholde pengene, som til nogen stævner har været over 1000 kr.


Jeg syntes det er ok med penge, og os almindelige mennesker er det en god hjælp til økonomien, men ikke noget vi regner med.


Satte man omvendt doteringerne ned til det halve, så var det ok med mig, men vi bruger rask væk 800 kr på at tage til stævne i en weekend og det er kun til starter.


På nogen punkter vil økonomien også blive bedre i klubberne, da der skal en del anmeldelser til før de rent faktisk tjener penge på en klasse, så spare man doteringerne ville alle måske vinde ved det i det lange løb.


Så begge dele er ok med mig, men priserne på starter skal så også være der efter.


Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre

Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01

0
0
Svar på denne tråd
 
 præmier
Forfatter: 
Dato:  30-06-2006 10:38
Men ville det så ikke være bedre at børn rider om "ting" end penge, og hvis der ikke skal rides om penge hvad er så rimligt at startsgebyret skal være.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider