Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hende fuskeren vi alle snakker om!!
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 18:13

OBS!!! denne tråd skal KUN bruges til at folk kan skrive ders sag ind ang. vores alle sammens heste fusker fra jylland af. tråden skal IKKE bruges til at kommentere rundt ang hvor synd det er for folk eller hvor dumt det er at sælge på afdrag osv osv..


Jeg har nu taget initaritiv til at samle alle vores forskellige sager i en tråd. ALLE de mennesker som er blevet snydt af hende af forskellige grunde, små som store sager, gamle som nye sager.


Jeg har idag haft kontakt med heste advokaten som også er til hjælp er på heste-nettet, og det kommer til at forløbe sådanne:


1) Alle som har et økonomisk udestående med "fuskeren" skriver deres historie her i tråden. Både dem som mangler betaling for en hest, mangler betaling for en vare, mangler betaling for bedækning, mangler betaling for opstaldning osv osv ALLE sager hjælper hvad enten der små eller store beløb vi snakker om


2) Derefter sender i en privat besked til mig med jeres tlf. nummer og jeg kontakter jer så for at forklare vider hvad der skal ske.


Men i grove træk skal følgende ske: Jeg samler jeres sager sammen, og sender dem til advokaten samlet, hun har så lovet at kikker alle sagerne igennem og svare tilbage hvilke sager vi kan gøre noget ud af.

Vi vil forsøge at lave en form for samlet søgsmål mod hende og det er derfor vigtig i finder alt hvad i har frem om jeres sager, e-mail, smsér, kontrakter, vidner osv osv.


Sager hvor i ikke har nogen former for dokumentation er også mere end velkommen, altså ønsker vi ALLE sager der har med hende at gøre.


I skal evt være indstille på at vi skal dele en advokat udgift, men selvfølge er det her vi nu sætter gang i gratis, og der vil selvfølgelig blive spurgt ud hvem der vil være med. når vi forhåbentlig når der til.


Jeg beder også inderligt til i vil kontakte folk hvis i evt kender nogen som har et udestående med hende på den ene eller den anden måde.


Mange Hilsner Stine Fravn


(som i fleste nok kender fra sagen sidste år med den lille stjålende Aslan i skanderborg)

1
0
Svar på denne tråd
 
 udestående
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 19:31

en bedækning til 1000 kr med hendes daværende islænderhingst glampi. der blev lovet følgaranti, som hun så ikke har overholdt, da hingsten pludselig blev solgt. så det er vel pengene tilbage....


MVH Mette


  • Salg af lucerne, andet grovfoder, halm, havre og roepiller
  • St Hippolyt Naturmüsli sælges


0
0
Svar på denne tråd
 
 udestående
Forfatter: 
Dato:  24-11-2009 21:32

to om bedækninger af en islænder hingst ved navn glambi

til 1000 kr stk

han har ikke andet vand i sprøjten


hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 11:25

Jeg troede at jeg købte en god sadel af hende, men jeg forærede hende pengene i stedet for, sadlen så jeg aldrig.

Vi endte i retten.




2 søde killinger bortgives

de er renlige og har fået ormekur.

Kan afhentes i 9362 Gandrup

Gratis part til tosset krikke søges.

Han er sort og kan ses på min profil.

0
0
Svar på denne tråd
 
 udestående
Forfatter: 
Dato:  25-11-2009 14:14

vedrørende skyld for opstaldning af 3 stk ponyer i 2005.

helene maritza fjordmann damm flyttede sine ponyer uden varsel, selvom hun skyldte for opstaldning for 1,5 måned.
regningen er opgjort således: 500 for den store pony, 250 for hver af føllene. i alt for 1,5 måned 1500 kr.

der forelå en mundtlig aftale og også en skriftlig. jeg vil se om jeg kan finde den skriftlige.


mangler du en gratis part?? så skriv :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 manglende betaling
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 00:45
hun skulle købe en hest af mig på afbetaling, 10000kr i alt. Hun betalte de første 1000kr. Og siden forsvandt hun fra jordens overflade. En elkelt gang fik jeg fat på hende over mobilen. Jeg sagde jeg ville komme og hente ham, hun svarede at jeg jo ikke vidste hvor han var, og lagde på. Siden da har jeg ikke kunne finde hende eller få fat på hende.
1
1
Svar på denne tråd
 
 Spøger
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 01:12

Hun endnu;) Ja hun har snydt mange, jeg havde hende i praktik for kommunen, så hun skylder mig en del penge for opstaldning og besvær, timer til møder, vise heste frem i arbejdstiden, men siger hun er på sygehuset, hun kan også få skyld for en hest som hun solgte, men jeg vidste den kun var til låns, så den beholdte vi da hun gik, hvis jeg skulle gøre hende op, så ville jeg ikke vide hvor jeg skulle starte og slutte, men penge har jeg da tilgode.Tror nu ikke jeg får en øre.


Var sikker på at hun var stoppet. utroligt at der kan gå så lang tid og intet er hendt hende endnu..


Held og lykke


Ved hvor der bor to udlejere der også har penge tilgode...


Silviar´s Benjamin

Ox, Hingst står til rådighed, fra d. 1-4-09.

5000,-


Har fået 22p,23p,24p og slået en world champ hingst, flere ærespremier og gode anmeldelser, kom og se ham.

Føl efter ham sælges.


0
0
Svar på denne tråd
 
 August 2007
Forfatter: 
Dato:  26-11-2009 09:41

Jeg skulle købe et fleece-dækken og en trense af hende i august 2007.


Jeg overførte pengene, men så aldrig pakken. Har stadig mail-korrespondancen som bevis, men ikke sms'erne.


Der var mange undskyldninger fra hendes side. Jeg kontaktede heste-nettet og fik hjælp fra administratorerne, men fik ikke andet ud af det, end at hun blev smidt ud.


Da jeg så annoncer fra hende under nyt brugernavn, både på Joras og heste-nettet i maj 2008, kontaktede jeg både hende og administratorerne begge steder.


Det endte med at hun påstod hun havde overført pengene til mig hvilket ikke var sandt og hun blev smidt ud en gang til.


Laila

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opdatering
Forfatter: 
Dato:  13-12-2009 14:00

En lille opdatering.. da jeg desværre har bøvl med mit eget net der hjemme er jeg lidt sjællent på lige nu men ¨åber på det snart er fikset..


Jeg opfordre endnu engang til jer der har sagt i ville sende jeres sag til mig på mail om at få det gjort... jeg ved det er jul og folk har travlt... men håber i alligevel kan finde tid til at få sendt af sted til mig :)


mail: stides@sol.dk


Jeg kan så også opdatere at vores Fusker desværre fortsætter i god stil med nye heste... og det nu er svære for folk at genkende hende da hun nu bruger helt nye navne der ikke har noget med hendes ellers brugte navne..


så opfordre alle i jylland især i Horsens området om at være skeptisk når nogen kontakter jer for opstaldning..


Det vides at hun nu har fået lejlighed i Horsens og endnu engang flytter... samt at hun nu bruger helt nye navne...

0
0
Svar på denne tråd
 
 tv klip af hende
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 20:00

Da vi jo desværre erfare at omtalte person nu bruger helt nye navne, er det blevet endnu svære at gennemskue hende når hun kontakter folk for at købe jeres heste eller søger opstaldning hos jer, har jeg nu fundet et tv klip fra i arkiverne så nu kan i gå ind og se hvordan hun ser ud, dette skulle gerne gøre det nemmere for jer at gennemskue hende :)


Klippet er fra da min egen og en andens hest blev stjålet oppe fra hende og hun selv stod frem i medierne (derfor er det så vit jeg er bekendt ikke ulovligt at ligge linket her inde)


i gør følgende:


1) gå ind på linket http://www.tv2regionerne.dk/

2) klipper ind på østjylland i venstre side af billeder

3) finde dato (d. 17 juli 2008) over i højre side

4) finder klippet i højre side ved at køre ned af


håber i kan finde det så i nu kan få et ansigt på hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 efter at ha set det..
Forfatter: 
Dato:  20-12-2009 22:32

så har jeg sørme også et udestående med hende.. Hun leverede aldrig et hegn som jeg havde betalt for


Hilsen

Tina


http://www.Friesians.dk

Den der ikke laver fejl, laver sjældent noget....



0
0
Svar på denne tråd
 
 Snydetamp
Forfatter: 
Dato:  23-12-2009 15:34

Jeg kender intet til denne sag, men jeg studsede lidt over den, da jeg selv belv syndt for noget tid siden af en pige/dame som havde en islænder ved navn Losti. Jeg skulle dog "bare" købe et lammeskinds-underlag og jeg overførte pengene, men så aldrig noget underlag.

Jeg fik kontakt til hende over hestegalleriet og hendes profilnavn var Søstrene N og hun boede i jylland og hendes bank var den jyske sparekasse reg nr 9686 - konto nr 0000958638.


Man kan ikke se nogen modtager, når man overfører penge og man kan heller ikke få oplyst hvad hun hedder. Hun kaldte sig selv for (vist nok) Bianca, men da jeg talte med hendes bank, sagde de at dét var ikke navnet på ejeren af kontonummeret.


Mon det er samme person?


Man skal gøre det man er bedst til - derfor har jeg altid overtræk ;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej.......
Forfatter: 
Dato:  25-12-2009 14:37

Det kan godt være hende hun, her selv mødet hende på hestegalleriet... suk......

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 16:10

Stides, når jeg søger, kommer der ikke nogle indslag ind på den dag ! Har du skrevet rigtig dato ?

Hilsen Jeanette

0
0
Svar på denne tråd
 
 tv klip
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 17:21

Der er flere der spøger på datoen.. og ja jeg er sikker på det er den rigtige dato


men igen husk at klikke ind under østjylland og helt tilbage til 17 juli og helt tilbage til 2008 og bag efter finder i overskrifte "2 heste stjålet" ove ri højre side ved at køre ned i overskrifter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Direkte link
Forfatter: 
Dato:  26-12-2009 17:28
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 10:09

Ja jeg sidder lige nu med en meget dårlig smag i munden efter at have set klippet, er næsten sikker på at vedkommende har været oppe og besøge mig sammen med en veninde her for 3 - 4 mdr siden. Snakker faktisk jævnligt med veninden, vedkommende var med ude i stalden og har faktisk "reserveret" en af mine ponyer, i det tilfælde at jeg kommer i tanker om at ville sælge hende, men ikke på vilkår om hun får hende nu efter alt det her.


Hilsen Mia


Knabstruppere er bare sagen


HVIDFØDT MINI KNAB HINGSTEFØL SALGSKLAR MARTS 2010 EVT BYTTE

www.stutterimilby.dk




KÆRLIGT - ÆRLIGT - SERIØST STUEOPDRÆT AF LÖWCHEN


WWW.UNIVERSALSOLDIER.DK

0
0
Svar på denne tråd
 
 Direkte link
Forfatter: 
Dato:  29-12-2009 11:15
0
0
Svar på denne tråd
 
 Billeder af Helene Damm fra TVøstjylland
Forfatter: 
Dato:  30-12-2009 10:50

Tak til Reikke ♥Giz♥ for et direkte link som virker.

Her er et par billeder fra udsendelsen:


Billede



Billede


Jeg har aldrig selv mødt Helene, men håber virkelig hun bliver stoppet og dømt for sine svindelnumre.



Broget ponyhingsteplag, født 26 juni 08.

Sælges billigt til godt blivende hjem.

Pris: 1.000 kr, sælges med kontrakt.

Skriv en PB for nærmere info.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var dog ...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2010 21:02

en interesant streg..


Jeg er ganske vist ikke blevet snyt af ovenstående, Men...


hun er jo heller ikke den eneste bedrager, der findes..


I mit område Tyregod/Give har vi 2..


og der har jeg 20.000 tilgode.


Man kan bare ikke undgå den slags mennesker, de er alle vegne og de bliver ved og ved...




¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤


Føl og plage sælges..
Ferie hytter udlejes…
Alternativ hundepension.
Halvpart i Pot eller Fuser tilbydes..
Western undervisning m/Jonna McCabe..
Bedækning v/Kenos Audacious Seven tilbydes..
Lej evt. hele eller dele af Cowhouse til jeres arrangement..


Se mere på:
www.123hjemmeside.dk/cowhouse








0
0
Svar på denne tråd
 
 Syntes
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 00:53

Hendes kropssprog i klippet siger RIGTIG meget - Hun ser hverken vred, forarget eller ked ud af det - hun ligner en amatørskuespiller. Kender hende ikke og heldigvis for det da!

0
0
Svar på denne tråd
 
 opmærksom
Forfatter: 
Dato:  03-01-2010 12:48

Jeg gør opmærksom på at tråden ikke skulle bruges til at kommentere i, men oplysninger om folks sager mod hende samt opdatering!

0
0
Svar på denne tråd
 
 åh jo jo
Forfatter: 
Dato:  15-01-2010 19:35

hende er jeg også løbet ind i, hun skulle købe min hoppe som var i fol, der skulle hun afdrage da hendes anden hest pludselig blev syg og hun skulle betale dyrlæge.


MEn der kom kun første afdrag og siden nu en masse undskyldninger om manglende betaling fordi føllet min hoppe havde fået var syg, senere så jeg så hun havde føllet og hoppen til salg på dyrenettet, jeg forsøgte at kontakte hende men uden held, søgte så på den adresse hvor hestene var opstaldet og de gav mig nummeret til moderen som jeg havde en mindre pæn samtale med og gjorde klart at havde jeg ikke kontakt med datteren inden 1 time så kom jeg derned og så ville det ikke blive sjovt.


20 min. senere ringende hun grædene med en masse undskyldninger, jeg gav hende 3 hverdage til at have pengene på min konto, eller jeg og et par venner ville møde personligt op ved hende eller moderens adresse, det hjalp --- men suk at man skal gå til yderligheder med hende


MVH
Gitte

1
0
Svar på denne tråd
 
 En god anledning...
Forfatter: 
Dato:  21-04-2010 15:36

Sad og så Kontant igår - man forsøger at kåre Danmarks Værste Svindler. De opfordrer folk til at komme med kandidater.


Kunne det ikke være en god anledning til at genoplive denne tråd?


Så kunne vores "veninde" måske komme i fjernsynet igen.


Laila

1
0
Svar på denne tråd
 
 rigtig godt
Forfatter: 
Dato:  21-04-2010 22:59

er det mon noget Stides har lyst til????

0
0
Svar på denne tråd
 
 på facebook
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:07

Har fundet en person på facebook, som ligner denne person ok meget. ''Helene F. Damm''... Jeg ved ikke om det er hende, men til jer som er blevet snydt, synes jeg ville sige det...


Bomløs Sadel SÆLGES NU - Barefoot Stella: Helt ny !!

- Se også mine andre annoncer. Bla. Cavallo Weltmeister og lækker dressur sadel.. Send en PB ved interesse :o)

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:19

Jo jo det er skam hende, det er der ingen tvivl om.



0
0
Svar på denne tråd
 
 kan hun have fået nyt navn siden
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:36

Og hvor i landet bor hun... ????


Med TOSSEhilsner fra

Else.


HUSK: Altid kontrakt, ALTID, alt andet er for dumt.. !!




ekstrabladet.dk/112/ article1192504.ece

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er da en stakkel
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:41

Og ikke værd at tale om.


Stein Bagger er vel pt århundrets fusker. 8000 mio kroner?



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 Det ville du
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:47

nok ikke mene hvis det var dig der ikke havde fået betaling for din hest eller hvis det var din hest hun havde lånt og nu solgt videre så du ikke anede hvor den var..


For den enkelte kan mødet med sådan en fusker være ret så betydningsfuldt - også selvom vi ikke er i Stein Bagger ligaen..


VH,


MaggieMay


"Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden"..



"Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
0
0
Svar på denne tråd
 
 ud i offentligheden
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 20:51

jeg synes i skal se at få alle de sager samlet i en fart og suse til medierne...!!!!!


Akia, Tim og Bella Donna

Prøv den bidløse trense fra LG. Yderligere info på www.ridudenbid.dk og spar din hest for generne ved at gå med bid!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 21:28

hov havde ikke set denne tråd var kommet frem igen :)


Jamen i må endelig ikke tro det hele ligger stille,,, der bliver kæmpet flere steder fra og et medie har gået med at til at tage sagen op.


desværre... er jeg rendt ind i lidt af en blind gyde, da hun er blevet bedre til at gardere sig så jeg ikke kan finde frem til de oplysninger jeg skal bruge... jeg ved hun stadig fusker, men jeg kan ikke få de oplysninger jeg skal bruge for at tage det vider til mediet.


Jeg må indrømme jeg er ved at være lidt tømt for kræfter på denne sag, det er nu 2 år siden jeg tog fat på dette, og der er gået et kæmpe utal af mails igennem min computer, et utal af indlæg igennem comuteren, et utal af opklad igennem min mobil (sågar til norge flere gange)


og uendelig mange timer er brugt på dette.


Jeg har de sidset 4 måneder priorotert min uddannelse. men er nu klar til at kikke på de oplysninger der stadig kommer ind i mellem.


desværre som tidligere skrevet, er mange af oplysningerne ikke nogen der holder i længden, da hun helgardere sig meget´, og gør det meeget svært at finde frem til eks. en ejer af en pony hun har til salg og ligne.


i skal stadig være mere end velkommen til at kontakte mig med information, så kikker jeg på det :)


Hilsen Stine


stides@sol.dk skriv evt for mit nummer hvis i har noget :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun ville få lov
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 21:51

At gå herfra- hvis hesten var betalt- og jeg ville sælge til hende.


Men nu har jeg så ikke været i den situation.


Er hun dømt?

Hvis ikke- er det så iorden at forfølge hende? Har hun begået nye ulovligheder- er det op til politiet. Ikke HN!



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
2
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 21:56

xtiny: Har du læst tråden igennem?


MVH Pernille


*SØGER OPSTALDNING El. LØSDRIFT -Århus*


! R.I.P Dear tana C.*Always On My Mind* !


Efterlyning af Skimmel/Hvid Ponyhoppe 130-136 i stg. ca. 21 år!

&

Nordbagge blanding 150-155 stg. Hoppe ca. 24 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  30-05-2010 22:14

Disse typer sager er for det første slet ikke politiets område da disse typer sager høre under cevilsager.


2. ja så er hun faktisk dømt i noget af sine bedrag, af retten.


3. da det høre under cevilsag, så ja så ville jeg faktisk mene det er okay, da ingen af de indvoldveret kan klare det alene, da alle vores sager til sammen danner grundlag for at bevise hun gør det forsætteligt.


flere har tabt deres sager, når de er gået i retten alene, flere med den begrundelse af de ikke kunne bevise hun gør disse bedrag med intensionen om at snyde. men når vi snakker over 30-40 mennesker i hvartfald, der er blevet snydt af hende på den ene eller den anden måde.. .vil jeg mene det danner grundlag for bevist bedrag.


det stopper hende desværre bare ikke.

0
0
Svar på denne tråd
 
 stides........
Forfatter: 
Dato:  31-05-2010 14:56

du skriver du ikke kan få de oplysninger du skal bruge - er det ikke noget Kontant så kunne være behjælpelig med??


Hvis du kan få dem gjort interesseret i denne sag/henvise til denne tråd, så kan de måske skaffe disse oplysninger - de har ofte skaffet ting for dagens lys, politiet ikke har kunne finde/gidet gøre noget ved.


Bare en tanke.


.

0
0
Svar på denne tråd
 
 allesammen!!
Forfatter: 
Dato:  10-06-2010 21:18

Hver enkelt person der er blevet snydt, af denne Helene, skal skrive til et medie, som fx kontant.

Hvis de pludselig sidder med 50 sager på samme person, så kan de ikke rigtigt se bort fra dette!!

De har før kørt sager hvor de kun har fundet 3-4 stykker.


-Bare en tanke.


Håber virkeligt det bedste for jer alle!!



Mange venlige hilsner

Jeannett


Mosegårdens Rex

FHF

0
0
Svar på denne tråd
 
 23456789
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 17:06

Smiler.. det er så skræmmene.. Men hun sidder sikkert og griner af os alle sammen fordi vi kke kan finde hende.. Skræmmene hun har det på samvittigheden må jeg sige...


Hilsen Annette

(Mor til banditten Noah og ejer af den franske bulldog fluffy)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kan godt huske hende
Forfatter: 
Dato:  17-06-2010 17:19

Jeg kan huske at vi engang fik besøg af hende det var i 2006, så hun har jo været på banen længe, må sige at hun har klaret det godt når hun ikke er blevet fanget her i 2010.


Mvh Viben.






Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 19:46

har prøvet at skrive til hende på facebook for at se hvad hun vil svare

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 19:58

Tania »nørresundby«: hvad har du så skrevet?


MVH Pernille


*Skovbakkens Avalon*


! R.I.P Dear Tana C.*Always On My Mind* !


Efterlyning af Skimmel/Hvid Ponyhoppe 130-136 i stg. ca. 21 år!

&

Nordbagge blanding 150-155 stg. Hoppe ca. 24 år

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 20:23

at jeg har hørrt at hun har bedraget en masse mennesker :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 20:40

hun har nu intet profilbillede... tror det er fordi hun ikke vil have at folk skal kunne se at det er hende :P

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-06-2010 21:12

Jeg kunne da godt se profilbilledet af hende (eller i hvert fald en der ligner hender rigtig meget og hedder det samme). Hun bor i følge facebook i Horsens.


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 19:10

man kan ikke se profil billedet mere?

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  29-06-2010 19:59

hold da op en svinsk person. (ved godt tråden ikke skal bruges til dette, men må lige ud med bare en smule)


syntes i alle skulle sende klager til der hvor de skal sendes til så dem der skal tage hånd om det kan se at mange har problemer med hende, og medierne er et godt sted.


det med hendes facebook billede - det har hun nok slettet efter der blev skrevet til hende, eller at hun har fulgt med her og fandt ud af hun var flittigt samtaleemne.



:: Xizøøh & Minuet ::
Uden Hále Bob & Perle de Phantomic
www.Visuelhf.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 09:29

Gud, hun har haft hendes traver Amanda stående i samme stald hvor jeg havde min pony Freja.

Amanda fik aldrig mad - Helene havde ikke råd. Så nogle gange kunne man finde salat og kartoffelskræl i dens krybbe. Hun betalte ikke opstaldning, og endte med at blive smidt ud.. det er 6-7 år siden.

Jeg tror hun er psykisk ustabil. Hun havde girokort gemt i hendes, tomme, foderspand. Og så stjal hun af vores andres foder.



Kender du Lexieton??KLIK HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  30-06-2010 11:59

Jeg kan godt se hendes profilbillede på f.b. nu, til gengæld er der ingen oplysninger om hende tilgængelige overhovedet.


Ihvertfald så længe man ikke er ven med hende... :o)


Venlig hilsen

Maria


Mor til Oliver 16/12-2005


Halv- eller helpart søges til stor holstenervallak på 9 år og knabstrupper vallak på 6 år på midtsjælland.

(Kan også købes....kontakt mig for pris)


0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  02-07-2010 16:08

Hun må åbenbart have nemt ved at flytte omkring, for da vi mødte/fik besøg af hende, boede hun ikke længere væk end afstand på en scooter,hun fortalte om hendes islænger hingst og en welsh og at hun gerne ville opdrætte welsh.

Vi genkendte hende med det samme vi så den udsendelse.

Men underligt at hun ikke,hvis hun virkelig har gjort de ting, er blevet sigtet og dømt, for det må jo være masse af beviser.


Mvh Viben.






Sponsor for Børnsvilkår børnetelefon 2007-2008.

www.bornsvilkar.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  14-09-2010 22:40

Ja så har hun slået til igen, hun har pt. en hest opstaldet her, vi har arr. transport og ormekur for hende, har fået 50% af beløbet efter hård opfølgning af hendes "mor", som skrev at Helene nu er indlagt på pysk. afdeling i mindst en måned pga. selvmordsforsøg, ved ikke om det er sandt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 8476545463
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 11:53

Nu har jeg lige læst det hele igennem....På facebook har hun denne profil www.facebook.com/home.php?#!/ profile.php?id=547090329

På joras denne: www.joras.dk/Annoncer/ heste.asp?b1=Detaljer&...untAfter=1

og

www.joras.dk/Annoncer/ showPhotos.asp?horseId=27912

og

DK1996206461 Visna fra Udklitgård DK

og

DK2004200145 Frigg fra Ellevang DK


Men den mussegrå hingst der vises passer ikke med Camillas da den mangler stjernen....


Har i ikke tænkt jer at samle samtlige oplysninger om hende og diverse penge sager og få politiet ind i det, for hun skal da ikke have lov at fortsætte....


Mvh Mette Petersen


Lykkelige ejer af Telpa (2007), Andrea (2006) og Drífandi (2004)


www.tjarnalundi.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 kommunen
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 22:43

Nu har jeg læst denne tråd igennem, og kan forstå at hun er pænt svær at finde.


Nu tænker jeg så, at da vi skulle finde min mand's far, som vi ikke havde cpr nummer eller andet end hans fødsels navn på, kunne vi få det oplyst på kommunen, under deres cpr register.


Nu ved jeg godt at hendes cpr nummer højest sansynelig ikke er nemt at få fat på, men hun har da et så specielt navn ( hvis det da er det rigitge selvfølgelig) at hvis man fik dem til at søge på hendes navn, ville de ku finde hendes sidste reg adresse, og så kom man da lidt tættere på hende..


Det at få adressen oplyst via kommunen, kostede dengang vi brugte det, 50 kr, men det er jo også kun et lille beløb, kontra det hun skylder andre folk.


hilsen anja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Adresser
Forfatter: 
Dato:  14-12-2010 23:01

Det hvor man kan søge adresse på kommunen, der kan det jo være hende der fuskeren har beskyttet adresse (højst sandsynligt) så man ikke kan finde hende, så er det kun myndigheder der kan få hendes oplysninger.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 00:38

Hun er ikke sværd at finde....


dem der har fulgt min hjerte sag med Aslan ved hvor meget jeg har kæmpet og kæmpet for at stoppe hende og hver gang det ser ud til at lykkedes sker der noget der gør man ikke kan rører hende alligevel...


jeg har kæmpet i flere år nu ikke på egene vejne men på alle jeres andres vejne...


jeg har lagt mange penge i form at mobil brug og meget meget tid i form af detektiv arbejde medie kontakt og osv osv...


jeg er nået der til nu hvor jeg melder mig ud... jeg har travlt i mit eget liv, og kan ikke bruge mere tid på Helene.... jeg er glad for at trods arbejdet har rigtig mange fået deres heste igen, eller fået hendes smit ud før hun skyldte for mange penge...


så jer der stadig skriver til mig... det er ikke fordi jeg ikke vil hjælpe jeg ikke længere reagere på jeres henvendelser... jeg bliver bare nød til at lade det ligge for det fylder for meget i mit liv..


Ondt sagt men jeg håber det værste for hende.... det er det eneste jeg har tilbage... efter alt hvad hun har udsat mennesker og især dyrene

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla bla
Forfatter: 
Dato:  15-12-2010 21:23

Det var da en masse ragelse denne kvinde har lavet.

Hvordan kan man få sig selv til det?

Puha, håber hun et eller andet sted, har en MEGET grim smag i munden!


Sandra nu med Lucinda<3
F.C.København
Venner er stille engle
der løfter os op
når vores egne vinger svigter




0
0
Svar på denne tråd
 
 skete der nogensinde
Forfatter: 
Dato:  05-07-2012 22:46

noget nyt med hende svindleren?

 

eller er hun bare blevet ved med at sælge på livet løs?


Dejlig DV søger part i Roskilde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hunde/heste
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 09:11

Hende Helene, kan det passe at hun sælger berner sennen hvalpe nu? Syntes jeg er stødt på hende i en gruppe på fb hvor hun skriver noget om at der er nogen der har krævet erstatning af hende for en syg hvalp.



Opdræt af cavalier king charles spaniel. Alle avlsdyr hjertescannet og patellaundersøgt.

http://www.kennel-kokhus.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 nok kan man ikke
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 10:53

gøre meget - men om ik andet er tråden delt på facebook. Og jeg vil opfordre så mange som muligt til at gøre det ligeledes i ny og næ, således det ik går hen i det skjulte og hun måske kan opdages i tide for nogle



RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

 

www.lykkepiller.info

 

tina@lykkepiller.info

 

Graviditet og SSRI på facebook NU som en del af LAP.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456679
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 11:47

Lorina: Det kunne godt ligne hende. Fandt hendes profil under navnet: Helene F. Damm.

 


nothing ventured, nothing gained

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 13:02
Var det ikke hende som var død?

Syntes jeg læste en tråd fra en pårørende engang her på HN?
0
0
Svar på denne tråd
 
 mmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 13:51

Det er jeanette Andersen fra Billund som er død

0
0
Svar på denne tråd
 
 blir nysgerri
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 14:40

Og hvem er så jeanette Andersen, fra billund? også en fusker eller?


Dejlig DV søger part i Roskilde.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er hende her
Forfatter: 
Dato:  06-07-2012 16:19

Ja hun snød mange mennesker og var en stakkel der har fået fred.

 

www.heste-nettet.dk/forum/1/2259004/ 2216220/

0
0
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 20:42

Jo hun handler også med berner sende hvalpe...

 

tror desværre ikke man kan gøre så meget mere end at løbende at brede budskabet omkring hende, så så mange som muligt kender til hende og ikke bliver snydt... desværre er der stadig løbende folk der skriver til mig om at hun har snydt dem...

 

Så det lykkedes ende stadig at snyde på livet løs :(

1
0
Svar på denne tråd
 
 Er hun
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 22:20

Er hun død, eller sælger hun berner sennen?


Wohoo Ninus er blevet passage hest nu ;)


Fantastiske hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-07-2012 23:55

er der et link til denne fb gruppe?


0
0
Svar på denne tråd
 
 fusker
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 00:25

Jeg mødte Hende som alle siger er fuskeren "Helene F. Damm" på en hundeudstilling uden at vide hvem det var, før hun tilføjede mig som ven på face, men jo det er rigtigt, hun har lige fået hvalpe på hendes hund Nala, som så vidt jeg ved er hendes eneste hund, og jo det er Berner Sennen.

 

Har ikke set noget med noget sygdom andet end en hundehandler fra Horsens hun advarer imod på sin side(hsfo.dk/horsens/hf142069/ facebookadvarsel-mod-lokal- hundehandler ),selvom jeg følger med på hendes face. Ved hun for nylig er flyttet også.



sæt dine dyrs behov før dine egne!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 06:46

jeanette andersen tog livet af sig selv, 3 mdr før min veninde skulle i retten imod hende.

 

 


Naja Zehlmann

www.team-blueheart.dk

-Lav Selv Pandebånd + Rhinsten

- Hingste fra hele DK

***KONKURRENCER***

Gelenegle

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  08-07-2012 08:40

Synes det er lidt komisk, at fuskeren advarer mod andre fuskere

 

Men selvfølgelig er der jo altid en lille chance for, at vedkommende har ændret sig og er blevet reel (??)


0
0
Svar på denne tråd
 
 sikkert ikke
Forfatter: 
Dato:  12-07-2012 06:50

Ej det tror jeg sgu ikke .


Stald Graven

 

3 ledige bokse tilbydes .

 

 


0
0
Svar på denne tråd
 
 Øvøvøv
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 21:29
Så et indlæg på Facebook. Hun er desværre i gang igen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 vvvvvvvv
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 21:41

Hvordan kan hun være gang igen, når hun ikke er i live længere?


0
0
Svar på denne tråd
 
 død eller levende...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 22:04
Har ikke hørt hun skulle være død. Det er det navn og samme mønster, der dukker op. Har linket til denne tråd i efterlysningen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Så vidt
Forfatter: 
Dato:  25-01-2013 22:09

Som jeg kan læse i denne og et par andre tråde, så er der tale om to forskellige.

 

Jeanette Andersen er ikke i blendt os mere, men det er en anden "fusker"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 OB'S !!!!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 02:00

GLAMPI ER EN HEST HUN HAR STJÅLET, HAN ER IKKE ISLÆNDER OVERHOVED !!!

NOGLE DER VED HVOR HAN ENDTE? Jeg har skrevet privat med hende, via fb hvor jeg var lige ved at få hende til at finde gamle papire på ham, da jeg sagde jeg ejede ham hvilket jeg ikke gør, men jeg sagde jeg ville vide noget om hans fortid.jeg skulle hjælpe hans gamle ejer finde ham, hvilket næsten lykkedes.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Igang igen...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 15:51

der er en efterlysning, på face book, ang en islænder:Bjørk fra Melgården... Køber bruger navnet:Marita Helene Fjordman Dam...hun har ikke betalt for hesten....

 

Nogen der ved noget om, hvor Hele befinder sig hende for tiden, for det kan da, næsten kun være hende, det drejer sig om....


Mvh. Heidi

0
0
Svar på denne tråd
 
 Link...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 19:15

Ved ikke om man skal være på facebook for at kunne se det, men linket er her: www.facebook.com/ photo.php?fbid=4802182...mp;theater

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har delt opslaget...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 19:53

... på min FB.

 

Taget i betragtning hvor mange sager, der har været om "køber" (ja, for det er hun vel ret beset ikke, når hun har glemt at betale), så tror jeg mere på sælger i dette opslag.

 

Hende Helene Damm må jo være... ja, jeg ved sgu ikke hvordan man kan sige det pænt, men det hun laver er ikke normalt. Spørgsmålet er, om hun rent faktisk selv kan se det? Og det kan hun nok ikke :-(

 

Det mest imponerende er, at Helene Damm angiveligt handler i egen navn hver gang, så hun gør jo intet for at skjule det, hvis hun skulle handle uærligt bevidst.

 

Men det bekræfter kun, hvorfor man ikke skal lave afbetalinger o.lign. Varen/hesten/geden må blive på egen matrikel til den er færdigbetalt!


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-01-2013 21:44

JEG HAR KONTAKT TIL HENDE PÅ FB !!!!!!!!!!

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 09:03

Okay Fie? Det har jeg også haft på Hundegalleri, hestegalleri, og for lang tid siden på HN. Det ændrer intet at folk får kontakt med hende, hun svindler stadig, hun fortæller stadig ikke hvor dyrene er, og hun stopper aldrig (jo den dag hun får tæsk med et jernrør og bindes fast til en pæl ude i vandet inden tidevandet ankommer - MEN det er ulovligt)

 

Det bedste der er at gøre for ejer af ponyerne hun har i besiddelse, er at køre landet tyndt med efterlysninger, evt. kontakte TV2, DR1, EB, BT osv.


Quote: "Lets try not to kill anyone tonight - your words"

 

Til salg:
Nissan Terrano II 2.7 Diesel

VW Passat 1.6 Benzin

skriv pb for info :)

 

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 bum bum
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:08

He he Luckyone ?Mille? jeg tilslutter mig ellers dit forslag

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:55

Umiddelbart en smal sag at finde Amaliegade 35 st. th. 8700 Horsens.

Har også kendskab til damen fra tidligere opstaldningssted, hun skal håndteres særdeles håndfast, men så kommer hun også til at grave mulvarpen frem.

 

Med håndfast, så mener jeg ikke vold, men meget bestemt og ikke til at rokke ved fremtoning.

 

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:58

Der er nu da i øvrigt en mulighed mere her - Ryesgade 7 st. 4. 8700 Horsens

 


Tina

 


Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os............

 

www.linnerup-skovgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 10:37

 

Synes det er ganske usmageligt, at man fortsætter en negativ tråd om en person der er død og lader den omhandle en anden.

 

Hvad med at lave en ny tråd, omhandlende hende som I bliver snyt af nu?

 


No risk - no fun.

0
6
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 10:48

Du har da vist ikke læst rigtigt ponymor, denne tråd har hele tiden handlet om Maritza/helene eller hvad hun nu kalder sig.

 

Længere oppe er der så en som har læst forkert og tror den handler om jeanette (ligesom dig ), men der bliver efterfølgende gjort opmærksom på at tråden hander om Maritza/Helene.

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 11:43

 

Tak Cooper .

 

Tror jeg løb sur i forskellge navne og forskellige og mange adresser denne kvinde har haft.

 

Håber I smlet kan gøre noget for at stoppe hende - kan se hun har været i gang med sit snyderi i 6 år!


No risk - no fun.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 14:58

Vil bare lige høre, om der er nogen, der ved, hvordan hun ser ud i dag? Og er der nogen der ved noget om, hvilke andre navne, hun har brugt?


Kh

Sandra.

 

What a massive responsibility, being a moral creature.

 

Life isn't about waiting for the storm to pass by, but about learning how to dance in the rain.

 

Amatørfotograf i Esbjerg og omegn - SML-f ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kopi af tidligere indlæg.
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 15:13

 

tv klip af hende Forfatter: stides (Præsentation) (Skriv besked) Dato: 20-12-2009 20:00

Da vi jo desværre erfare at omtalte person nu bruger helt nye navne, er det blevet endnu svære at gennemskue hende når hun kontakter folk for at købe jeres heste eller søger opstaldning hos jer, har jeg nu fundet et tv klip fra i arkiverne så nu kan i gå ind og se hvordan hun ser ud, dette skulle gerne gøre det nemmere for jer at gennemskue hende


Klippet er fra da min egen og en andens hest blev stjålet oppe fra hende og hun selv stod frem i medierne (derfor er det så vit jeg er bekendt ikke ulovligt at ligge linket her inde)


i gør følgende:


1) gå ind på linket http://www.tv2regionerne.dk/

2) klipper ind på østjylland i venstre side af billeder

3) finde dato (d. 17 juli 2008) over i højre side

4) finder klippet i højre side ved at køre ned af


håber i kan finde det så i nu kan få et ansigt på hende.

 

------------------------------------ --------------------------

 

Hendes fulde navn er Helene Maritza Fjordmann Damm og jeg har kun set, at hun benytter kombinationer af disse navne.

 

Eks. Helene Damm, Maritza Fjordmann osv.

 

En veninde af min havde vist også et udestående med hende og jeg ved, at min veninde kontaktede Helene via fb OG en masse andre på Helene venneliste med samme efternavn (antaget familie). Der kom ALDRIG svar fra nogen af dem, så man forledes til at tro, at familien godt er klar over det, men ikke har ønsket/viljen/resurserne til at holde styr på Helenes "sager" sammen med deres egen dagligdag (egentlig forståeligt nok...). Min veninde opgav... :-(


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg kan ikke
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 17:57

finde klippet

0
0
Svar på denne tråd
 
 kig oppe...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 18:44
Der ligger både billeder fra klippet og link til dette længere oppe i tråden.
0
0
Svar på denne tråd
 
 klippet
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 19:58

kommer ikke frem via linket længere????

0
0
Svar på denne tråd
 
 øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  28-01-2013 21:04

Ja hun er i gang igen, ville sådan ønske jeg kunne hjælpe den stakkelst retmæssige ejer mere. Jeg har skrevet med Helene i Oktober omkring lån af netop efterlyste hest. Det var en veninde der skulle låne den, men det blev aldrig til noget da Helene aldrig vendte tilbage med at dato hvor vi kunne se hesten, og da hun endelig gjorde han min veninde fundet en anden. Men havde jeg dog bare være ude og se denne Björk, eller var hun bare den hest min veninde havde lånt, ja så kunne jeg have hjulpet det stakkels ejer.

 

Jeg har dog sendt hende alt det jeg har skrevet med Helene om på hester galleri, der nu kalder sig Isbamsen derinde, og står som en mand i sin profil, så pas på derude.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bjork...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 20:51

Pyha - Bjork er heldigvis fundet og hjemme ved ejer igen. Længe leve cyperspace :-D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hurraa...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 21:35

Endnu en ting jeg kan fejre( har 2 års dag med kæresten)..

 

Hvor er det dog dejligt at høre... ALT hvad jeg fandt frem til, belv også sendt videre...

 

Skønt at vide, at man kan hjælpe hinanden, selvom man ikke kender personerne....


Mvh. Heidi

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kære venner...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2013 21:53

Kom så med nogen detaljer her

 

Citater fra implicerede. Handlingsforløb.

 

Vi andre vil også være med!


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ved ikke mere
Forfatter: 
Dato:  30-01-2013 06:34

Jeg ved desværre heller ikke mere, end det.

 

Hun skrev på sin profil:

"Så er min hest endelig fundet og kommet hjem igen. Tusind tak til alle dem der har hjulpet mig med at finde min hest, det var aldrig lykkedes uden jer:)
Og til dig Helene (eller hvad du nu hedder) jeg håber virkelig jeg får ram på dig, måske vi ses snart...
Del gerne dette opslag, tak..."

1
0
Svar på denne tråd
 
 der findes andre som hende
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 10:29

syntes hendes svinestreger minder meget om dem. Kim Allan Pedersen laver. stald KP. det er sgu utroligt, at de kan blive ved så længe uden, at blive stoppet

2
2
Svar på denne tråd
 
 Maria....
Forfatter: 
Dato:  01-03-2013 13:27

Det kan være særdeles svært at se en sammenhæng imellem denne tråd, og den tvist du mener at have med Kim...

 

 

- Men det betyder tydeligvis ikke en masse for dig..
Spørgsmålet bliver efterhånden, om det er det vendetta du har imod Kim, der er løbet helt af sporet, eller du bare har et enormt behov for opmærksomhed...

 

 

 

Der kunne skrives meget... Men der er jo ingen grund til at banke mere i den pude, end højst nødvendigt... :P

 

 

 

 

Milla

 


Heldig og lykkelig ejer af:

Heartbreakers Avalon

Frøsanggårds A'Capo

Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinsessen)

 

 

Afskaf fjederled - se HER og HER

0
1
Svar på denne tråd
 
 snydt på gul og gratis af hende
Forfatter: 
Dato:  05-03-2013 15:14

hejsa

 

 

jeg har vært så uheldig at løbe på hende helene damm på gul og gratis og købt en sadel af hende som jeg ikke har fået heller inge kontak til hende mere

 

 

er der nogen der hendes adr eller telefonnummer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sag Team Pedersen
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 19:10

Kan oplyse vi endnu engang har vundet sagen imod maria kindberg Nielsen, ved ikke hvor mange beviser folk skal have for jeg har mine papir og betalinger iorden, synes det er trist nogle keder sig så meget, de skriver rygter fordi DE selv har noget at stjule eller jaluoxi


Med Venlig Hilsen
Team Pedersen
v. Kim Pedersen


Tilridning, ridning, undervisning og formidling tilbydes.
Kontakt for mere infomation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kim Pedersen: Øøøh, hva'?
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 20:36

Hele tråden er "forbeholdt" sagerne om Helene Damm.

Og du skriver om en helt 3. person? Jeg mindes dog at have læst dine tråde om et-eller-andet inde på Produkter og leverandører, så hvorfor ikke opdatere dér i stedet?

Du virker til at være meget, meget bitter og virkeligt have et horn i siden på denne person :-(


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

1
3
Svar på denne tråd
 
 Kig længere
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 20:51

Camilla (Hesteklip dk):
Hvis du læser et par indlæg længere oppe, så kan du se, at Kim Pedersen (stald KP) bliver nævnt og kritiseret i et indlæg skrevet af Di-Wie. Kim Pedersen svarer såmænd bare på anklagen længere oppe, hvilket han selvfølgelig skal have lov til. Alle har ret til at forsvare sig selv mod anklager

 


Emilie :)

- med den sødeste prinsesse'hund!

3
0
Svar på denne tråd
 
 Ok....
Forfatter: 
Dato:  27-03-2013 21:14

... jeg fik ikke lige set, at det var et svar på et indlæg skrevet for knap en måned siden :-(


 

Venlig hilsen Camilla

 

Optimalsadel

 

Salg af bomløse kvalitetssadler og tilbehør

0
0
Svar på denne tråd
 
 Æv altså
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 16:33

Jeg blev lige så glad da jeg læste om fuskeren og trode at det var charlotte der blev talt om for hende har jeg nemlig sendt i fogedretten nu for anden gang..... og hun er nu også temmelig ihærdig på den uærlige måde og navne fusk så hun er svær at komme uden om, men nettet strammer gør det..


Viljen til at ville, skaber evnen til at kunne...


1
0
Svar på denne tråd
 
 må igen minde om
Forfatter: 
Dato:  28-03-2013 18:29

at denne tråd kun er vedr.

Helene Maritza Fjordmann Damm

0
0
Svar på denne tråd
 
 Noget nyt?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2014 17:46

Kan se på FB at hun pt. har en hoppe, der venter føl. Håber at det er hendes egen.

 

Hvad er det egentligt blevet til med alle historierne fra denne tråd?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvem???
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 16:35

Jeg ku godt tænke mig at få link til facebook, hvad navn hun bruger nu her osv?

Jeg handler meget på siderne og vil gerne vide hvem jeg ikke kan stole på. Er nok desværre en af dem som tror det bedste om folk:-(



Flere heste sælges, se præsentation





0
0
Svar på denne tråd
 
 profil
Forfatter: 
Dato:  10-04-2014 18:39

På FB hedder hun Helene Damm

Dette er en af de billeder hun har postet for nylig: www.facebook.com/ photo.php?fbid=1015235...mp;theater

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hfghgkv
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 09:03

Fb siden er lukket



Flere heste sælges, se præsentation





0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 15:49

...ikke hendes egen, hvis det er den, du mener...?

www.facebook.com/ helene.damm?fref=photo

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 er det ikke
Forfatter: 
Dato:  12-04-2014 22:45

hendes egen?

0
0
Svar på denne tråd
 
 øhhh... jo...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2014 13:15

...er det ikke den Achillea efterspurgte?

0
0
Svar på denne tråd
 
 pas på derude
Forfatter: 
Dato:  18-05-2014 21:32
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har lige opdaget denne tråd
Forfatter: 
Dato:  20-06-2014 13:11

Er denne dame stadig aktiv med snyd? Spørger da hun har hest opstaldet hvor mine står.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-06-2014 13:14

wilar: sikkert nok. der har ikke været noget i et stykke tid, men derfor kan hun godt være aktiv selvom man intet hører. Ikke alle fortæller om dårlige salgsoplevelser på nettet.


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 gampi!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2014 11:13

Denne glampi i alle omtaler, HVOR er han sidst set ?

Hun har ikke betalt for ham !

Han er heller ikke hingst men vallak, så det er klart han havde " vand " i poserne..

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  21-06-2014 19:18

er der nogen der ved hvad den pony hun har ...der ventede føl hedder ... og ved nogen evt hvor hun pt holder til ... er nemlig meget i tvivl om en af mine bekendte er igand med at krydse hendes vej ... håber nogen kan hjælpe så vi evt kan få stoppet eller forhindret hende den KO !!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hun er i Horsens
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 10:40

Hun har 3 hopper 2 har folet og en mangler i nu.

2 er ved at blive i folet igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene Damm
Forfatter: 
Dato:  14-08-2014 10:53

Det er mig som har handlet med Tanja Rasmussen alias Helene Damm.

Jeg har hentet mine heste hjem, lidt fattigere og en voldsom oplevelse rigere.

 

Historien kan læses på

joras.dk/MySql/Forum/ forum_posts.asp?TID=48...951#701951

 

Desuden har min datter lavet indlæg på FB.

 

Vi er blevet kontaktet af e-magasinet Islandsk Hest, og har sagt ja til at medvirke i artikel.

 

Desuden har vi besluttet at anmelde Tanja Rasmussen alias Helene Damm for dokumentfalskneri og bedrageri. Ikke at det ændrer vores sag, men det kan forhåbentlig medvirke til at andre for en tid ikke bedrages.

 

Såfremt andre ønsker at medvirke i artikel og/eller underliggende ifm politianmeldelse, bedes I sende kort mail med historie og kontaktdata til mig på helle@ledojegaard.dk

 

Såfremt der er andre tråde på HN om Tanja Rasmussen alias Helene Damm, må I meget gerne dele denne tråd.

 

På forhånd tak

 

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 13:31

Damen forsøger i reglen at undslippe for betaling af køb samt opstaldning (før eller siden), soppstories etc.

Men håndteret korrekt, så betaler hun i alt fald opstaldning, inden hun forlader matriklen. Selv om hun kan blive sur over det faktum, at hun må til pengepungen og betale for en given ydelse.

 

Pas virkelig på her!

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  16-08-2014 14:02

Sjovt du nævner det der. Tina

 

Får mange år siden, da min mor og far havde bagerforretning, der havde de en kunde som altid skulle stjæle en ½ liter mælk og en lille pakke rugbrød og når hun var på vej ud af døren og hun blev kaldt på, betalte hun under protest, dette skuespil stod på i mange år (10-15 år), der var også en hvis mand altid kom ned bagefter at konen havde taget noget og han betalte så for varen.

 


Mvh Viben.



* You're nobody 'til somebody loves you You're nobody 'til somebody cares. *
Dean Martin

1
0
Svar på denne tråd
 
 hvid welsh
Forfatter: 
Dato:  17-08-2014 09:30

helene har haft en hvid welsh hoppe med et mørkt hoppe føl oprettet på HG indtil for nyeligt ... er det nogen der ved om det reelt var hendes pony eller også en hun havde fusket sig til ... ved nemlig at også den har været sendt til hingst i sommer

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene..
Forfatter: 
Dato:  06-09-2014 13:59

Jeg har lige delt stald med hende et par mdr - hun lavede heldigvis ikke numre der - altså med os øvrige opstaldere.

For et uger siden var der en sag på fb med den ene islænder hun har gående, den ikke er færdigbetalt så 'ejeren' var ikke tilfreds med hendes hest har fået føl, som evt ku være hendes.. ved ikk hvordan sagen endte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heineken
Forfatter: 
Dato:  07-09-2014 09:02

Det kunne godt være denne sag, som du refererer til.

 

Ejer kørte selv ud og hentede sin hoppe + føl og fandt hoppen i fol - uden ejers samtykke

 

Ejer betalte hingsteholder (som jo ellers var blevet snydt af Frk. Damm), så ejer har nu fuld ret over føllet i hoppemaven også.

 

Det er noget værre rod... og der kommer uskyldige dyr i klemme over det hele


Venlig hilsen Camilla

 

Herman Sprenger bid sælges

 

Tredelt 14cm/Ø16mm. med løse bidringe

Todelt 14,5cm/Ø16mm. med løse bidringe

__________________________

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 så fandt man
Forfatter: 
Dato:  10-09-2014 00:17
0
0
Svar på denne tråd
 
 hestegalleri
Forfatter: 
Dato:  10-09-2014 12:36

Ud fra billeder på en annonce på hestegalleriet, ved jeg godt hvor hendes pony/heste står opstaldet....

Så hvis nogen har brug for at vide adressen, så skriv pb.

 

vh mimmer

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har
Forfatter: 
Dato:  10-09-2014 15:21

også fået det bekræftet!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar på anmeldelse...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 10:32

Jeg har nu fået svar fra Horsens Politi, og de har afhørt Maritza Helene Fjordmann Damm, og svarer :

1) Politiet lægger vægt på at der er indgået en købsaftale, som køber delvist har overholdt
2) Jeg har fået min hest tilbage
3) Der er tale om modstridende forklaringer
4) Der er ikke vidner
5) Der er ikke omstændigheder, der støtter den ene forklaring frem for den anden
6) Efterforskningen bliver standset

Og hvad kan man så lære af det ?
Jeg anmeldte Maritza Helene Fjordmann Damm for dokumentfalsk (Straffelovens §171), bedrageri (Straffelovens §297) og hestetyveri.

Politiet har i sin behandling af anmeldelsen overhovedet ikke forholdt sig til dokumentfalsk

Desuden må konklusionen i politiets verden være, at det er OK kun delvist at overholde en indgået købsaftale Og de har heller ikke forholdt sig til min 1½ cm bunke af beviser/vidneudsagn Og modstridende forklaringer ? Ja selvfølgelig vil en svindler vel komme med en forklaring anderledes end min

Vi har sort på hvidt nu afklaret, at Politiet ikke VIL gøre noget ved Maritza Helene Fjordmann Damm !!!!!

Min tillid til Politiet og det danske retsvæsen ? FØJ siger jeg bare

Pas på derude - nu har Maritza Helene Fjordmann Damm Politiets tilladelse til at fortsætte sit svindleri

Jeg kan nu overveje om jeg skal klage over afgørelsen til Statsadvokaten, anlægge civil retssag, eller kontakte EkstraBladet ???

2
0
Svar på denne tråd
 
 hvad med
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 14:42

kontant eller operation X?

0
0
Svar på denne tråd
 
 nu søger
Forfatter: 
Dato:  03-10-2014 22:44

hun part til den ene pony, hun har.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Artikel om bedrageren
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 09:48
0
1
Svar på denne tråd
 
 Danmark inbyder til
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 13:50

dyremishandling, bedrageri og meget andet,-

0
0
Svar på denne tråd
 
 Helene
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 00:34
Ville lige høre,om folk stadig har noget udestående med ovenstående?
0
0
Svar på denne tråd
 
 På Joras.dk
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 11:42

Inden på Joras, der er en der bider sig usædvanligt hårdt fast i sagen og presser på for at HD kan blive dømt:

joras.dk/mysql/forum/ forum_posts.asp?TID=48...e=advarsel

 

 

På den sidste sidste side kan man læse, at endnu en stald har anmeldt HD for diverse. Horsens Politi har fået at vide fra Statsadvokaten, at de skal fortsætte med sagen. Dette er info fra september 2015.


3
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 12:27
Overvejer nemlig at købe en pony af hende
0
8
Svar på denne tråd
 
 Så er tricket...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 16:21

Så er tricket hvordan du finder ud af, om hun overhovedet er retmæssig ejer af den pony, som hun nu forsøger at sælge til dig

Og du kan jo sige, at i stedet for at betale direkte til hende, at du gerne vil overføre til de forskellige, som hun skylder penge.

Jeg ville ikke turde røre den pony med en ildtang!!!

11
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 16:53

Uha der rejste mine nakkehår sig lige.


jessiedutter: Efter at have læst en tråd som denne, og selv have foreslået at "melde hende til" Kontant og Operation X, hvordan ialverden kan du så overhovedet overveje at købe en hest af hende?

 

Konen er vist ikke helt almindelig (forsøgte at finde et dipomatisk ord), og jo flere der handler med hende, jo flere bliver snydt, både købere, udlånere, sælgere osv. Så ved at handle med hende, støtter du jo indirekte hendes "aktiviteter"!

 

Sådan en som hende bør man holde sig langt fra.

 

mvh Anne

17
0
Svar på denne tråd
 
 ved det
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 19:41
Godt,men har nu lavet min research for at sikre mig.
Sjovt nok så garderer hun selv sig mod hendes egne tricks,for godt nok kan man købe på afbetaling men hun beholder hesten til den er betalt færdig
1
4
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 20:31

-om så hesten er lavet af GULD, fatter jeg ikke at nogen vil handle med personen, vel vidende at alle regler, sund fornuft, fairness, god opførsel og ærlighed er en by i Rusland for denne person...

 


*** Misssophie


7
0
Svar på denne tråd
 
 Jessiedutter
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 08:47

Jessiedutter skrev:
"Godt,men har nu lavet min research for at sikre mig.
Sjovt nok så garderer hun selv sig mod hendes egne tricks,for godt nok kan man købe på afbetaling men hun beholder hesten til den er betalt færdig"

 

Rigtig godt, at du lige havde gang i google. Du har med garanti sparet dig selv for en masse rod (for hvem gider dog at købe en hest, med overhængende risiko for at rette ejer kommer og henter kræet om to måneder og du nu skal gøre krav mod HD?).

 

Og hvor er det bare komisk, at hun selv køber på afbetaling og får hesten med det samme, men hun selv nægter (belært af egen erfaring???), at gøre det samme

Hvad er det nu man siger... nå ja! Moral er godt. Dobbeltmoral er dobbelt så godt

3
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan kan man overhovedet overveje...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 09:02

Hvordan kan man overhovedet overveje at handle med Helene Damm når man kender til hendes metoder ?

 

Hvordan kan man overhovedet have moral til at have nonet med hende at gøre ?

 

Hvordan kan du overhovedet vide, om hun er retmæssig ejer af den pony hun har til salg ?

 

Hvordan kan du overhovedet vide, at der ikke er taget pant i den pony hun har til salg ? Sidst har hun jo snydt Stald Teddy og den Maskinstation hvor de har fået wrap fra, så hvem ved om de har gjort udlæg ?

 

Horsens Politi efterforsker sagen for 3. gang efter at Statsadvokaten 2 gange har bedt Politiet om at genoptage sagen... Jeg agter ikke at stoppe før Helene Damm stilles for en dommer og nævninge og vidner. Alt andet er en hån mod retssamfundet, og medvirkende til at notoriske bedragere som Helene Damm kan fortsætte sit virke.

 

Ønsker du at støtte en person som Helene Damm ?

11
0
Svar på denne tråd
 
 Helle B
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 09:19
Nej egentlig ikke, var sådan set også derfor at jeg tog fat i denne tråd igen.
Fakta er dog,at jeg er bekendt med hvor hun står nu,hvem ponyen er handlet ved,at bedækningen er betalt,har skam gjort min research godt nok.
Jeg stødte 1. Gang på HD i 2005 og ved udmærket hvem og hvad jeg har med at gøre.
Min eneste grund til interessen,er at få det føl,vi selv ville have lavet i 2010 men mistede.
Men sjovt nok er hun ikke selv interesseret i at gøre for andre hvad hun ellers selv har gjort/gør:
Låne ud eller betale i afdrag. Jo jo afdrage men så står hesten hos hende til alle pengene er faldet.
Men jeg siger tak for hjælpen,ville nok egentlig bare gerne bekræftes i,at hun stadig er aktiv!!
2
0
Svar på denne tråd
 
 Annoncen findes ikke længere...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 09:36

Den annonce du linker til nederst giver følgende svar :

Annoncen findes ikke længere på HesteGalleri...

 

Måske er der en årsag til at den er fjernet ?

 

Jeg ved at hun slettede alle sine profiler da hun fandt ud at at vi havde fundet ud af hvem hun var og hvad hun havde gang i...

Det lykkedes os heldigvis at lave en masse screendump's, som indgår som bevismateriale i sagen.

 

Hun snød Stald Teddy og de andre opstaldere der (september 2015), så mon ikke det bare er et spørgsmål om tid før nuværende opstaldningssted også bliver snydt ?

 

Hun må jo have nogen enorme talegaver, siden det lykkes hende at blive ved i så mange år ???

1
0
Svar på denne tråd
 
 sorry!!
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 09:41
Det er min fejl glemte at vinge den af&#128563;
Har sagt det til nuværende staldejer,men de er nu ikke sådan at bide skeer med,ville næsten ønske,hun forsøgte,så tror jeg hun fik en lærestreg&#128562;
0
0
Svar på denne tråd
 
 lære streg...
Forfatter: 
Dato:  07-11-2015 16:44

det bider overhovedet ikke på en så syg person.

 

Næ det eneste der bider er at lave distance til hende.

Altså INGEN handel med hende...det kan jeg slet ikke forstå at man overhovedet overvejere.....det for sygt.


 

Kongur fra Litla-Moshvoli -Top sej ALRID hest

Vikur fra Baverslund - på til at blive ridehest

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Jessiedutter:
Forfatter: 
Dato:  07-11-2015 18:31

Jeg forstår slet ikke du vil handle med hende, når du kan læse side op og side ned om, hvor meget hun svindler?!


- Sascha & Kjærgaards Golden Champ <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Klipning tilbydes i Nordsjælland - klik her

0
0
Svar på denne tråd
 
 Avis artikler
Forfatter: 
Dato:  10-11-2015 08:30
4
0
Svar på denne tråd
 
 I retten 27.01.2016
Forfatter: 
Dato:  28-12-2015 20:56

Har i dag modtaget :

"Vidneindkaldelsen vedrører en sag, hvor De skal afgive forklaring som vidne i
Retten i Horsens, Godsbanegade 2, 8700 Horsens, retssal H
Onsdag den 27. januar 2016 kl. 09.20."

Så lykkedes det at få hende for dommer for dokumentfalsk !

3
0
Svar på denne tråd
 
 så må vi
Forfatter: 
Dato:  28-12-2015 21:08
Jo håbe,at hun dukker op &#128522;
0
0
Svar på denne tråd
 
 Artikel
Forfatter: 
Dato:  22-01-2016 13:36
1
0
Svar på denne tråd
 
 Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 00:46
Helle,glæder mig til en opdatering.
0
0
Svar på denne tråd
 
 tillykke!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 15:26

Har lige læst dette: hsfo.dk/article/20160127/ARTIKLER/ 160129217

 

Sådan!

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Retten i dag
Forfatter: 
Dato:  27-01-2016 16:11

Helene Damm er i dag ved Retten i Horsens kendt skyldig i både dokumentfalsk og bedrageri. Hun havde desuden en dom for bedrageri fra 2010.

 

Min datter Lea og jeg er netop kommet hjem fra Horsens.

 

Jeg vil gerne takke alle der har bidraget med facts og opmuntrende ord i denne sag mod Helene Damm. Det har været langt og drøjt at nå til målet i dag.

 

Da Lea i mellemtiden har fået konstateret cancer, er liv og prioritering og tid et helt anderledes aspekt, end da jeg rejste sagen mod Helene Damm. Jeg er derfor lettet og glad og taknemmelig over dommen i dag, og at sagen nu er slut.

 

Helene Damm har nu 14 dage betænkningstid over dommen, som er betinget fængsel med 1 års prøvetid og tilsyn af Kriminalforsorgen.

Jeg håber af hele mit hjerte at sagen stopper her, så jeg ikke skal bruge mere tid på en bedrager som Helene Damm.

 

Horsens Folkeblad har dækket min historie, og var også tilstede i Retten i dag.

Seneste artikel ses her : hsfo.dk/article/20160127/ARTIKLER/ 160129217

6
0
Svar på denne tråd
 
 Helene - Heidi
Forfatter: 
Dato:  11-02-2016 19:01

Nu er hun her.. -hedder dog Heidi nu

 

www.hestegalleri.dk/bruger/180344- new_start

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider