|
|
| Skousboe ponyer. |
|
|
Er der nogle derude med skousboe ponyer. Har redet skousboe Lovetoken. Kunne godt tænke mig at se andre skousboe ponyer, eller høre fra nogen der måske har kendt Token?
Livet er en evig kamp om opmærksomhed.
Snart endt ponyrytter søger hest (part) i nærheden af Helsingør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe.. |
|
|
Min veninde har en skousboes hoppe til salg. Hun hedder Skousboes Amazing Grace, og så ser jeg nogle gange Sckousboes Cookie til stævner..
Mvh. Sofie og Tøffeldyret Stolt dressur og distance rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe Toy |
|
|
Har jeg i sin tid redet, fandt nuværende ejer her i gennem og hun er desværre aflivet.
Ellers nogle dejlige ponyer!
Regitze & Søndermarkens Frigga
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh men |
|
|
Jeg har faktisk opdrættet Lovetoken's mor Lullaby, Lullaby ejes idag af Line Larsen herinde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| skousboe.. |
| Forfatter:  |
Bloch Linnea |
| Dato:  |
04-11-2005 17:52 |
|
Min veninde låner en der hedder skouboe Charming<3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan. |
Bloch Linnea |
04-11-2005 17:55 |
|
 jeg mente min veninde låner en , hhihi.  det er os hind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej der |
foxybaby |
04-11-2005 18:00 |
|
Prøv at gå ind på HN logde og find Linnea fra Birkerød (Tror hendes profil hedder noget med Team Elmegård eller ligende)! Hun har min venindes gamle pony. Vi kaldte ham "Den ultimative tegneseriepony" da hun ligner Buller fra de gamle Min hest-blade. Han hedder dog Skousboe Lucky Me
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Linnea |
|
|
Hehe. Okey. Og jeg kan se det er ude på NØR. Dejligt, så har jeg nok set den et par gange, vidste bare ikke det var skousboe. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg ejer Skousboe Honey. Hun er dog tilsalg. Billeder på præs 
Amanda og Fantacy - Nu uden Honey
jeg er lederen, jeg bestemmer hvornår det går løs................ NU, går det løs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe ponnier |
monicah |
10-11-2005 23:53 |
|
jeg vet om en ponni som heter Skousboe Match. står her i Norge...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Amazing grace |
|
|
hej.. jeg har en skousboe pony.. skousboe amazing grace! hun er en dejlig pony:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tideligere staldpige på skousboe. |
Lone Larsen |
22-11-2005 09:47 |
|
Hej Jeg har arbejdet på skousboe i nogle år. Ja jeg har faktisk været der ude siden den første dag skousboe eksisterede som rideskole/stutteri. Har altid hjulpet til med alt der ude, Rideskolen, kåringer, dyrskuer, stævner og passet stalden. Har redet mange af ponyerne/hestene på stedet. Været med til folinger og alt andet der havde med hestene at gører. Skoueboe har vel nok været det største Conneamra stutteri i DK (ved ikke om Øksenholm har været størrer). Da det var på sidt højste fik vi ca 25 føl om året, så der må være rigtig mange skousboe ponyer rundt om kring. Der blev avlet på DV, Connemara og shetlandtponyer. Det er dog Connemara ponyerne de er mest kendt for og har haft størst succe med. Der er i sin tid blever avler adskellige avlshingste; super avlshopper af bedste kvalitet og gode konkurrence ponyer (flere er eller har været A ponyer i spring).  Har osgå et hav af billeder af skousboe ponyer.Jeg kunne blive ved. Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte mig. Tlf 29616698/59471242 Jeg ved at stutteri Damgård har nogle få skousboe ponyer også. Du kan finde links til deres hjemmeside i på connemara ponyrnes hjemmeside. Venlig hilsen Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| der er jo |
|
|
Der er jo os Mana og Meadow som Sandra Enemark har haft som hendes fætter Niklas Troelstang har nu...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| har haft LoveToken |
Vibeke |
28-11-2005 11:00 |
|
Hej Sandrutski! Jeg tror vi kender hinanden da det er mig (min søn)der har haft Token tidligere. Vi solgte hende for 3-4 år siden, men har stadig hendes føl Shamrock(7år)! Hvis du er den jeg tror du er, behøver jeg vel ikke skrive mere. Hvis ikke, vil jeg gerne tilføje mere. Desværre ser det ud til at hendes tilværelse er lidt trist fortiden. Jeg tager tit ud for at besøge hende og ville ønske jeg kunne købe hende tilbage. Savner hende frygtelig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vibeke |
|
|
Hej Vibeke. Har skrevet en privat besked til dig.
