Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

robotstøvsuger
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 20:37

nogle der kan anbefale en robot støvsuger,da jeg er bleve lidt for doven til det, også jeg kan få mere tid til mine heste.

hvilken en er bedst og erferinger med den søges.,

flot MB-MA Spring pony.kat 2 til salg.

0
0
Svar på denne tråd

Robotstøvsuger
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 14:25

Jeg har ikke selv en robotstøvsuger, men har selv kigget på sådan en på et tidspunkt. Jeg valgte dog ikke at købe en, da den ikke kan tage det hele alligevel. Man skal rydde gulvet helt (stille stole op og fjerne andre ting, som er i vejen), og så kan den jo ikke komme ind under sofaen og ud i hjørnerne. Så man skal alligevel igang med den almindelige støvsuger, så alt i alt tror jeg ikke den sparer en for det helt vilde arbejde.

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

Robot Støvsuger
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 14:55

Vi har en Irobot, Roomba.. Den er rigtig god.. Den kan ikke erstatte en grundig støvsugning.. Men den aflaster...

Førhen skulle vi næsten støvsuge hver 2-3. dage fordi vi går meget ud og ind, vi har hund og heste og det er svært ikke at slæbe hår osv med sig ind.

Nu tænder vi robotstøvsugeren jævnligt og kan nøjes med at støvsuge grundigt max en gang om ugen.. Og det kan man da kalde aflastning :D

Den kommer nemt under sofaen og kører ikke ud over trappen.. Men den kan finde på at køre ind i brusekabinen, hvor den ikke kan komme ud igen og den har en gang forsøgt sig med at kravle op af snoren til lamelgardinerne.. Så nu sikrer vi huset lidt mere inden den bliver tændt :D

Så jeg vil faktisk gerne anbefale sådan en, hvis man ikke forventer at den kan erstatte en rengøringsdame..

Men bare mangler lidt aflastning eller en hurtig hjælpene hånd til at samle krummer efter hunden eller til en hurtig opfriskning lige inden svigerforældrene kommer forbi, kun med 15 min varsel og man også lige skal bage boller inden og ikke kan nå den store støvsugning..

Hygge fra Gitte

0
0
Svar på denne tråd

god ide
Forfatter: 
Dato:  07-04-2008 23:31

efter et besøg i weekende hos min svoger, som netop havde købt en robot støvsuger på qxl, har jeg også gjort det.

Og jeg glæder mig til at få den hjem. Den kan ikke erstatte en alm. rengøring, men det er et super supplement.

Jeg vandt auktionen med 450 kr for en ny robot støvsuger, og jeg er sikker på at de penge er godt givet ud.

Den er altså også sjov.....

Hilsen Mette

Det burde være en selvfølge at heste kom på fold hver dag
0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 20:21

ja så er støvsugerner købt,det blev en clean mate.så nu venter jeg spændt på den.

0
0
Svar på denne tråd

Er det ikke
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 18:55

Er det ikke Texas som forhandler Clean Mate her i Danmark?? Hvordan er den så?

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:43

ja det er, og jeg er godt tilfreds med den. den tager det meste, men den tager ikke det hele.

de minuser jeg synes den har, er batteriet som er lidt for lille til mit store hus, for den kan kun køre i ca 50 min. også kan den godt finde på at køre i sit ejet spor.

Lillelund´s Miss Nia : Welsh Mountain

Calypso Alsidig : Dansk Varmblod

Lexington : Holstener

og nu også

SPINDBORGS Heart Lady

0
0
Svar på denne tråd

Det kunne godt
Forfatter: 
Dato:  19-06-2008 19:49

Det kunne godt være at jeg skulle kigge på den så. Den koster jo kun det halve af en Roomba.

0
0
Svar på denne tråd

link???
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:30

er der nogle der kan komme med links til priser???

Hilsen Trine

Medlem af Kongelundens Rideklub - Klubblad & Stævneudvalg

♥Lykkelig Allround part på billedsmukke Mulan♥

HJÆLPER PÅ ENGHØJS PONYCLUB 28-30-33

0
0
Svar på denne tråd

Gulvtæpper???
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 12:46

Hej - til jer der har hund og sådan..

Hvordan grejer støvsugeren f.eks. paneler, bordben, tæpper (under borde og sådan) når gulvet ellers er parket?

Hvor meget larmer den? Har en hund der synes støvsugere skal skældes vældigt ud... Ikke at jeg ville støvsuge i rummet hvor hunden er alene hjemme men...

Håber nogle har erfaringer...

/Angelika

Andis Klipper / 1½ hestes trailer udlejes i kortere perioder (Vestegnsområdet)

www.nallino.dk/Udlejning.htm

0
0
Svar på denne tråd

Trine, hvis du
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 14:33

Trine, hvis du googler, så kommer der masser af priser.

0
0
Svar på denne tråd

jepper
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 15:21

i know - mere til de forhandlere som andre har erfaringer med

Hilsen Trine

♥Lykkelig Allround part på billedsmukke Mulan♥

HJÆLPER PÅ ENGHØJS PONYCLUB 28-30-33

0
0
Svar på denne tråd

Robot støvsuger
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 21:57

Jeg havde også overvejet at anskaffe sådan en fætter og afprøvede min mors i vores eget hjem inden. Jeg synes ikke den fjernede synderligt meget skidt og den blev ved at køre i de samme baner. Måske den var købt for billigt, pris og kvalitet hænger som regel sammen.

Det er ikke vindene der styrer din sejllads,

men måden hvorpå du sætter dine sejl...

(Kinesisk ordsprog)

0
0
Svar på denne tråd

Winnie
Forfatter: 
Dato:  20-06-2008 23:05

Winnie, hvilket mærke og model afprøvede du?

0
0
Svar på denne tråd

Clean Mate...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2008 10:24

Jeg gav kæresten en Clean Mate i fødselsdagsgave. Han har døbt den Mini-Mette og givet den plasticøjne... ;)

Mini-Mette kører mest i køkkenet, hvor hun renser gulvet fint. Hun kan dog ikke komme helt ind i hjørnerne - og alt over gulvhøjde (fx edderkoppespind) bliver ikke fjernet.

I gangen fjerner jeg tæpperne, som hun hurtigt kører fast i.

I soveværelset mangler kæresten at sætte alle ledninger op under sengen. Ledninger æder Mette simpelhen - og så sidder hun fast. Når ledningerne er oppe - så kører hun fint rundt under sengen og støvsuger der, hvor det er mest besværligt at komme til.

I stuen har vi løse tæpper. Et alm. blødt med kort lurv og et rya. Mette kan køre på det med kort lurv, men det går langsomt og hun går nærmest i stampe på det. Ryaet må hun slet ikke komme i nærheden af.

Trods alt er jeg glad for kærestens lille robot, som faktisk stadig bruges flittig. Det kræver bare, at man indretter hjemmet, så hun kan komme til. Tæpper er hun ikke god til (lejligheden har afhøvlede gulve og laminat i køkkenet), og gulvet skal være ryddet, før hun kan komme til (men det er jo ikke meget anderledes fra den traditionelle støvsuger.)

Mette er og bliver dog et supplement - hun kan ikke erstatte den almindelige støvsuger.

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Gul er vor tids sort...

0
0
Svar på denne tråd

Roomba
Forfatter: 
Dato:  22-08-2008 21:09

Så er der indkøbt en Roomba her i huset... den kostede 2999 i Elgiganten...

den er kun afprøvet i soveværelsetmen det gjorde den godt...

Som andre nævner kører den til tider i sit eget spor - men den kom virkelig på noget af en opgave, og den fik det meste op og kom ind i alle mulige mærkelige kroge...

så intil videre er vi meget tilfredse...

Hilsen Trine

__________ALLROUND HEST KØBES__________

maks 65.000 kr

***** se min præsentation ******

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider