FORTID EFTERLYSES
hej
Er der nogle der kender min dejlige hest, han er en vallak på ca. 4 år, og 155 i stg. han er mørkebrun med sort man og hale. På vf. sort, hf sort med en halv kronrand, hb. sok og en lille sort plet på indersiden lige over hoven, vb. sok. I hovedet har han en stjerne der ligner lidt et c, og en kødfarvet snip ved højre næsebor. Han er spinkel og har et meget udtryksfuld og kærligt hoved. han er ædel og har en flot gang, man kan gøre alt med ham, og han er et kæmpe nussehoved, men stadig en lille fræk drengerøv. vi fik at vide at han er halv trakehner og halv hanoveraner, men han ligner mest en trakehner. jeg købte ham den 31. maj 2003 af to unge piger ved Næstved, de havde haft ham i ca. en måned. De købte ham af en hestehandler for at ride ham til. Hestehandleren sagde: at han havde købt ham i Jylland. Da de to piger købte ham, va FORTID EFTERLYSES
hej
Er der nogle der kender min dejlige hest, han er en vallak på ca. 4 år, og 155 i stg. han er mørkebrun med sort man og hale. På vf. sort, hf sort med en halv kronrand, hb. sok og en lille sort plet på indersiden lige over hoven, vb. sok. I hovedet har han en stjerne der ligner lidt et c, og en kødfarvet snip ved højre næsebor. Han er spinkel og har et meget udtryksfuld og kærligt hoved. han er ædel og har en flot gang, man kan gøre alt med ham, og han er et kæmpe nussehoved, men stadig en lille fræk drengerøv. vi fik at vide at han er halv trakehner og halv hanoveraner, men han ligner mest en trakehner. jeg købte ham den 31. maj 2003 af to unge piger ved Næstved, de havde haft ham i ca. en måned. De købte ham af en hestehandler for at ride ham til. Hestehandleren sagde: at han havde købt ham i Jylland. Da de to piger købte ham, var han klippet og velplejet og vant til at være i hænder. Han havde ikke nogen papirer med sig. Hvis du har ejet, passet eller set ham så skynd dig at skrive
r han klippet og velplejet og vant til at være i hænder. Han havde ikke nogen papirer med sig. Hvis du har ejet, passet eller set ham så skynd dig at skrive

