Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Ferrari DM
Forfatter: 
Dato:  10-12-2009 14:05

Er der nogen der har købt ham eller kender dem der har?


I marts i år, solgte jeg min dejlige vallak Ferrari DM til en mand i Skals i Jylland. Senere fik jeg at vide, at han var meget syg, og at han blev slagtet.


Fornylig fik jeg så at vide af en veninde, at der var en, der havde set ham sat til salg her på HN. Han skulle eftersigende have gået som skolehest i et halvt år.


Hvis du kender noget til ham, eller kender nogen der gør, må du meget gerne kontakte mig. Jeg købte ham, da han var ½ år, og havde ham til marts i år. Han fyldte 5 i juli.


Håber bare han har fået et godt hjem, da han er en dejlig hest, som jeg kun solgte pga tidsmangel..


Billede


Billede



Billede


Hvis du kender ham, eller kender nogen der gør, så kontakt mig gerne, jeg har også en masse billeder af ham, som den nye køber måske vil have nogle kopier af.


/Heidi


Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2010 15:32

så har jeg selv fundet svaret. Og hesten er stadig i live.. Da jeg slog hans reg. nr. op på google fandt jeg et link til en salgsannonce på ham... Desværre var den udløbet, så jeg kunne ikke finde al info.


Stadig ingen andre, der har set eller hørt om ham??


/Heidi


Den, der siger, det ikke kan lade sig gøre, skal ikke afbryde den, der gør det.
Leder efter min gamle hest, har du set ham så send en pb. Kig her: www.heste-nettet.dk/forum/7/113203/ 113203/
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nyt fra Ferrari
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 21:36

Davs Heidi. jeg googlede for sjov min hyps, og så dukkede din efterlysning op. Ferrari lever i bedste velgående og går og hygger sig i Nordjylland. Han er den sjoveste hest med en stor personlighed, og jeg vil super gerne høre mere om hans fortid. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at besøge ham. Du kan kontakte mig på mail lillesmidstrup@dlgtele.dk eller tlf. 61116970. Hilsen Lone

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider