|
|
| Palle/Bounty, vallak, ca.8-9 år nu. |
| Forfatter:  |
Kamille-Jasmin |
| Dato:  |
21-12-2004 13:58 |
|
Hej! Sidste sommer (sommer 2003) havde jeg en pony. Han var en brun vallak. Han må være 8-9 år nu. Hans rigtige navn var Palle, men vi gav ham navnet Bounty.
Vi købte ham af Eliasen men måtte aflevere ham tilbage da han havde kraftig sommer eksem. Det er muligt at den nye ejer har købt ham af Eliasen.
Han var god til spring, dressur og skovture. Han var omkring 136-38.. Det er alt jeg kan huske om ham.
Hvis du kender nogen der har/haft ham, eller endnu bedre hvis du selv har/haft ham så kontakt mig på o0_zuper_zmukke_0o@msn.com. Jeg vil også gerne vide noget om hans fortid.
Nu jeg er igang kan jeg jo også lige spørge om Fernando.
Fernando er dessværre blevet aflivet. Men jeg søger billeder og info om hans fortid.
Han var en 13-årig hvid pony med tendens til skimmel om sommeren. Det kan tænkes at han var skimmel som føl. Han var sød og sød at samarbejde med. Han var ca 140-43. Så hvis du har information om hans fortid så kontakt mig på den overstående mail-adresse. Jeg kan oplyse om at vi købte ham på/i Mern.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet