|
|
| Robbie Williams koncerten d. 6 og 7. jul |
|
|
Så er der kun 8 dage til Robbie koncerten. Glæder mig vildt. Var til hans koncert i Parken i 2003 og det var den fedeste koncert jeg endnu har været til så forventningerne er høje. Han har fået gode anmeldelser for koncerterne i Frankrig og Holland og Belgien så det skal nok blive godt. Vi er 8 tøser som rigtig skal på tøsetur  Er der andre HN`er som også er så heldige at have billetter. Har I set ham live før?
Èn gang fuldblod - altid fuldblod
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep... |
|
|
Fredag d. 7 går jeg i selvsving i Parken  Har ikke set ham live før, så jeg glææææder mig.. Han er bare fantastisk !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robbie |
|
|
Jeg har fået billet til torsdag. En siddeplads. Desværre skal jeg opereres i knæet dagen før, så hvis ikke jeg kan få ombyttet min billet til en plads på plænen så jeg kan komme ind med kørestol bliver jeg nok nødt til at sælge min billet.  Kryds fingre for mig... Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bendicte... |
|
|
uh uh...du skriver lige hvis den billet skal sælges  Jeg er SÅ muggen.Jeg fik hverken billetter til robbie eller george michael. Jeg ville dø, hvis jeg kunne komme ind til robbie.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robbie |
|
|
Jep, skal med 3 gode kollegaer ind at høre og se forhåbentlig verdens bedste koncert. Er der nogen som kan anbefale et godt sted at spise i nærheden af parken?
Ingen kender dagen før solen går ned......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil ikke høre om det.. |
|
|
Jeg ville nemlig slet ikke gerne med og se den lækre steg skyde den af... Jeg er kun lidt misundelig.. (hader jer hader jer hader jer)  God fornøjelse..
Stald Rohan. PRE. Boks udlejes i Flemløse ved Glamsbjerg. se præs. Nu også forhandler af Regulator på fyn.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeps ... |
|
|
jeg fik biletter på min pakkekalender af min mand, så vi skal der ind torsdag... håber på rimeligt vejr. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kommer derind |
|
|
begge dage Den ene dag har vi selv købt til og den anden dag er vi inviteret. jeg så ham sidst, manden er en genial entertainer. Jeg glæder mig Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fredag... |
| Forfatter:  |
hystaden |
| Dato:  |
28-06-2006 11:12 |
|
tager kæresten og jeg derind. Fik billetter af ham i fødselsdagsgave.. Elsker den mand (altså kæresten  )...
Med hilsen fra Generalen & Hystaden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal derind d. 6 |
rolig-muzze |
28-06-2006 11:16 |
|
Heeej 3 venner og mig skal derind d.6  Jeg så ham også i 2003, så glæder mig ekstremt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Piv piv piv |
|
|
Ville SÅ gerne med, men ak nej havde ikke råd til at købe billetter, da de blev sat til salg...så  Næste gang han kommer til Danmark SKAL jeg med, punktum finale! Om jeg så skal stjæle pengene til en billet et eller andet sted  SUK!
Sommerknus fra Tine og haffipigerne, Flicka og Frigg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ROBBIE |
LGS00 |
28-06-2006 11:23 |
|
JUBIII jeg glæder mig helt vildt meget. Jeg skal derind med 3 veninder fra efterskoletiden om torsdagen. Jeg har i flere år ventet og ventet og ventet og sagt, at når han kom til DK igen så skulle jeg bare helt sikkert derind. Så den dag i november, hvor min veninde endelig ringede, efter at have stået i kø foran fona i 4 timer, og sagde "de er i hus" var jeg bare glad  Mine forventninger er store. Og mon ikke også der triller en lille tåre ned af kinden når han spiller "angels" og "sexed up"  Det er helt sikkert årets store højdepunkt for mig. - Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
LGS00 |
28-06-2006 11:30 |
|
Må man i øvrigt have kamara med derind? For jeg regner jo med at komme til at stå HELT oppe ved scenen så jeg kan tage nogle super gode billeder af ham Og bagefter kan han lige hive mig op på scenen, og så kan vi tage en lille svingom  Ja man har jo lov at håbe  - Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| drager til sverige |
fruergaard |
28-06-2006 11:57 |
|
Jeg drager til sverige for at se ham på lørdag;-)
Det er de små ting som gør den store forskel. Avlshoppe søges, skal have stamtavle, minimum højde 160.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robbie her kommer jeg |
Kikærten |
28-06-2006 11:57 |
|
Den 7. juli kommer jeg med med søster, svoger og veninde. Og kære Robbie, hvis du læser dette, så behøver du ikke lede længere efter en god og sød kvinde at dele dit liv med. Jeg er lige her 
*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kikærten |
LGS00 |
28-06-2006 12:12 |
|
Kikærten: ...hæhæ...du får kamp til stregen  Og her vil jeg benytte mig af den fordel jeg har, nemlig at smigre ham dagen før dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg skal også |
|
|
opleve manden 2 gange i år. 1. gang d. 7. juli i Parken og den 14 sept. drager jeg og manden på weekendtur til London. Det er jo i sig selv dejligt, men bonusen er, at vi skal til hans koncert i Milton keynes d. 15. sept. Det skulle jo ellers havde været på Wembley station, men da de er bagud med byggeriet måtte hans 5 koncerter flyttes. Lidt ærgerligt. Her er lidt billeder fra hans koncert fornylig i Amsterdam:   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal... |
|
|
derind torsdag sammen med kæresten og 3 veninder. Det er så hele 4.gang jeg skal opleve ham LIVE. Så ham også i Parken 2003, Forum, og KB-hallen mange år tilbage - hvor der dengang kun var ca 4000 mennesker! Må sige der er skat noget med tallet af publikum  MEN glæder mig vildt meget - de 3 andre koncerter har været SUPER! Jeg var endda så heldig både at købe billetter fra hans engelske fanklub OG vinde 2 stk VIP billetter på nettet. Man har vel lov at være lidt heldig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal også |
PernilleKrake |
28-06-2006 12:34 |
|
der ind begge dage og jeg får endda penge for det  Jep skal arbejde, men ser nu alligevel frem til det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også mig... |
|
|
Jeg skal også derind  Fredag den 7. juli. Glæder mig helt vildt  Mvh. Janne
2 stk. Robbie Williams koncertbilletter sælges til fredag den 7. juli. SERIØST BUD ØNSKES - kontakt mig via beskedcenter her på HN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Janne... |
Mette J |
28-06-2006 13:02 |
|
..har du alligevel ikke solgt billetterne?
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hot... |
LGS00 |
28-06-2006 13:34 |
|
Uhh nice pictures...  Jeg er så spændt, så spændt, så spændt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her.. |
Salta |
28-06-2006 13:41 |
|
min mand og jeg drager fra Aalborg mod kbh om fredagen sammen med et par venner.. glæder mig helt vildt!!!
Mvh Christina og Riga Medlem af SAK og D.Å.H.M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cama70... |
hystaden |
28-06-2006 13:42 |
|
kanon billeder - selvom det ikke er ment på Robbie him self, kan jeg godt li' teksten under det sidste billede... Èn gang fuldblod - altid fuldblod Det passer godt på den lækre steg.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den 6. |
|
|
skal jeg og 5 andre ind og se den gode Robbie folde sig ud...
- Matilde og Shalu -
Medlem af SAK & DÅHM
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja lækrere |
|
|
MAND skal man lede længe efter. En rigtig fuldblods, du har ret "hystaden" .Elsker hans provokerende facon og selvironi og hans musik selvfølgelig .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har vundet dem |
|
|
Jeg tog ellers fri fra arbejde dengang de blev sat til salg og stod i kø, men uden held. Jeg ville nemlig give min mand dem i morgengave !! Nu har jeg været så heldig at vinde 2 stk på Radio 100 fm, så vi skal derind på næste torsdag  Glæder mig såååååååå meget !!
Vink fra Sille  Springhest søges at ride på 2-3 gange om ugen af 30-årig rutineret springrytter. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke |
|
|
med billetterne sille2408. Godt gået!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I hestevogn til koncert?? |
|
|
Som overskriften lyder: De som tager S- toget til Østerport og står af dér, har mulighed for at blive kørt i hestevogn til parken af københavns hestedrosche. De holder uden for stationen - skide hyggeligt! Sara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vræææl! |
|
|
Nej jeg skal desværre ikke ind denne gang  Jeg blev ellers spurgt for en uge siden hvor meget jeg ville give for en billet til koncerten, men da jeg ikke ville give mere end 700 kr blev jeg ikke vinderen  Til gengæld har jeg scoret mig to billetter til George Michael ;-P Jeg kunne nu godt nøjes med hans gode ven på billedet, nu I alle sukker efter Robbie. Han er da også ret lækker!!!
Tina - Nu med Høffedyret!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbmhbj |
|
|
skulle have været med den 6. men hende som havde inviteret mig med, ville hellre have sin veninde fra island med 
Lori my love and my best friend ever!<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestevogn |
LGS00 |
29-06-2006 09:53 |
|
Usadsb: Det lyder ellers som en ganske god optakt at blive kørt i hestevogn. Meen vi kommer nok så tidligt, at det ikke rigtig kan hænge sammen. Det er som om min mave krymper sig sammen og hjertet begynder at hamre, hver gang jeg tænker på koncerten...hvordan kan det mon være Måske fordi jeg bare glæder mig afsindig meget...og med kun en uge igen, kan jeg næsten ikke vente mere...  - Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robbie |
StineHolm |
29-06-2006 12:32 |
|
Kender nogen der skal der ind . Ville sku også gerne. det bliver jo mega stoort ! , Hyg jer , alle som skal derind ;p Knus <3
Hin & Fiona <3 Fuckinq eviqt !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| robbie... |
|
|
Jeg skal derind sammen med tre andre om fredagen, det bliver bare genialt.  Og det lykkedes mig også at få billetter til Madonna i August, så jeg har været heldig i år. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen Robbie... |
AnetteNielsen |
29-06-2006 15:06 |
|
til mig i denne omgang -Men til gengæld kommer min lille baby til verden d. 7. juli (kejsersnit)  Men hvis jeg en anden gang får muligheden, så skal jeg klart ind og se denne charmerende mand fyre den af. Håber I alle får en kanon oplevelse -Glæder mig til at læse jeres anmeldelser af koncerten  /Anette
Zeli Brentedal, det dejligste røde lyn 24.02.1990 - 05.04.2006 Elsket og savnet - Flicka -rød hoppe - søges Se billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Robbiiie!! |
|
|
Jeps, jeg skal også derover med mor, far og en veninde d. 7. juli og skulle efter sigende have en rigtig god plads! Glæder mig, glæder mig, glæder mig!! Hans musik kører hele tiden hos mig.. (Hører "Sexed Up" lige nu) Hvilke sange håber i på at høre? Hos mig er der en del.. Let me entertain you, Eternity, Angels, The Road to Mandalay, Better Man, Rock DJ, Supreme, Something Beautiful, Come Undone, Love Somebody.. Ja, jeg kunne blive ved.. Eeeelsker den mand! Puha, han er fræk! 
Mange knus fra *-SIMONE-*
Enggårdens Runa aka. Dulle = Min nye stjerne! Fotografering tilbydes i Horsens-området! Kontakt mig for yderligere oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps... |
|
|
.. i sidste øjeblik. Jeg havde ellers ikke regnet med at komme afsted, men kæresten vandt i morges en lodtrækning på arbejde om 2 billetter Så jeg er klar og glæder mig til den 7. juli "...so come on, let meee entertain you..." lalala - Helene
Et smil er den korteste vej mellem to mennesker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| D. 7... |
|
|
Jeg skal se ham d. 7. Jeg fik billetter ved at stå i kø fra kl.6 foran Fona... Min søster og jeg var 15 & 16 i køen... Og heldige som vi var, fik vi fire siddepladser hver sammen... Hun skal side på en af de fire pladser bag mig!!! Hvor heldig kan man være... Og så var der endda nogen der stod foran os der ikke kunne få 4 samlet... men jeg ved ikke om det var til torsdagen eller et helt andet sted i parken end der vi valgte... Glæder mig helt vildt!!
:-) Lene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sange... |
LGS00 |
30-06-2006 09:58 |
|
Alle sange. Men den jeg nok glæder mig allermest til er "Angels". Jeg har den i en live udgave og hver gang jeg hører den, så får jeg simpelthen bare de vildeste kuldegysninger, fordi jeg glæder mig. Så den må toppe listen. De andre kan jeg bare ikke bestemme mig til, for de er så gode allesammen. Dog kunne jeg egentlig godt undvære "Sexed Up" for jeg VED jeg kommer til at tude Den er simpelthen bare noget så sørgelig. - Louise
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her er setlisten |
|
|
Fra Amsterdam, så ved vi hvad der venter os  Setlist: Radio Rock DJ Place to crash Monsoon Sin, sin, sin Millennium Make me pure (with text sheet...) Me and my shadow (with Jonathan Wilkes...) Strong (with Jonathan Wilkes...) Back for good (Take That version...) Could It Be Magic Advertising Space Tripping Three Little Birds Come undone (Take a walk on the wild side alt...) Feel (Dedicated to Joan & Lynda... ) --- Let me entertain you Angels And of course "I'll be Robbie, you'll be Kylie"… Kids
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestevogn |
|
|
LGS00: Det er super hyggeligt! Og vognene er ude i god tid...det er jo bare at se om de holder ved østerport station når man står af toget:-) God koncert til jer alle!! Sara (som er en smule misundelig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestevogn |
|
|
LGS00: Det er super hyggeligt! Og vognene er ude i god tid...det er jo bare at se om de holder ved østerport station når man står af toget:-) God koncert til jer alle!! Sara (som er en smule misundelig)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Skal derind fredag - glæder mig! q;
Patricia og Lukas Selv uden rytter vil en hest altid være en hest. Men en rytter uden en hest vil altid kun være et menneske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så ham igår |
|
|
Jeg er lige vendt hjem fra Gøteborg efter en super fed koncert. Jeg har ikke sovet siden jeg stod op kl 7 lørdag morgen for at tage afsted, så nu vil jeg finde min seng. Men I kan godt glæde jer, jer der skal afsted! Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Berlin |
|
|
Vi tager hele arbejdet afsted til Berlin for at se koncerten der den 27. juli - det skal nok blive hyggeligt. Det lykkedes os ikke at få billetter til Parken, selvom vi var 10-15 mand, der ihærdigt forsøgte, da de blev frigivet.
Hilsen Tina Sommergræsning søges til supersød 2-års hoppeplag - helst med andre ungheste Gerne med gode trække-turs-muligheder I nærheden af Hasselager-Hørning (har dog bil)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhhh, robbie |
|
|
jaaah jeg skal derind fredag fik dem efter min sidste og vellykkede eksamen,, så uhhh hvor jeg glæder mig
100 % optimist! optimisme er mit kald, men holdkæft hvor er det svært at følge sit kald
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er lige vent hjem |
fruergaard |
02-07-2006 13:34 |
|
Er lige kommet hjem fra en fed tur i Göteborg, kanon koncert, han er nu noget af en charmør. Hele stationen var med fra start til slut, der blev rigtig sunget igennem, så glæd jer, dem som ikke har se ham endnu. Han er nu en lille lækker sag 
Det er de små ting som gør den store forskel. Avlshoppe søges, skal have stamtavle, minimum højde 160.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad har I |
|
|
Hvad har I givet for at komme ind og se ham? Jeg opdagede desværre alt alt alt alt alt for sent at han kom til DK, så der var længe udsolgt da jeg henvendte mig. 
D.27 maj åd min ven 100 panodil. I 1½ uge lå hun på instintiv, umuligt at komme i kontakt med hende. I dag er hun frisk, som 17år skal hun tænke på at hendes lever er smadret. Lad være med det pis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fruergaard |
|
|
Hvor havde du plads? Jeg stod på plænen. Jeg synes de to første numre var elendige og begyndte at frygte for resten. Men så tør jeg ellers love for, at han var varmet op  Utroligt hvad den mand kan holde til. 2 timer nærmest non stop. Mvh Jean
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| robbie |
|
|
jeg skal ikke til koncert da jeg ikke hører sådan musik, men min søster skal og hun GLÆDER sig rigtig meget
mvh. ida Rosenborg dressage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
mknudsen |
02-07-2006 19:35 |
|
til alle os det ikke skal se Robbie i dk... han kommer på zulu i aften... man må vel nøjes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er der på freda Robbie!!! |
|
|
skal ind og se robbie fredag sammen med min dejlige veninde, som kommer over fra Jylland. Suk hvor jeg dog glæder mig suk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er han landet!! |
|
|
som man kan se i landets aviser. 3 dage tilbage, så skal der festes. Ja han fik kanon anmeldelser i Gøteborg, så vi har vist noget at glæde os til. Nu må vejrguderne altså gerne holde hånden over os fredag. Ingen tordenbyger tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ROOOBBIE!!! |
hystaden |
04-07-2006 14:25 |
|
Jeg er SÅ klar til at komme i Parken... Det bliver endnu engang stort...  Og ja, Cama70, jeg læste også anmeldelserne fra Göteborg - det kan kun blive stort i Parken... Tra la la la la lej... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Jeps, nu er der kun 3 dage til!!! Tidlig op, med toget og hygge sammen med mine kollegaer!! Vi har aftalt at vi skal have champange i toget ( vi skal jo ikke køre selv ) ) Tralalalalalujlalaj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| yes han er i DK |
|
|
men han har tidligere udtalt at Amsterdam, Oslo og københavn er han favoritbyer, så måske derfor. Vejret er da med ham. Glæder mig til en bytur med tøserne. Det er ret sjældent efterhånden at vi mødes til fest og farver - uden mænd og børn. Hvor kan det anbefales at os på 33+ kan gå i byen hvis vi gerne vil danse lidt. Vi har overvejet Rosee mcgee da der er robbie Williams show der. måske er vi heldige at andre på vores alder også tager derhen??? Gode tips modtages
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil det sige at |
|
|
man kan "risikere" at støde ind i ham nede på Kongens Nytorv? Hvor bor han? Mvh CAmilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rygtet siger |
|
|
Skt. Petri, altså det gamle Daells, så gå du bate en tur, måske er du heldig at støde på ham.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puj... |
|
|
Nu blev der lige en del varmere heroppe på kontoret, mon ikke jeg skal en tur ned og trække vejret  Mvh Camilla - der bliver helt teenage fjollet når samtalen falder på Robbie W
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billetter |
|
|
YES!!! Det kan altså betale sig at skrive sig på koncert-ventelister. Stik i mod alle odds, har jeg modtaget en mail i eftermiddags om at der var få billettet tilbage og ja, det lykkedes mig at få bestilt nogen selvom det var et par timer siden mailen var kommet Så nu skal jeg også afsted... Har ellers undgået den her tråd de sidste par dage af bare jalousi, men nu kan jeg jo godt snuse lidt rundt herinde. Og med de billeder kan det jo kun blive godt Nina - hvis dag lige pludselig blev betydeligt meget bedre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmm mums |
|
|
Lækre billeder!!! Nu glæder jeg mig endnu mere!!! Det bliver så GODT!!!
:-) Lene  Robbie Williams siddeplads fredag nedre fona c6 sælges!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja - hvem... |
Mette J |
04-07-2006 20:34 |
|
..der bare godt lige gad at have billetter  *lorte billetsystem * Men ak og ve - må I alle have en dejlig koncert og hils  ..og sig tak for sidst *not* Tjek evt. www.ekstrabladet.dk for at se ham shoppe film 
Mvh Mette.. ******************** www.newforest.dk *************************** Vær med til at tale dyrenes sag! Demonstration i Kbh d. 3.oktober 2006 kl. 12
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik endelig billetter |
|
|
Men de kostede så også 1.000 kr pr stk så drager afsted torsdag med kæresten. Min første rigtige koncert.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jean... |
fruergaard |
05-07-2006 08:29 |
|
Vi havde siddepladser og sad rigtig godt;-) ´Man kan kun sige en ting om ham sikke han kan fange publikum, folk sang jo med fra start til slut, og tiden fløj afsted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lige hørt |
|
|
på arbejdet at der er billetter i salg igen, da der var et hold der meldte fra. Mvh Camilla - to af mine kollegaer har fået billetter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla... |
Mette J |
05-07-2006 12:24 |
|
..hvorfra er de sat tilsalg? *leder..*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Namnam |
|
|
nu er der ikke længe til ...!! juhuhuhuhu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guffenam |
|
|
Han er simpelthen for dejlig og den bedste entertainer ever... Var i Göteborg i søndags til den fedeste koncert.. Glæd jer!!! Vejret var skønt, øllet var godt nok noget tyndt som svensk øl nu er men Robbie levede fuldt op til mine forventninger om et brag af en koncert. Det eneste minus var for mig, at jeg synes ikke svenskerne er lige så gode til at feste til koncerter som vi danskere er, så derfor har jeg skam også været på nettet for at se om jeg kunne få biletter til torsdag eller fredag i parken, men de er sgu for dyre og så synes min mand jeg er en anelse skør fordi jeg gerne vil til den samme koncert igen...  Men til alle jer der skal afsted i morgen eller fredag. Glæd jer... han leverer et kanon show med alle de gode sange... "Let me entertain you" får hele parken til at koge... Pernille
Gør hver dag til en fest. Rid OX araber hest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lad os høre jeres anmeldelse |
|
|
af koncerten i aften. Jeg må holde ud til imorgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps!!! |
hystaden |
06-07-2006 07:39 |
|
Venter spændt på Robbie-nyt fra aftenens koncert...  Rigtig god fornøjelse herfra...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DET var rigtigt |
|
|
godt, og jeg glæder mig virkelig til at se ham igen om 6 1/2 time  han er for god Mvh Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
Mette J |
07-07-2006 14:48 |
|
..slet ikke misundelig  Gid det var så meget mig, der skulle se ham to dage i træk! Sad du eller var du på plænen? Har du billeder?  God tur igen i aften - og hils 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kanon aften |
|
|
I selskab med Robbie min første rigtige koncert og blev bestemt ikke skuffet jer der skal afsted idag glæd jer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Koncerten |
|
|
Hejsa. Her er så MIN anmeldelse: Først vil jeg understrege at det var en fed koncert, men da det var min 3. koncert med Robbie og jeg derfor har 2 andre at sammenligne med, så må jeg altså desværre sige at denne koncert var den dårligeste. Og det siger jo ikke så lidt, når koncerten trods alt var super fed. Lyden var ikke helt i top og det var lidt svært at høre hvad han sagde når han snakkede. Men en aften med totalt gang i den. Han er sgu for fed! Hilsen Benedicte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er jeg |
|
|
lige kommet hjem fra min 2. Robbie koncert på 24 timer, den mand er så sej. I dag stod vi allerforrest og kunne se ham. Billeder følger i morgen Mvh Camilla - der bliver blød blød i knæene når det hander om RW
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla80 |
Camilla (Felur) |
08-07-2006 10:54 |
|
Du kan umuligt have billeder - man måtte jo ikke tage foto/videoudstyr med ind  (Og så ikke et ord om alle blitzene, der kørte konstant) Ja, det var skisme en god aften. Jeg stod i midten lige bag ved VIP-ringen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fotoudstyr |
|
|
Camilla(felur): Nu måtte man jo faktisk godt have almindelige kameraer med ind, eller som det hed sig på hjemmesiden: lommekameraer Så jo, der er masser der har billeder der indefra. Desværre er dem jeg tog i aftes blevet rigtig dårlige, så man kan ikke rigtig se noget  Men hold kæft, hvor var det en fed koncert... Og hvor var det sødt da han hev den lille dreng og hans mor op på scenen 
Mvh. Nina
I didn't loose my mind it was mine to give away
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Genial koncert |
|
|
Som overskriften siger, så var det da bare en genial koncert. Jeg elsker hans sange og så er han bare den bedste entertainer. Er glad for jeg havde billetter til fredag frem for torsdag, for jeg ville ikke have undværet at Peter Schmeicel kom på scenen og spillede Keyboard til "Feel"  Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| må også... |
|
|
sige det var en god koncert! MEN har set ham 3 gange før, og denne var nok den "dårligeste" hidtil. Som Benedicte også skriver... Lyden var ikke god, han "plejer" at starte ned Let me E. You - dettee var ekstra nummer denne gang - man skal selvfølgelig forny sig. MEEEN parken sidst var nok den bedste han har lavet! Men sagt før, den mand laver ikke dårlige koncerter, så super oplevelse igen. Har lagt lidt video på "opslag og billeder" til jer der ikke fik billet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|