Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 fortid efterlyses
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 21:13
FORTID EFTERLYSES

hej
Er der nogle der kender min dejlige hest, han er en vallak på ca. 4 år, og 155 i stg. han er mørkebrun med sort man og hale. På vf. sort, hf sort med en halv kronrand, hb. sok og en lille sort plet på indersiden lige over hoven, vb. sok. I hovedet har han en stjerne der ligner lidt et c, og en kødfarvet snip ved højre næsebor. Han er spinkel og har et meget udtryksfuld og kærligt hoved. han er ædel og har en flot gang, man kan gøre alt med ham, og han er et kæmpe nussehoved, men stadig en lille fræk drengerøv. vi fik at vide at han er halv trakehner og halv hanoveraner, men han ligner mest en trakehner. jeg købte ham den 31. maj 2003 af to unge piger ved Næstved, de havde haft ham i ca. en måned. De købte ham af en hestehandler for at ride ham til. Hestehandleren sagde: at han havde købt ham i Jylland. Da de to piger købte ham, va FORTID EFTERLYSES

hej
Er der nogle der kender min dejlige hest, han er en vallak på ca. 4 år, og 155 i stg. han er mørkebrun med sort man og hale. På vf. sort, hf sort med en halv kronrand, hb. sok og en lille sort plet på indersiden lige over hoven, vb. sok. I hovedet har han en stjerne der ligner lidt et c, og en kødfarvet snip ved højre næsebor. Han er spinkel og har et meget udtryksfuld og kærligt hoved. han er ædel og har en flot gang, man kan gøre alt med ham, og han er et kæmpe nussehoved, men stadig en lille fræk drengerøv. vi fik at vide at han er halv trakehner og halv hanoveraner, men han ligner mest en trakehner. jeg købte ham den 31. maj 2003 af to unge piger ved Næstved, de havde haft ham i ca. en måned. De købte ham af en hestehandler for at ride ham til. Hestehandleren sagde: at han havde købt ham i Jylland. Da de to piger købte ham, var han klippet og velplejet og vant til at være i hænder. Han havde ikke nogen papirer med sig. Hvis du har ejet, passet eller set ham så skynd dig at skrive
r han klippet og velplejet og vant til at være i hænder. Han havde ikke nogen papirer med sig. Hvis du har ejet, passet eller set ham så skynd dig at skrive
0
0
Svar på denne tråd
 
 kender ikke
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 21:21



jeg kender desvære ikke fortiden på din hest, men her er et billede


Vh Heidi, som stadig er hesteløs!

konkurrance hest søges til låns...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider