|
|
| STJÅLET HEST, HJÆLP MIG! |
|
|
Jeg står i den frustrende situation, at min hest er blevet "stjålet"! Jeg havde udlånt min lille islænder hingst, til en sød pige fra Skanderborg. Jeg leverede ham på "Stutteri bækgaard" som er et stor islænderstutteri. Her skulle han gå sammen med en stor flok andre hingste, og hygge sig sommeren over. Jeg har ikke kunne få fat på hende den sidste lange tid, og kontaktede derfor stutteriet. De kunne oplyse at hun har SOLGT HAM, og han blev hentet for en måneds tid siden. De troede det var hendes hest! Hun er også blevet væk for dem, og hun skylder dem opstaldnings penge. Men hun er forsvundet ud i den blå luft. Hesten er stadig min, og hun kan jo derfor ikke sælge ham! Jeg er SÅ ked af det, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.. Jeg har politi anmeldt hende, men hvordan finder jeg min hest igen?? Han er halv islænder, har derfor ingen papir. -hvis nogen ved hvor han er, så please hjælp mig... Jeg har efterfølgende lært at dette IKKE er første gang hun står i sådan en sag. Samme person har åbenbart mange lignende sager bag sig, hvor hun har stjålet andre folks hest! Havde jeg dog bare vidst det.. Min hest går måske nu under navnet "Gari", er stadig hingst formoder jeg, ca. 2 år, musegrå og tydelig islænder præg. Billeder af ham her på linket. www.hestegalleri.dk/html/ alb_vis.asp?AlbumID=203329
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej....... |
|
|
Nå da da du en af de uheldige som ikke nåede at blive advaret om frøken Helene. Prøv at kontakt hn og få lagt en efterlysning mere synligt på hn, hun er desværre stadig igang med at snyde andre. Håber du får din hest hjem igen.
MONA Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvis du finder hendes adresse, så vil jeg godt med på besøg, det er der sikkert mange andre der også vil. Jeg vil næsten foreslå at vi er en helt flok der besøger hende. Hun er på Joras
2 søde killinger bortgives de er renlige og har fået ormekur. Kan afhentes i 9362 Gandrup Gratis part til tosset krikke søges. Han er sort og kan ses på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
kender ikke din pony, men prøv at holde øje på salgsponyer på div sider,parts annoncer o.l. Jeg skal nok holde øje også. Hvor er det dog frækt, hun skal da bare findes og aflevere. Og hvis han er solgt, så stakkels købere også. Som knytter sig til en pony som man faktisk reelt har købt, men bare ikke jer. Magen til frækhed skal man lede længe efter! håber du finder ham snart...
Mor til skønne maddie 24/5-08 Sommergræs tilbydes amager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er jo vildt.. |
|
|
Hun har da bare ingen samvittighed, hvis hun bare kan sælge en hest som slet ikke er hendes....???? Nøøøj, sidder og bliver helt gal over det....  Føler så meget med dig, og håber virkelig du finder din hest igen..!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Helene |
|
|
Nøj, hvor har jeg bare ondt af dig men også de nye "ejere", som helt sikkert regner med at have købt en plag, der er fri ug ubehæftet! Jeg havde aftalt med hende Helene, for efterhånden en del år siden, at en 3'er pony jeg havde til salg, skulle ifoles og derefter leveres hos hende, og at det var kontant betaling af den aftalte pris. Da vi kom derover, havde hun så ingen penge.. Men staldejer var sød at hjælpe med at få skrevet en kontrakt sådan meget hurtigt, så der skulle være styr på afbetalingen, da vi begge havde skrevet under Det var ikke særlig gennemtænkt af mig, men vi skulle have en anden hest med hjem, så der var ikke plads medmindre vi kørte 2 gange, og der var ret langt. Set i bagklogskabens ulidelige klare lys, skulle jeg selvfølgelig ikke have gjort det, men det gjorde jeg så... Ca. en uge gik der, og så ringede den rare staldejer og fortalte, ponyen var blevet flyttet!!! Hun gav mig nr. på det nye opstaldningssted, så jeg kunne ringe og forklare dem situationen, og bad dem selvfølgelig holde øje med, hvor hun evt. kunne finde på at flytte den hen senere.. Dette gentog sig 3 gange indenfor knap 2 mdr., hvorefter nogle rigtig søde mennesker ringede og fortalte, at hun nu havde solgt ponyen, og at de havde pengene, jeg skulle have for hende, da de ikke ville lade Helene køre derfra, inden hun havde afleveret dem! MANGE TAK siger jeg bare  Jeg kørte så en tur til Østjylland igen, fandt noget rødvin og chokolade som mange tak for hjælpen. Havde det ikke været for dem, havde jeg helt sikkert stået i samme situation, som du desværre står i nu! Når man så gentagne gange kan læse om, hvordan hun stadig snyder folk på det groveste, undrer det mig faktisk, at hun ikke er spærret inde for bedrageri, det har hun bestemt gjort sig fortjent til  Jeg håber virkelig, der er nogen, der får skovlen under hende sådan ret for alvor, og også at du finder hesten igen! Som én af de andre skrev.. en mere synlig efterlysning herinde, som bliver øverst på listen, så rigtig mange mennesker ser den. Kontakt moderator for at få hjælp til det. Pøj pøj og mange gange held og lykke  Mvh Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er dog det værste... |
|
|
Da dette et så groft at der ikke er ord for det, får jeg den tanke at du kunne kontakte TV ! Du ved der er så mange udsendelser, der netop handler om at nogle skruppelløse idioter snyder hæderlige mennesker. Måske det var en idé !! Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu på forsiden! |
|
|
Søde HN har den sidste uges tid hjulpet mig og nu sat min annonce på forsiden! Jeg har fået flere henvendelser fra folk som måske har set min hest, jeg har naturligvis undersøgt ALLE -men de har desværre været uden held! Så hesten mangles fortsat :´( Jeg håber denne forside annonce kan sætte gang i noget, så hesten kan blive fundet! Jeg har kontaktet Operation X på TV2 som i øjeblikket kigger på min sag. Jeg er fuldstændig ligeglad med penge -det handler sagen overhovedet ikke om! Jeg skal bare have min hest tilbage! Håber sådan at nogen her på HN kan hjælpe mig? Tro mig, Helene har snydt den forkerte denne gang..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontakt. |
|
|
Alle oplysninger om hesten, kan ske på tlf. 28123301. (Det havde jeg vidst ikke fået med nogen steder) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| måske skulle du |
|
|
tage alle de andre i hånden hun har snydt, når operation x henvender sig for har opfordret de andre til at kontakte tv, for jo flere der ser billed af hende jo større er chancer for at få stoppet den k...... Nu må det altså være nok med hendes fusken rundt. håber du får hesten igen...
MONA Intet er umuligt for den der ikke selv skal gøre det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| helene |
| Forfatter:  |
snøvs 1 |
| Dato:  |
24-11-2009 00:05 |
|
Hej man kan skrive til mig om oplysninger på Helene, hvis man vil have dem. Til dig Camilla som mangler din hest vi to har talt i tlf. hvis jeg var dig så ville jeg besøg hende for hun ved hvem hun har solgt hest til. Og igen jeg står gerne til hjælp med diverse oplysninger og dem har jeg mange af.
Politiet har kbh af tage sig af den næste mdr. så der er der nok ikke så meget hjælp at hente. Operation X ja, men ved af egen erfarring at det kan tage et par år inden det bliver sendt. Besøg det må man 24 timer i døgnet og mon ikke det kan holde hende i kort trøjle. Man må bare ikke true eller tage noget på hendes bopæl. Det er fuld lovligt, at gøre dette. Og igen står gerne til rådighed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det måtte jo bare være hende.. |
|
|
Så først artiklen og tænkte - det er da hende Helene igen - og ja, det må jeg jo så konstatere det er. Gad vide om hun har en diagnose af en slags, siden at hun bliver nødt til at snyde folk igen og igen. Det må da være mere anstrengende at skulle leve af at snyde folk end at have et arbejde? Mig har hun kun snydt for 300,- som jeg troede jeg havde købt et dækken for. Hun "glemte" bare at sende det. Jeg skal vist bare være glad for at det ikke var værre end det. Stakkels, stakkels dig der har mistet din hest. Jeg håber at der snart er nogen der får skovlen under hende og at din hest bliver fundet igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld men... |
|
|
Jeg håber, du finder din hest igen, og man forestiller sig selvfølgelig ikke, at nogle kan finde på at sælge en hest, de har lånt. Men hvad var hendes begrundelse for at ville låne ham? Eneste grund jeg kan se til at låne en 2-års hingst er, hvis man selv har en hingsteplag, der mangler selskab. Og det er jo næppe tilfældet, når man vælger at opstalde den lånte hest på et stutteri sammen med en stor flok hingste. Så der ville jeg da være blevet mistænksom.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt for mange svindlere! |
|
|
Jeg har været ude for noget tilsvarende.. Vi skulle sidste år bytte en hoppe(ifolet) med et føl.. da ejeren af føllet kom og så på hoppen forelskede hun sig i vores shetter Mille(Little Millie). Vi aftalte at bytte Mille med hendes Dartmore hoppe Labell, da vores unger kunne bruge en større pony. Da vi skulle vente på at føllet kunne fravænnes besluttede vi at bytte ponyerne med det samme, og Sanne Borregård som damen hedder kom og afleverede Labell og tog Mille med.. Så sker der det at føllet dør, og vi så ligesom ikke kunne bytte DVerne. Vi hører ikke mere, men efter ca 6 mdr mangler LAbell en morgen! Det viser sig Sanne Borregård har bestemt at vi skulle betale mere for ponyen, så hun har hentet den midt om natten! Mille nægter hun at udlevere før vi betaler for "opstaldning" af den! Politiet kan ikke gøre noget.. og et civilt søgsmål vil tage åretvis.. Har set på hestegalleri.dk at hun har haft både Labell(nu kaldet bell) og Mille til salg.. Egentlig kunne hun jo bare have sat Mille hvis hun mente de skulle byttes tilbage.. men tænk på vores stakkels børn! Matilde
Fred, ro og ingen fare! Hestelivet uden pensionærer er bare bedre! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ved du ikke hvor hun bor og ved du hvem hendes mor er, jeg har hørt om en fra skanderborg som går på samme kursus center som mig som skulle være hendes mor men jeg ved det jo ikke 100%
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Matilde *www lobergs dk* |
|
|
Hvis i har haft kontrakt på jeres aftaler, eller bare en eller anden skriftlig aftale ELLER et vidne på aftalen, så burde en advokat kunne hjælpe jer. Hvis det var mig havde jeg IKKE givet op. Jeg havde da hente min pony igen, altså den hun havde fået i bytte for den i fik fra hende men hun tos tilbage. Og når der er gået 1/2 år før hun pludselig dukker op om natten for at hente ponyen, så er det jo TYVERI, så politiet burde godt nok hjælpe i den situation... Det lyder helt forkert det der.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook gruppe |
|
|
Betina V. Hansen Er den heldige passer af en skøn vallak Dejlige Xander...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har i lavet |
|
|
har i lavet en efterlysning på joras? der er mange derinde der kender til folk der lige har købt hest og det kan ske at ejer selv er derinde. bare et forslag
***Frk-Maluie***
Gør livet til en fest, rid islandsk hest.
I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest! forskelligt sælges se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Joras... |
|
|
Jeg er desværre ikke så teknisk god ved en computer. Hvis nogen kan/vil må i meget gerne lave sådan en efterlysning på det der Joras? Det ville være SÅ godt.. Og igen tusind tak til Betina for efterlysningen på facebook!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
Stald Kandelsdorff |
25-11-2009 22:24 |
|
delt din efterlysning på face book og bedt dem på min venneliste om at linke videre til alle deres- så vi snart kan få fundet vin diesel
mangler du en gratis part?? så skriv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Utroligt |
JanniM (Tyson) |
26-11-2009 11:49 |
|
Hvor er det da utroligt at hun bare sådan kan fortsætte hele tiden med de bedrageri sager hun nu snart har samlet sammen. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan sigtes for noget, da jeg klart mener at det er bedrageri af første klasse. Camilla håber virkelig du finder din hest igen. Og skriv endelig hvis der er noget jeg kan hjælpe med. Mange tanker herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rigtig træls for dig |
anja madsen |
03-12-2009 06:09 |
|
hejsa jeg kiggede lige min mailér igennem og ganske rigtig der var den mail fra helena.. hun ville sælge ham til mig i sommers ærgeligt at jeg ikke viste det noget før ville så gerne have kunne hjælpe dig føler virkelig med dig.. det skal siges at jeg har lige skrevet til hende igen om at jeg evt var intraseret i at købe hest af hende nu håber jeg bare hun evt vil sende en add til mig så er du den første der får den mange hilsner anja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fortsættelse |
|
|
Nej altså, jeg bliver bare så ked af det, når jeg hører at hun har haft ham "til salg" længe! Der er flere som har set "Til salg" annoncer på ham i sommers, bare ikke mig! Men tanken strejfede mig overhovedet ikke engang at kigge efter det, det havde jeg da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig at hun kunne finde på.. Hun skulle simpelthen skamme sig.. Der er ikke så meget nyt i sagen endnu. Der er er stadig INGEN som har set ham eller ved hvor han er! Det er næsten det mest mærkelige.. Jeg har eller opreklameret det rimlig voldsomt syntes jeg. Både her på forsiden af HN, heste-galleri, facebook, efterlysnings mails i kæder, efterlysninges plakater i 43 rideklubber, og 24 rideudstyrsbutikker, på islandske stutterier i jylland -jamen jeg synes jeg har gjort ALT.. Men ingen har set ham eller ved noget som helst om hvor han er.. Det er fristende mange gange at give op, da det her kræver SÅ meget energi og tid, og jeg konstant løber panden imod en mur mht. politi, dokumentation, juridisk osv. -Men så læser jeg tråden med alle de andre hun har snydt igennem tiden. Jeg er SÅ harm over hun fortsætter og nærmest lever af det her, og det giver mig lidt ekstra energi til at fortsætte kampen - Hun skal bare stoppes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej Camilla, Jeg har fulgt din sag. Du må endelig ikke miste modet, din hest SKAL findes !!!!!! Jeg hoppede nærmest i stolen, da jeg så et foto af den du også selv har set, som du troede var ham. Den ligner ham utrolig meget ! Det er jo så speciel en farve han har. Alle herinde må bare holde øjne og ører åbne, når vi sådan kommer omkring. Han MÅ dukke op på et tidspunkt. Tusinde gange held og lykke til dig ; ))) Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
hvis man slår op på google. musegrå islænder hingst 2 år. Så dukker der en gl annonce op fra den blå avis, der står den er udløbet eller solgt. Men hvis det skulle være tilfældet at det var ham, mon så ikke de kan oplyse om der har været nogle bud og chat på ham, og evt ejer oplysninger? jeg ved ikke om de gemmer dem, men kunne forstille mig de blev gemt x antal år, så man kan finde frem til oplysninger i forbindelse med svindel o.l. <og er der budt,chattet om ham, og en af dem måske skulle være ny ejer, har de jo så også adgang til denne persons personlige oplysninger-altså hvis de overhoved kan se tilbage på gamle annoncer. Det da værd at ringe og snakke med dem. Og hhvis ikke de vil udlevere oplysninger til dig,så kan politiet jo ringe og få dem... Ja hvad ved jeg... bare en tanke, nu hvor han åbentbart har været til salg på div sider. Jeg syntes bare det så frækt, og syntes at han skal findes nu og her og hende der halløjen skal tage en tur på ferie i brummen!føj for en modbydelig ting at gøre over for andre mennesker, at sælge deres bedste ven! ej man sælger sku da heller ikke andres børn, hvad tror hun det er for den verden hun lever i!! godt der efterhånden er så mange hun har snydt, det må kunne bevises hun svindler folk, når det sker gentagne gange... ellers skal retsystemet virkelig tjekkes igennem! held og lykke med at finde din pony... håber han kommer hjem i god og ordentlig behold inden længe!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har ikke lige fået læst den hele endnu... men ville lige tilføje at selvom du nu måske finder hesten igen, skal du ikke regne med at kunne få med dig igen... For selvom "låner" har stjålet hesten fra dig, så kan de nye ejere ikke holdes til ansvar hvis de har købt den i god tro... og det må man da næsten regne med at de har da "låner" nok ikke har fortalt dem at hun havde stjålet hesten fra det rigtige ejer... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det mener jeg ikke er rigtigt Charlotte. Købet af hesten, svarer jo til at købe hælervarer. Der er jo ofte folk som køber ting i god tro, men hvis politiet får fingrene i det, bliver det jo konfiskeret. Politiet har jo sagt ja til at tage med ud på adressen og hente hesten, hvis man finder ud af hvor den står ! Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 23456789 |
|
|
Nej, det er ikke hælevarer hvis køber er i god tro... Og politiet kan ikke gøre noget ved det, der skal et civilt søgsmål til. og så er det lige hvem der kan bevise hvad i den sag. (mundtlige aftaler er fuldstændigt lige så bindende som skriftlige, bare noget sværere at bevise) FX. Hvis udlåner finder hesten igen, så kan hun lave et civilt søgsmål mod køberen og hvis denne kendes skyldig (altså køberen), kan så søge erstatning fra "låneren" som har solgt hesten (også et civilt søgsmål)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja..... |
lestat |
05-12-2009 15:45 |
|
Hvor trist det end er, så har Charlottte altså ret. Vi har prøvet det selv, og der kunne gamle ejer ikke kræve hesten retur..
Argumenterer du for begrænsninger, bliver det DINE begrænsninger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare en tanke |
|
|
Jeg føler så meget med dig Camilla... og sad lige og fik en "styg" tanke.... kan hun have følt at "jorden brændte" under hende... og hun evt. kan have fået ham slagtet... Ikke en rar tanke - men hvis det var mig - tror jeg at jeg ville forsøge at søge ham hos slagtere. Hellere få at vide at han er slagtet - end aldrig at finde ham. Bare en tanke - ville så gerne jeg ejede de vise sten - så jeg kunne hjælpe dig BErit
Rigtige kvinder rider Fjordhest ....
Go'dag til Gazall Tyler (er der en der kender Gazall og hans baggrund ? ) Farvel til Felix: http://www.dk-illusion.dk/Felix/ 6. okt.2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| anja madsen |
|
|
Den du linker til der er også her på HN under efterlysninger: www.heste-nettet.dk/forum/7/111908/ 111908/
Jeg tror IKKE det er den stjålne hest, for så havde hun næppe søgt dens fortid, medmindre selvfølgelig at hun har købt den i god tro. Hesten kan vel sagtens have skiftet navn for at skjule dens rigtige idenditet. Berit ♥Gazall Tyler♥: Hvis den sjålne hest er ren islænder, så er den jo chippet, og så kan den vel ikke slagtes ? Men det kan selvfølgelig godt være den er solgt som blanding fordi folk ved en ren er chippet, og så kan den jo spores hvis det bliver cheket for chip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Den på DBA har også hvidt pels på bagbenene lige over hovene, ser ikke ud til at Camillas hest har det på det billede hun har linket til længere oppe...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| forfærdeligt |
|
|
Nej hvor er det forfærdeligt!! Der må jo være noget galt i hovedet på damen!? Hvordan kan man gøre sådan noget? Der er stadig ikke noget nyt i sagen? Hun SKAl findes!!! Og jeg STØTTER dig!!! Held & lykke!
HILSEN AUGUSTA - barfods- og bidløst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guloggratis hesten |
|
|
hvis man kigger på denne annonce kan man se at den hest der ligner den efterlyste står på mors, og de 3 andre annoncer hun har er helt oppe i nord jylland, så måske denne kunne være den efterlyste. Nogle i nærheden der kan agere evt køber ?
Beklager taste og stavefejl
Bedækning tilbydes v J. Jones WMH 145 www.stenhedegard.dk
Sælges:
DV ´10 e Itsabrahma x RDH x BH Romancier (rød) WM ´10 e J. Jones X W. April (rød)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Ikke den samme |
|
|
Den efterlyste hest og den der linkes til på Hestegalleri, er ikke den samme. Den efterlyste har en særpræget stjerne, hvor den på Hestegalleri slet ingen har. Mvh Janni
OPALER sælges - rå eller slebne. Kontakt mig for nærmere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Igen HG. |
|
|
Hej, Der er en annonce på Hestegalleri. I annoncen står der det er en islænder bl., hingst 2½ år. Hvid i begge bagkoder og en stjerne. Kan ikke finde annoncen nu, men det ligner utroligt meget den du har fået stjålet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| @!#$!! |
|
|
Jeg tror det er hende jeg var ved at handle med!! Håber virkelig du finder din pony!! Skal nok holde udkig på alle hjemmesider..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Nej..... |
|
|
Det er ikke den hest, da jeg har læst at Camilla´s hingst ikke har hvidt på bagbenene, som den der er til salg ! De ligner ellers hinanden rigtig meget, så jeg troede også det var den. Hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg tror bare vi skal passe på med at nævne nogen, uden at være helt sikre ! Jeg ville selv blive rigtig ked af det, hvis jeg blev nævnt hvis en eller anden Jeanette havde opført sig forfærdeligt ; )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig ikke |
|
|
Men jeg vil jo gerne udlåne min fjordhest.. er jo bare helt bange nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget nyt |
|
|
I sagen om den stjålne ismule ....? Håber den er kommet hjem.
Kildetoftens Hestepension :Bokse udlejes i køge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kig nederest på |
diablogirl *almera* |
23-12-2009 06:53 |
|
denne side. Mon ikke det er den omtalte dame, som har henvendt sig på dette føl? www.havens-knabstruppere.dk/1314966
Der ER forskel på negativt og positivt ladede udtryk.
Super smuk og dejlig angloaraber hoppe sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo det |
|
|
To live a creative life, we must lose our fear of being wrong.
Hvedehalm i minibig sælges, fra 2009, ligger godt og tørt. Kan hentes løbende. Kr. pr. stk. 130,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej... |
|
|
Er dit føl fundet? Støtter dig!!!!
Freja, hvorfor kunne du ikke blive en hest!!:*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se hende |
|
|
Hej.. Man kan læse meget mere om hende fuskeren vi alle snakker om!! Under Hyggesnak og tråden hedder: Hende fuskeren vi alle snakker om!! Og man kan se en video af hende der...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej Camilla, Da det er længe siden du har skrevet noget i tråden, vil jeg bare høre om du er kommet lidt på sporet af, hvad der kan være sket ? Held og lykke ihvertfald ; ) Med venlig hilsen Jeanette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synd.. |
|
|
Hej Camilla. Det er virkelig sørgeligt, at nogle kan finde på den slags. Jeg ville lige høre om du har fundet din hest? Samtidigt vil jeg udtrykke min medfølelse, det må være en forfærdelig oplevelse for dig. Du skriver at din hest ikke er ren, hvilket jo gør det en del svære at finde den, kunne ikke lade være med at søge på google, men desværre kom der kun en ren islænder frem, tror desværer ikke det er den.. men prøv at se her alligevel: www.joras.dk/Annoncer/ heste.asp?b1=Detaljer&...untAfter=1 Jeg ved ikke om den måske kunne ligne, men der er hvert fald nogle kontakter til den såkaldte Helene i snakker om. I tilfælde af at du ikke har fundet din hest, krydser jeg fingrer, og håber på dine vegne at den snart dukker op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| camilla skov |
|
|
den samme hest er nævnt flere gange i indlægget, og ejeren i tråden her, har selv skrevet i den tråd du henviser til. Den har 2 sokker det har vin disel ikk.Så det ikke den hest... ville bare lidt informere dig. Tror samme hest er i tråden 3-4 gange nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hvordan går det med din hingst? har du fundet ham igen??
Mange hilsner Susanne
DSP hoppe. Dressur, 2ér sælges. Eller udlånes. Se annonce på mpl. Billeder og video kan mailes.
Ligeledes sælges Super, DSP hingsteføl fra 09 efter Røgild´s Aragorn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Helene's fulde navn |
|
|
er der nogen som kender hende Helene's fulde navn??
Bomløs Sadel SÆLGES NU - Barefoot Stella: Helt ny !! - Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister og lækker dressur sadel.. Send en PB ved interesse )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århus-rytteren |
|
|
Prøv at se denne tråd der har kørt på hyggesnak: www.heste-nettet.dk/forum/1/2015752/ 2015752/ Jeg kender ikke Helene, men kan se hun et sted er kaldt "Maritza Helene Damm", så mon det er hendes fulde navn ?? Hun bruger vist en del forskellige navne i sine svindelnumre, så sommetider kalder hun sig et og andre gange noget andet. I den linkede tråd, er der næsten nederst et indlæg med billeder af hende, der er også et direkte link til en tv-udsendelse med hende i et indlæg lige over mine billeder (som er taget fra udsendelsen).
Billige brogede ponyer (hingste) sælges.
1 og 2 år, forventet stg 110 cm. Til godt blivende hjem. Pris 1.000 kr stk. 28 25 06 72.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på facebook.. |
|
|
Jeg har fundet en på facebook, som ligner hende fra tv-indslaget og billederne fra den tråd, som det er linket til i ovenståene indlæg. På facebook hedder denne person, ''Helene F. Damm'' Jeg ved ikke om det er denne person som har snydt folk og jeg ønsker ikke at tilsmudse andres gode navn, men jeg vælger alligevel at skrive det pga. af medfølelsen for de folk som er blevet snydt.
Bomløs Sadel SÆLGES NU - Barefoot Stella: Helt ny !! - Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister og lækker dressur sadel.. Send en PB ved interesse )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fulde navn |
|
|
Maritza Helene Fjordmand Damm og ja det er hende på FB. Jeg er veninde til ejer af den ene hest der blev stjålet i skanderborg tilbage i 08 og da denne hest ikke blev betalt skulle jeg hente den da veninde bor på bornholm. Heste var ikke på ejendommen så vi fik Helene til at komme, så derfor har jeg mødt hende ansigt til ansigt. Dengang fik vi ikke hjælp af systemet, men hestenettet hjalp os rigtig meget. Er bange for at hun ikke kan stoppes Ingen tvivl om at hun selv tror på hendes historier og at hun føler at alle er imod hende. Hvis hun bliver stoppet, ja så starter hun bare igen et andet sted og måske med andet navn æv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Nogen HN'er som er friske på at møde op på hende adresse og fortælle hende et par ord... det kunne blive meget interessant 
Mette - som endelig har fået sin pigedrøm i opfyldelse... - enhver stald med respekt for sig selv har en fjordhest! Hvil i fred, Tøsen. Du vil aldrig blive glemt 09.05.97 - 12.04.10
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Allesammen!!!! |
|
|
Hver enkelt person, som er blevet snydt på den ene eller den anden måde, af denne Helene, skal kontakte et medie, som fx Kontant, for hvis de pludselig sidder med 50 sager på den samme person, kan de næppe se bort fra denne. -De har før haft kun 3-4 personer, som de undersøger/opklare sager på. -Bare en tanke!!! Håber det bedste for jer alle, for det her er altså for slemt! Mange venlige og støttende hilsner Jeannett
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Få nu papir og chip på jeres heste. Det vil gøre livet svære for disse "Låsby Svendsen" typer.  MVH Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kære Hanne |
|
|
skal lige siges at vi havde både papir og chip på vores heste, men på trods af at vi havde de originale papir ( hun skulle betale før hun fik papir) kunne/ville politi ikke hjælpe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Nordheden |
16-06-2010 16:07 |
|
Chip og papir gør ikke nogen forskel  Alle heste kan forsvinde fra jordens overflade, hvis de havner i hænderne på de "rigtige". Og Frk Damm er en af dem der kan få alt til at forsvinde  For 7 år siden hjalp min veninde og jeg, hende selv med at få "hendes" daværende ponyer ud til min veninde. Og det kom dælme til at koste os dyrt.. men især min veninde tabte stort på det 
(Mirella) Brun III hoppes fortid søges.. Se billeder på præsentation. Købt på Djursland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 23456789 |
|
|
Hilsen Annette (Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|