Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 GAUDIO, Efter Grandeur
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 19:54
Gaudio, var en hest jeg en gang så på oppe i Nord sjælland, eller rettere på Amager!

Han har ikke helt sluppet min hukommelse.

Hvor er han dog nu?

Han er:

Brun, med to forskellige farver øjne.
Har en stjer(tror jeg vist eller lille blis).
en sok(tror jeg).
Og er 10 år i dag!

Han er efter Grandeur, og er 164 høj.

Hilsen Pernille Kia.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gaudeo
Forfatter: 
Dato:  11-02-2004 13:50
Hej
Jeg kendte en der hed Gaudeo.. han var også efter Grandeur og en rigtig smuk hest. Din beskrivelse passer rimelig godt til ham. Han stod i Tåstrup for 2 år siden og havde en ejer der hedder Sanne. Hun flyttede til Amager. Hvad jeg har hørt at er Gaudeo blevet aflivet... ved ikke præcist hvorfor .. men ved at han stod med en skade i det ene bagben for 2 ½ år siden...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gaudeo
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 00:26
Hej Pernille Kia,

Jo som Hanne ganske rigtigt skriver er omtalte Gaudeo desværre blevet aflivet i efteråret 2003.

Mvh. Sanne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gaudeo
Forfatter: 
Dato:  12-02-2004 09:10
Hej igen

Jeg så lige at du havde svaret, Sanne... hvis det er dig der ejede ham, så håber jeg at du har det godt og er ridende igen :-) Hils tøserne når du ser dem...

Mange hilsner
den tidligere "nabo" bokskammerat og hans ejer :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Sanne.
Forfatter: 
Dato:  13-02-2004 22:04
Hej Sanne.
Var det dig der ejede ham den gang?
Hvorfor blev han aflivet?
Nåede du at sælge ham? Hilsen Pernille.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider