Hej
Nu har jeg haft min dejlige pony 1 år! mit problem er bare at jeg intet ved om dens fortid! Den blev købt hos en heste handler (var i fin stand og passet rigtig godt). Han er en super spring pony med fremragende teknik!
Fakta:
Han er brun, sort man og hale. Han har en lille stjerne og en snip i den enes side a mulen! han har ingen sokker eler lign. Han kan være fra 6-11 år gammel.. jeg ved ikke så meget mere om ham! Nu springer han mb og ma på c-plan og han har kapesitet til meget mere..
Hvis det fanger din opmærksomhed eller lign. så må du meget gerne skrive!
mange hilsner her fra
FroDo himlens eneste stjerne
MaN lever kun en gang- så husk at leve livet fuldT ud