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ Efter nytår og afsluttet ponyår, søges part i nærheden af Helsingør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe |
|
|
Hejsa Jeg har haft en Skousboe pony. Hun er desværre aflivet nu pga af en foldskade  Men hendes navn var Skousboe Toy Mvh Vicky
Den eneste virkelige død er den du dør hver dag, ved at du ikke lever... Michael Strunge Takket være biblen har vi lært at stille spørgsmålene, men svarene findes i Peter Plys
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hey... |
team-birkedal |
24-12-2005 19:42 |
|
Jeg kender Skovboe candy floss...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vibeke |
|
|
Jeg har altid har en forkærlighed for connemaraponyer og jeg husker tydeligt et år på Roskilde Dyreskue, hvor jeg så den dejligste connemarahoppe jeg nogensinde havde set. Da jeg læste starten af dette indlæg tænkte jeg straks på hende igen, så hun har aldrig forladt mine tanker. Gæt selv, hvem det var... Skousboe Shamrock  Jeg var faktisk så betaget af hende, at jeg tog et billede, som jeg stadig har liggende. Man kunne vel ikke få lov at se, hvordan vidunderet ser ud nu?? Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Møller. |
|
|
Jeg tror denne her Shamrock er en vallak. Så vidt jeg husker. 
`Hvis du intet valg har, så lad være med at lave saftevand´ Efter nytår og afsluttet ponyår, søges part i nærheden af Helsingør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mystisk... |
|
|
For så kan det jo ikke være den samme. Men ville de avle to hest med samme navn eller kommer hende jeg tænker på fra en helt anden avler? Men den Vibeke skriver om hedder måske ikke Skousboe "til fornavn"?? Øv altså, troede lige jeg havde fundet hende  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Møller. |
|
|
Jeg ved at der er en anden connemara pony der hedder Shamrock. Og det kunne da egentlig være meget muligt at Vibekes Shamrock ikke hedder Skousboe da han jo ikke er avlet samme sted som Lovetoken. Men ved ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Møller .. |
Theresa.. |
30-12-2005 17:25 |
|
Skousboe Shamrock er blevet eksporteret til Tyskland. det stutteri der har købt hende har vist en hjemmeside, men kan ikke huske den :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theresa |
|
|
Okay. Tak for informationen. Vil da se om jeg kan finde siden. Kunne være sjovt at se et billede af hende  Mvh. Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Nææh, hun er godt nok os dejlig. Gad vide hvor jeg har set det udtryk før..  Der er nu intet bedre end sådan et par mørke og venlige connemara øjne.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skousboe cookie.. |
patricia |
14-02-2006 20:23 |
|
Jeg har en dejlig connemara pony fra skousboe.. Skousboe Cookie.. Far: Skousboe Morning Rock Mor: Chick Har også fået føl på hende.. Det blev med Hedehusets Mulgatavny. Føllet, hun kom til at hedde Møllekærs Irish Coffee.. se billeder på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhejhej |
Rytter93 |
03-04-2006 10:06 |
|
Jeg kender meadow-mana-og-charming:) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Skousboe Roxy |
|
|
Skousboe Roxy er nu vallak og bor på Engtoft Rideskole og Hestepension, hvor han er rideskolepony. Han er meget populær fordi han er rimelig til dressur og springer super godt, han har også en sød part der passer godt på ham et par dage om ugen. (P.S: Rideskoleponyer på Engtoft går kun rideskole 4 dage om ugen, alle går i løsdrift, og bliver passet med smed og dyrlæge) Så Roxy har det rigtig godt og står i løsdriften ved siden af vores pony. Venlig hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lovetokens mor |
Line (lullaby) |
09-02-2007 17:22 |
|
Hejsa Som Charlotte så rigtigt skriver er jeg ejer af Lovetokens mor - Lullaby - billeder på min præsentation. og hun er faktisk også mor til den omtalte Lucky me! Ellers har jeg stiftet bekendskab med skousboes amanda, som min mor har ejet! hun blev solgt tilbage til skousboe, blev solgt videre og videre igen til sverige. Har sendt en personlig besked til dig Lone Larsen. mvh. Line
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rider faktis ved benediche kruse |
|
|
Hej. jeg rider ved benediche som havde skousboe før de flyttede til langå her i jylland. jeg rider den omtalte (Skousboe Sweet Mandy Hoppe Skimmel) sweety. der er en masse billeder af hende på min præs og på heste.dyregallari.dk heste.dyregalleri.dk/h...p?ID=20662 kender lidt til det da vi RIGTIG tit snakker om alting fra dengange:)
en hest er en hest og IKKE noget legetøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mayfair |
|
|
Jeg var for mange år siden på ridelejer på skousboe og forelskede mig fuldstændig i Mayfair. Havde dog ikke råd til at købe hende med hjem, selvom hun var skøn! Ved nogen hvor hun er i dag, hun var brun med sort man og hale... På forhånd tak, Thilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frederiksminde Mayfair |
|
|
Frederiksminde Mayfair bor på Stutteri Damgaard, du får lige et link til deres hjemmeside; www.stutteridamgaard.dk/
Caroline Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tusind tak Caroline |
|
|
Hvor dejligt at se at hun vitker til at have haft et godt liv, jeg red på hende da hun var 4-5 år, (15 år siden) så meget kunne jo have været sket siden. Tænker tit på hende, så skønt at se nogle billeder fra hendes liv! Tusind tak for hjælpen, det kunne jo være jeg skulle køre forbi en dag:-)
Thilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe Charming |
|
|
Jeg kender godt Skousboe Charming Har part på hende hun rigtig dejlig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe's Dancing Eye (Sally) |
|
|
Skousboes Dancing Eye i daglig tale Sally, kan ses på Vilhelmsborg i weekenden, hvor hun deltager i PonyGames afdeling C for Øst Sjællands Rideklub. Skousboes Dancing Eye bor til daglig på Engtoft Hestepension & Rideskole, der venligst har udlånt hende til Øst Sjællands Rideklubs ponyGames hold. Venlig hilsen Helle Christensen ØSR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhejhejhejhej. |
Majaa |
28-06-2007 14:36 |
|
Min lillebror har en skousboe pony, ved navn Skousboe Marksman Den går pt. LA på distriktsplan, en rigtig rar pony! 
- Vh. Maja.  <3 Tricia <3 Don Carlos <3 Kildebo's Dialekt<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja rigtig maja komt først |
Team Skovly ♥Team Skovly♥ |
28-06-2007 21:46 |
|
ja en jeg kender har haft en der hedder Skousboe Marksman og nu er solgt til Majas lille bror..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har set en |
|
|
.. en del af de ponyer.. kender Mana og Meadow.. Ser dem tit:D og har selv set på et par stykker, på stutteriet, den gang jeg ledte efter ponyer:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skoubdwkdær |
|
|
Lea M Elmegaard herinde har Skousboe Lucky Me 
© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har... |
PonyLena ♥Q-big Bell♥ |
15-09-2007 19:41 |
|
Har kendt en der hedder Skousboe Morning Gift...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Os mig.. |
|
|
Jeg har været en heldig ejer af Skousboe privat dancer.  Solgte hende for et par år siden, fortryder desværre idag. Køber solgte hende efter et år, grundet manglende interesse. Nogen der ved hvor hun er nu??? Åh det kunne være så rart hvis der var nogen der vidste det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| nej hvor dejligt |
|
|
Hej Stine Tusind tak fordi du skrev:o) Det bare så skønt og vide hun har det godt.Og kan se hun har fået føl igen.  Det gør da bare dagen god!  Tusind tak. Venlig hilsen Trine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det var da så lidt |
|
|
Hej Trine, Jeg har snakket med ejer og du er mere end velkommen til at skrive og høre hvordan det går hende, hvis du vil vide det. Jeg ved ihvertfald at hun er meget glad for hende  Det er altid rart at kunne hjælpe og gøre andres dag god  Hilsen Stine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe |
Mette ♥MettePas♥ |
22-09-2007 10:15 |
|
prøv at gå ind på www.hestegalleri.dk og søg på Skousboe... jeg har fundet 14 heste der hedder et eller andet med Skousboe... Så prøv det!!! Hilsen Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skousboe |
|
|
jeg står hos nogle der har stået på skousboe. og skulle ha haft købt en af deres avlshingste, de skulle bruge til spring, men han brækkede desværre benet nogle uger inden købet og blev aflivet... det er syndt det ikke er stutteri mere... køre forbi stedet tit da jeg har hestene stående i viby.. og har set mange af deres pony'er til stævner og skuer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| amazing ... |
papako ♥stella♥ |
23-11-2007 22:59 |
|
jeg kender en vallak skimmel som hedder skousboe amazing (rock) kan ikke helt huske om han hed rock til efternavnn ,,
Jeg tilrider gerne din pony gratis , hvis blot du opstalder den på rideskolen i min by , og betaler udgifterne har erfaring med tilridning af ponyer (:
Kontakt mig på 60244769 (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har.. |
Pi 1 |
12-03-2009 12:11 |
|
jeg har lejet Skousboe Charming her fra den 1. hun er sådan en fin og sød springpony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Midnight Dancer (Muller red.) |
|
|
Hej  OMG vidste ikke at Midnight Dancer havde så mange slægtninge  Jeg har lige fået part og han er dejlig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skousboe Amazing Rock |
charlotte (1amazing) |
28-12-2011 15:38 |
|
Hej, du kan se min Skousboe inde på min profil. Det er Amazing Rock, han er efter morning Rock og Amazing Grace, den absolut mest fantastiske pony jeg har haft! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|