Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Hvor mon Batman er..?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2005 11:32
Hejza..
Hvis i kender nogle af disse heste, vil i så ikke være søde at skrive til mig..

Batman:
Lille sort shetlænder, ca 1,09. Han stod på hørsholm rideklub i nogle år, men blev derefter solgt til en hestehandler tror jeg. Men er ikke sikker. Han r meget fræk, og r rigtig go til at springe..

Hvis i kender ham så vær sød at skriv. han var en dejlig lille pony..

QnuZz Isabelle og Tango

*.*Seje piger springer*.*
0
0
Svar på denne tråd
 
 er det ham her?
Forfatter: 
Dato:  10-01-2005 21:58
kig under sleiptner i min pressentation.
han har en lille skade ved det ene øje.
hans alder er kun ca.


hilsen anne




Stald Smokie
- et hjem for mishandlede heste
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider