Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ridemærker hvor?
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 19:12

Jeg har nu gennemanalyseret samtlige klubbers hjemmesider i distrikt 1 og 2.

Kan det virkelig være rigtigt at ingen klubber har planlagt at afholde ridemærkeprøver??

Jeg syntes altid at de fleste steder afholder i august og september.

Er der nogle der ved om deres klub afholder ridemærke kursus (1 samt 2) i distrikt 1-3? Det behøves skam ikke at være lige nu og her, men i løbet af dette år?

Jeg har klubberne under mistanke for,at ikke annoncere med det på deres hjemmesider

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Så kan jeg bare
Forfatter: 
Dato:  27-06-2006 19:25
råbe med og spørge er der virkelig ingen i distrikt 8 der afholder kurser og prøver, vil så gerne tage dem men intet sted til mig, snøft, så hit med det hvis i ved noget!

hyggehejsa
Renana

schleich heste købes
skriv besked eller mail
0
0
Svar på denne tråd

Hvidovre
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 09:08
Sidste sæson kørte SBGR grad 1+2 og i år er vi gået videre, men der er da stadig mulighed for at folk kan tage 1+2 hos os!
0
0
Svar på denne tråd

judith...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 09:10
hvornår afholder i så ridemærke 1 og 2?

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Er der ikke
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 09:29

noget med at det nærmest snart er et lovkrav at man som rytter SKAL have et par ridemærker med i rygsækken???

Det synes jeg at have hørt nogen råbe op om

Så skal jeg da også igang med 1 og 2 ridemærke

~~~*~~~ CARPE DIEM ~~~*~~~

--*-- EN GOD GERNING HVER DAG FORLÆNGER DIT LIV --*--

0
0
Svar på denne tråd

Line...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 09:30

jo.

Nu har jeg i 2 år gået og sagt, at NU tog jeg dem..men enten har jeg skulle på ferie når den lokale klub har afholdt prøver ellers er der ingen der har haft prøver i miles omkreds...Men NU skal det være. Ingen undskyldninger mere!!

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Nu har jeg
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 10:10

taget sagen i egen hånd, og laver skisme selv et lyn kursus.

Så hvis du gerne vil tage de mærker, så se i det link jeg har forneden.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 11:09

frisk Tine, jeg har muligvis en interesseret.

Mvh CAmilla

0
0
Svar på denne tråd

Hej Tine
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 11:25

Godt initiativ.

Husk, at du skal lave arrangementet gennem en klub under DRF.

Det er sikkert ikke noget problem.De fleste klubber vil være lykkelige for, at der er nogen, der er aktive med ridemærkerne.

Licenskurset skal bestilles gennem distriktet.

Jeg vil foreslå, at du, når du nu har fået nogle henvendelser og dermed vist behovet, henvender dig i din klub og spørger, om de er med på at lægge lokaler og evt. heste til.

Så skal I finde en dato, bestille en ridemærkedommer eller to og henvende jer til den kursusansvarlige i distriktet og bede vedkommende om et licenskursus på den pågældende dag.

Da de interessede jo vil være selvstuderende, der er "gamle i gårde", vil det være klogt at lave en aftale med en ridemærkeunderviser om et par timer, hvor I lige kan løbe de praktiske prøver igennem, så I undgår at dumpe på "de klassiske fejl".

Held og lykke med projektet.

Lad os høre, hvordan det går.

Venlig hilsen

Elisabeth

Sommerhus på Fanø udlejes - ta' evt. hesten med og rid tur på stranden.
0
0
Svar på denne tråd

jamen jeg tror
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 11:28

faktisk at det bliver til noget.

Jeg har på den time jeg har reklameret med det, fået 8 reele henvendelser.

Jeg vil prøve at forhører mig på de lokale rideskoler (jeg er pt ikke medlem af en bestemt klub) og hører om de har interesse i at bakke op om ideen. Som du skriver, så tror jeg heller ikke at det bliver et problem.

Jeg havde også kalkuleret med, at man lige fik 2 timers ridemærke undervisning, så man kan stille spørgsmål og lige få afvide, hvad man ikke skal gøre...

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider