|
|
| billeder af chamor søges. |
| Forfatter:  |
anna-sofie |
| Dato:  |
21-12-2004 13:14 |
|
Hej er der nogen der står og har et billede af chamor? han ejes af christian hyllestad og den står på Fredericia ridecenter.
håber der er nogen der har et for har ingen fik ikke taget det da jeg red ham oppe på malling landbrugsskole.
MVH Anna-sofie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet