Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

 er her nogen fra Østfyn
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 07:26

Hej


I lokalavisen for Nybor så jeg en annonce om lagersalg af rideudstyr "alt skal væk" "50%" osv.


Udsalget foregår fra Magrethelund, Svendborg Landevej 9, og kun her i weekenden.


Men har aldig hørt om en rideudstyrsbutik på disse kanter, så er der nogen som ved om det er lager salg af strigler eller om der også er tøj og andet udstyr af lækker kvalitet?

0
0
Svar på denne tråd
 
 rester fra andre butikker
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 08:34

Tag du bare afsted, der er meget blandet og meget langt under halv pris, dette ved jeg fordi noget af det er rester fra min butik, som jeg lige er stoppet med.

Jeg er sikker på at alle kan finde mindst en ting de kan bruge, så det er bare med at komme afsted.


Mvh Trine Hansen

Miniaturehingst til avlsbenyttelse godkendt i DMHF og BMHS

http://www.ravnemosen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 tak for det
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 10:01

Ok tak så må jeg lige der ned og snuse lidt...:-))

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej.....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 12:43

Altså nu i weekeden og fra idag af?


Mvh Bettina

0
0
Svar på denne tråd
 
 fra lørdag
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 13:28

det er i weekenden samt hele påsken, men husk det er først til mølle.


Mvh Trine Hansen

Miniaturehingst til avlsbenyttelse godkendt i DMHF og BMHS

http://www.ravnemosen.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej.....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 15:40

Tak:-)


Hvad tid starter det?


Mvh Bettina

0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-la
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 00:40

Det lyder ellers spændende! Men er alligevel 45 km. herfra.. :/


Der skulle vel aldrig være en billig Wintec Isabel?


Dejligste
♥ ♥ ♥
Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django
-
Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjahh...
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 16:36

Jeg er da også noget nysgerrig :)


Nogen der kender åbningstider?



Mvh.

Stutteri RedtZ

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmmm...
Forfatter: 
Dato:  16-03-2008 20:58

Nu kørte jeg derned her i dag... Der er da lidt at hente, fik 2 dækkener og lidt andet... men intet voldsomt.

Så... billigt er det heller ikke, det er nogen lunde samme pris som på tilbud i alm. rideudstyr´s forretninger, synes jeg.


Så til jer langvejs fra, synes jeg ikke kun i skal køre for det... så skal det være for andet også, men de har mange andre spændende gamle ting :)


Synes det ville cære synd at køre langt for så at blive rigtig skuffet.



Mvh.

Stutteri RedtZ

When a loved one becomes a memory

Memory becomes a treasure.

Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg var der også
Forfatter: 
Dato:  17-03-2008 07:32

jeg har det ligesom Stutteri »RedtZ«, er ikke imponeret.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider