|
|
| Madicken |
| Forfatter:  |
Anne-Helene |
| Dato:  |
19-12-2003 19:18 |
|
Är det ingen som känner till Madicken? Hon kom till sverige sommaren 2002 från Danmark. Hon är c:a 130 cm,skimmel, en vit bakhov, liten snopp på mulen. Gammalt ärr(skada) på höger bakben.
Hon finns på bild på : www.stallet.se
Titta i Arnica_99´s stall.
mvh
Anne-Helene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eftersøgning af hests fortid |
| Forfatter:  |
perle pigen |
| Dato:  |
27-10-2004 14:54 |
|
Til Anne Helene. Jeg kender hesten. Den hedder Zitta og hvis du emailer til mig skal jeg gerne fortælle dig lidt om den. Ann
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet