Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Gribsvads Ronja
Forfatter: 
Dato:  06-04-2014 21:49

Hej. Har købt den dejligste lille welsh pony. Gribsvads Ronja....hun er fire år gammel.

Er der nogen der kender til hendes fortid? Hun er meget stresset og sky så er sikker på hun har haft nogle dårlige oplevelser :(

hun har, ifølge tidlgere ejer, boet fem eller seks forskellige steder i hendes korte liv.......stakkels ven

Nu vil jeg give hende et godt liv i mange år men vil så gerne vide hvad hun har gennemlevet...nogen der kan hjælpe?

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørg.......
Forfatter: 
Dato:  08-04-2014 12:05

Hvad med at spørge dels landscenteret hvem hendes tidligere ejere har været eller prøv at kontakte Stutteri Gribsvad .


Stald Graven

 

Opstaldning tilbydes på privat gård .

 

 

Smukt smukt Crusadoføl sælges . Begge forældre haves .

Er en super dressurmodel med gang en del over middel

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at .....
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 19:07

Prøv at Google, hun dukker op en del steder, og lyder til at have været meget rundt omkring.

 

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gribsvads Ronja
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 21:46

Det jeg får op når jeg googler er mest placeringer og sådan. Ikke så meget om hendes fortid, desværre. Har nu besluttet mig for at få hjælp med horsemansship til hende så hun kan finde ro. Elsker hende så højt den lille hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan....
Forfatter: 
Dato:  11-04-2014 10:51

Du kan se hvemsom har ejet hende, og prøve at kontakte dem , hvis du vil vide noget.

 

nogle af dem har præsentationer på hestenettet eller hestegalleriet.

 

mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider