Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 WILLY!!!
Forfatter: 
Dato:  06-12-2004 20:46
Jeg søger ekstremt meget min gamle skønne pony Willy/Will Smith.
Han er en islænder/ Nordbagge, mussegrå,ca.139stg. og omkring de 14-15 år. og SKIDE dejlig!
jeg soldte ham til Elirgersen(eller sådan noget) og de soldte ham så vidre til en sød pige på ca 12-13 år(tror jeg) vi snakkede sammen et par gange,hvor hun sagde at hun havde startet et spring stævne.men så mistede jeg nummeret til dig/hende,og vil MEGET gerne høre fra hende/dig!
For jeg savner ham enormt meget, og vil gerne se ham...!
Jeg har et par billeder af ham i min prfil, så tjek dem lige, for en sikkerheds skyld..!
Hvis du kender ejeren eller har set/kender hesten, så må du MEGET gerne kontagte mig, eller min veninde som også har sat en efterlysning ind..
Mit Nummer er:48211915/50502316..
Håber VIRKELIG at jeg får nogle svar!
Tusinde håb fra Malou...
0
0
Svar på denne tråd
 
 willy!!:-D
Forfatter: 
Dato:  06-12-2004 20:49
0
0
Svar på denne tråd
 
 om willy
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 21:01
heei malou. . . .

jeg kender hende der har willy!
ved ik om hun har ringet til dig hun ved godt du leder efter ham

han bliver passet rigtig godt og springer 2-tal godt
hun har altid noget med hjem fra stævner :-D
stjerne ponY!!!!

kyss chris
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvidovre
Forfatter: 
Dato:  11-01-2005 10:08
Willy står på Stevnsbogaard i Hvidovre og ejes af Sophie, der starter en del springstævner
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider