Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Skimmel/hvid, hoppe ca. 20 år.
Forfatter: 
Dato:  25-09-2009 12:42

Hoppe på ca. 134 i stg. var/er skimmel, men pga. alder er hun nok blevet en del lysere, hun er omkring 20 år. hun har fødselsdag d. 16 juni, men det er ikke sikkert at dem der har købt hende ved det. Hun hedder/hed Flimmer. hun har en lille lyserød snip på mulen. Hun er en blanding med welsh mountain(heller ikke sikkert at ejer ved dette).


Jeg solgte hende til en familie ved Ry, som vist nok har solgt hende til en familie, som vist havde 2 drenge(børn den gang), de boede vist tæt på Vilhelmsborg(hesteridecenteret ved Århus/Beder). Om de har solgt hende ved jeg ikk, men tror de har.


Hun var/er fantastisk til at springe, hun sprang ihvertfald en af de høje tønder med mig stående op. Dressuren gjorde jeg ikke noget i pga. erfaringen dengang.


Jeg har et enkelt billede af hende på min profil som overhovedet ikke gør hende ret, da det slet ikke ligner hende. Så uanset hvad, er du så ikke sød at skrive, også selvom at hun står på sjælland, i Norge eller andet, hun var min første pony, og viil så gerne vide om hun er okay! Please hjælp!


MVH Pernille

SØGER: FLIMMER, CA. 134 I STG. SKIMMEL/HVID, 19 ÅR(HVIS J HAR REGNET RIGTIGT) HOPPE DÅRLIGT BILLEDE PÅ PRÆSENTATION SÅ SKRIV SELVOM AT DU ER I TVIVL EL. SIGNALEMENT IKKE PASSER HELT!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fundne billeder
Forfatter: 
Dato:  12-10-2009 21:18

Jeg fandt disse gamle billeder. Dårlig kvalitet pga. at jeg har måtte tage dem med mobil for at få dem lagt på com.








Håber disse billeder kan hjælpe! :o)


MVH Pernille


EFTERLYSNING: www.heste-nettet.dk/forum/7/112416/ 112416/ SØGER DENNE HOPPE, CA. 134 I STG. CA. 20 ÅR, SKIMMEL/HVID. HJÆLP MIG MED AT FINDE HENDE, SAVNER HENDE UTROLIG MEGET!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider