Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Søger disse heste!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 22:16

1. Dear Tana C. Travhest, brændemærket på halsen, hoppe, mener hun er 13 år, +- 1 år, sok på højre bagben og stjerne i panden, stg. imellem 170 og 173.

Solgte hende for ca. 6 år siden i københavn, til en pige ved navn Kamilla Hansen, Kamilla boede på det tidspunkt i Helsingør, om Dear Tana C. skulle stå i helsingør eller andetsted aner jeg ikke. Har haft kontakt til Kamilla, vist nok sidste år, som sagde at hun havde solgt hende til hendes veninde. Har søgt på krak og der dukker der en Kamilla Hansen op, men ved ikke om det er hende, har dog sendt hende en sms og venter på svar. De kalder hende vist Tana.


Billeder:









2. Dengang blev hun kaldt Pernille, men omdøbte hende straks til Chili, da jeg selv hedder Pernille:o) Hun er en Nordbagge/Holstener blanding, hun er nok omkring midt i 20´erne, ca. 152 i stg. men har aldrig målt hende præcist så det er ca. tal. Jeg solgte hende til en hestehandler i Århus, som på det tidspunkt var rigtig kendt, mener at han holdte/holder til i harlev? Så de oplysninger med navn, alder og race udover nordbagge, er ikke sikkert at dem han solgte til, fik det at vide. Så passer det bare en smule, så kontakt alligevel.


(hun kunne have et specielt temperament, men det er ikke alle at hun viste det til, så for nogen kan hun være det sødeste væsen, og for andre en sand "djævel"....)


Billeder:









3. Tyson, vallak ca. 147 i stg. igen ikke målt præcist så det er ca. mål, han er omkring 20 år +-. Han blev solgt vist nok til en familie på Bornholm. det er hvad jeg ved...


Billede:




4. Pony, tjek denne side: www.heste-nettet.dk/forum/7/112416/ 112416/


Billede af ponyen:



ALLE billeder er af dårlig kvalitet men blev nød til at tage dem med mobil for at kunne ligge dem herind. Skriv endelig for spørgsmål!!! :o)




MVH Pernille


NYE BILLEDER! Efterlysning: www.heste-nettet.dk/forum/7/112416/ 112416/ SØGER DENNE HOPPE, CA. 134 I STG. CA. 20 ÅR, SKIMMEL/HVID. HJÆLP MIG MED AT FINDE HENDE!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider