Jeg søger ekstremt meget min gamle skønne pony Willy/Will Smith.
Han er en islænder/ Nordbagge, mussegrå,ca.139stg. og omkring de 14-15 år. og SKIDE dejlig!
jeg soldte ham til Elirgersen(eller sådan noget) og de soldte ham så vidre til en sød pige på ca 12-13 år(tror jeg) vi snakkede sammen et par gange,hvor hun sagde at hun havde startet et spring stævne.men så mistede jeg nummeret til dig/hende,og vil MEGET gerne høre fra hende/dig!
For jeg savner ham enormt meget, og vil gerne se ham...!
Jeg har et par billeder af ham i min prfil, så tjek dem lige, for en sikkerheds skyld..!
Hvis du kender ejeren eller har set/kender hesten, så må du MEGET gerne kontagte mig, eller min veninde som også har sat en efterlysning ind..
Mit Nummer er:48211915/50502316..
Håber VIRKELIG at jeg får nogle svar!
Tusinde håb fra Malou...