Hey... Jeg solgte min dejlige pony Faithfull Frenchy for ca. 2-3 år siden..
Hun blev købt af en pige fra Thisted ved navn Ida..
Herefter blev hun solgt til en rideskole nede af ved grænsen, hvor hun efter signende skulle stå nu..
Hun er sort, med en lav kronrand på det ene ben, og en lille stjerne.. Hun er "nordbagge" klippet, var hun ihvertfald da hun blev solgt dertil.. hun er 1ér pony.
Hun kan virke meget agressiv når man kommer ind til hende i boksen/spiltovet/stalden, men bider ikke..
Hun elsker at springe..
HVis der er nogen der rider hende nu, ville det være kanont at høre fra jer, også for at vide hvordan hun har det..
På forhånd tak..

Billeder kan sendes af hende, hvis man er i tvivl..

Men skriv endelig!!