Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 hvor er prince
Forfatter: 
Dato:  24-10-2004 21:36
Hej
Kender du Prince Hessemosegård, det er vores gamle hest, og jeg vil meget gerne høre hvordan det går med ham.
Han er DV omkring 9-10 år, ca 167 cm høj, blanding af Oldenborg og fuldblod (prince mab).Ellers er han vallak og rød som i kan se på billedet.
Håber du kender ham.


Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 den står
Forfatter: 
Dato:  24-10-2004 21:45
Stadig med dig som ejer, der er ingen resultater, men der er en hændelse 27/11-2001


Hestens data
Se nederst på siden for links til hestens afkom, afstamning og bedømmelser
Ident: 9406069
Avlsforbund: DV
Land: Danmark
Navn: PRINCE HESSEMOSEGAARD
Køn: Vallak
Fødselsdato: 23-06-1994
Farve: rød
Aftegn Hoved: snip med lille kødfarvet plet i midten
Aftegn V Forben: ingen aftegn
Aftegn H Forben: ingen aftegn
Aftegn V Bagben: sok
Aftegn H Bagben: sok
Aftegn Krop: ingen aftegn
Aftegn Andet: ingen aftegn
Mærke: Avlsforbund: DV Mærke: 069
Opdrætter: Knud Pedersen
I stald hos/bruger: Bente Nielsen
Ejer: Bente Nielsen
Far: Ident: DH 449 DV DK
Navn: PRINCE MAB XX (FR)
Født: 22-03-1978
Mor: Ident: RDH 1991 DV DK
Navn: LAILA STRANDHØJGÅRD
Født: 31-03-1980


En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Jytte
Forfatter: 
Dato:  25-10-2004 06:04
Ja vi købte ham der, men han blev solgt videre i 2003, da min datter desværre ikke havde tid til ham mere pga skole.
Jeg forstår ikke at vi stadig står som ejer, betyder det at han muligvis er slagtet ?, det håber jeg ikke.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis han
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 14:01
var død, ville han være blevet slettet, hvis de nye ejere da overholder reglerne...
Højst sandsynligt er han så i live, men ejercertifikatet er ikke sendt ind til Landsudvalget for heste, derfor er hestepasset ikke opdateret på det punkt.
Håber I finder ham.
Med venlig hilsen Pernille
:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Pernille
Forfatter: 
Dato:  27-10-2004 14:09
Ok så håber jeg han har det godt et sted, bare ærgerligt at ingen kender ham, men det lykkes måske en dag.
Vi solgte ham til en fra rideskolen, der igen solgte ham videre.
Vi fik at vide han var solgt til nordsjælland hvor han skulle bruges til jagt og skovture.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider