|
|
| Hvor mon Batman er..? |
| Forfatter:  |
isabelle |
| Dato:  |
01-01-2005 11:32 |
|
Hejza..
Hvis i kender nogle af disse heste, vil i så ikke være søde at skrive til mig..
Batman:
Lille sort shetlænder, ca 1,09. Han stod på hørsholm rideklub i nogle år, men blev derefter solgt til en hestehandler tror jeg. Men er ikke sikker. Han r meget fræk, og r rigtig go til at springe..
Hvis i kender ham så vær sød at skriv. han var en dejlig lille pony..
QnuZz Isabelle og Tango
*.*Seje piger springer*.*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er det ham her? |
| Forfatter:  |
anne AAQUIST |
| Dato:  |
10-01-2005 21:58 |
|
kig under sleiptner i min pressentation.
han har en lille skade ved det ene øje.
hans alder er kun ca.
hilsen anne
Stald Smokie - et hjem for mishandlede heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet