Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Efterlysninger

 Faithfull Frenchy
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 18:02
Hey... Jeg solgte min dejlige pony Faithfull Frenchy for ca. 2-3 år siden..

Hun blev købt af en pige fra Thisted ved navn Ida..

Herefter blev hun solgt til en rideskole nede af ved grænsen, hvor hun efter signende skulle stå nu..

Hun er sort, med en lav kronrand på det ene ben, og en lille stjerne.. Hun er "nordbagge" klippet, var hun ihvertfald da hun blev solgt dertil.. hun er 1ér pony.
Hun kan virke meget agressiv når man kommer ind til hende i boksen/spiltovet/stalden, men bider ikke..
Hun elsker at springe.. :)

HVis der er nogen der rider hende nu, ville det være kanont at høre fra jer, også for at vide hvordan hun har det.. :)

På forhånd tak.. :) Billeder kan sendes af hende, hvis man er i tvivl.. :) Men skriv endelig!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa....
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 22:19
Har jo skrevet til dig før. Den står ikk nede ved grænsen men noget længere oppe...

Hér er nogle billeder af Frenchy..




Knus..
¤~Katrine & Latent Lafaette~¤

Livert er ingen fest uden jordens bedste hest, Latent Lafaette!


Min rideklub¤ :-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider