Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:51

Hey alle.

Er det bare mig, eller er det ikke meget dyrt at opstaldning mange steder koster 4.000kr.? Her i holte, koster det omkring 3.000-4.000 for en lille ponyboks på en rideskole ..

Det er da helt vildt, synes jeg?

Hvad koster det for jer at have jeres pony/hest stående?

Er der evt. nogle af jer der ved hvor man kan opstalde en pony i holte eller området omkring for mindre? Så må i meget gerne skrive en besked!

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 18:54

Hvis du kan tage til Hørsholm/kokkedal med 354, så kan du få det for omkring 1200 ink. foder osv..

www.kokkedal-rideklub.dk

Kingsland jakke købes str. L

0
0
Svar på denne tråd

det var billigt!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:00

Det var da billigt!

Jeg kan ikke lige findes stedets adresse, har du den liggende?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

da jeg havde samson
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:02

stående hos nogen jeg kendte betalte jeg 1200 for løstdrigt inkl foder mv..

grunden til at mange staldlejer er så dyre pt er pga foderpriserne er steget med 30 %

min mor har sine opstaldet på lolland og der betaler hun 3000

men det er inkl fodring, ind og udlukning og udmugning..

Hilsen
Christina

- nu med en lille blybber i maven <3

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:03

Jeg gir blot 450 kr. pr. måned, men det er så selvfølgelig uden foder. Det skal jeg selv sørge for.

Men 3.000 - 4.000 kr. pr. månd kunne jeg aldrig drømme om at betale for opstaldning

Mette

Hvad der ikke dræber dig,
gør dig kun stærkere...

*Westernsadel sælges*

0
0
Svar på denne tråd

men altså..
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:04

Jeg synes bare at det virker som absurt meget?

Feks. Hørsholm rideskole, og Holte Rideklub koster det 4.000 for en fuldpasser. Jeg forstår selvfølgelig også at det handler om ''området'' men alligevel..

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

hold da op!
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:05

Hvor står dine heste opstaldet? Det er da vildt billigt!

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

Åh...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:06

jeg kan desværre ikke huske den, men det ligger 5 min fra kokkedal station, og lige ved siden af Kokkedal golfklub. Prøv evt at slå golfklubben op

0
0
Svar på denne tråd

tak du.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:07

Tak skal du have:)

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:11

Kom op og kig en dag

Folk er rigtig søde, men vi er pt i karentæne pga sygdom.

Ang. Hørsholm rideklub - prøv at checke deres tider i ridehus - sys ikk der er meget tid til privatryttere

0
0
Svar på denne tråd

Puhaaa
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:13

Ja, det er super dyrt, jeg skal flytte min til amager men udover de dyre stalde omkring kongelunden ridecenter har jeg ikke kunne finde andre stalde, findes der ikke flere på amager???

Med venlig Hilsen

Louise

OBS JEG SØGER NYT OPSTALDNINGS STED MELLEM KASTRUP & KBH H!
JEG SØGER OGSÅ NY SpringPART!!

0
0
Svar på denne tråd

Christina S:
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:29

Ja, jeg har hverken hesten eller noget endnu .

Men altså, jeg har haft en pause med ridningen og jeg vil meget gerne starte igen, bare som sådan skovturs hest og hygge ridning.. Så jeg vil ikke betale for meget for det! Så det lyder jo helt perfekt:).

Ved du om der er ledige pladser?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

Emilie 1 ♣Emilie♣ (
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:32

Emilie 1 ♣Emilie♣ (

Der er ledige bokse, men jeg ved ikk om det er den str. du står og mangler

Ellers er der venteliste..

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:44

jeg ville lige precis kunne have 11,5 heste stående for de 4000

En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd

stormen
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:52

Jeg giver 1445 i måneden for at have min hest hos Højris Rideklub (www.hjrk.dk) i god boks med halm inkluderet. Foder og hø og fold er inkluderet i prisen. For en 50'er i måneden lukker staldmanden gladeligt hestene ud om morgenen/middag og så tager man selv ind om eftermiddagen. Rideskolen har desuden fine faciliteter der giver god mulighed for at ride, blandt andet to ridehuse og to fine udendørs baner. Stormvind's boks er fin til ham, god lys, og der er endda et lille vindue, samt foldene er gode.

Synes de priser, du skriver, er helt sindssyge!!! Kunne jo nærmest have 2 heste og én pony her for den pris! Puha, gad jeg godt nok IKKE give..

/ Katrine & Stormvind (..også kaldet Adolf) :P

Carpe diem! - Grib nuet!

EFTERLYSNING: Miss Maja, ca. 140 i stang, ca. 10-12 år gammel,

sidst set hos Pthybo maj 2007. Mørkebrun, se billeder på profil!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn som overskrift.
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:52

iiih. Hvorfor bor jeg ikke i et lidt ''billigere'' område?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

hvor står de henne?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 19:55

Hvorhenne ligger den stald? Se selv de sindsyge priser her:

www.holte.rideklub.dk/?Opstaldning

www.egene-ridecenter.dk/ opstaldning.asp

Udeboks 10.000 .

gosh! Somom det kun er milliadære der bor i holte!?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  30-12-2007 20:16

Emilie... lille dig det er depositum der er 10000 kr

En hest har 4 ben, 1 hale, 1 krop, og desværre tror nogen også de har 2 hoveder!

0
0
Svar på denne tråd

her hos mig..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 08:58

er prisen for boks med halm og wrap, udlukning indlukning, fodring 3 gange dagligt, ridebane udendrøs og lille ridehus. stort opvarmet sadelrum.

1000 kr derud over kommer så ejerens udgift til det foder der medbringes. wrap gives i den mængde ejeren ønsker det og er inkluderet i prisen for boks.

Ønskes der at boksen skal være med spåner er prisen 1150 og så fjerner vi klatter inden indlukning. udmugning sørger man selv for mindst 1 x om ugen.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
medlem af DRF pr.1/1-08 http://www.glrk.dk/
0
0
Svar på denne tråd

opstaldning
Forfatter: 
Dato:  31-12-2007 11:38

Ja, det er dyr i det område.

Vil du have din hest opstaldet et sted med fulpas eller er det ok at du selv skal klare det hele?

Så kan du selvfølgelig få det lidt billigere.

Jeg har min hest stående ved Lyngby/dyrehaven i en selvpasser stald.

Jeg giver 995 kr/md bare for en boks. Der følger ikke noget med, vi skal selv fodre, lukke ud/ind osv. (det skiftes vi så selvfølgelig til).

Så skal der købes spåner, hø/wrap, foder osv vd siden af, så det er jo heller ikke helt billigt (jeg kunne opstalde min hest incl. alt i jylland for næsten samme pris som jeg giver for boksen )

0
0
Svar på denne tråd

det område er dyrt
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 00:13

og vælger man en stald i Lyngby, som Gry så skal man undvære et ridehus... Desuden så kommer man hurtigt op i pris, jeg har regnet på hvad det ville koste mig at have min stående på Dyrehavegård og jeg skulle betale 2800 kr hver måned PLUS lave alt arbejde selv OG undvære ridehus... NEJ TAK

Jeg bor selv i Lyngby og har valgt at have hesten ved vestskoven i ballerup. Der har jeg den stående på 1800 inkl alt, undtagen ridehus. Der køber man kort hos naboen til 200 kr hver måned, dvs i alt 2000 kr hver måned. Der er flere stalde derude til rimelige priser... ellers så skal du op til hillerød/helsingør og lede...

Jeg ville aldrig vælge Holte, har undervist deroppe i en periode og din hest kan komme på fold 1 time hver dag... det ville jeg ALDRIG byde et dyr - at skulle stå spærret inde så mange timer hver dag...

Jeg har stået på vestsjælland til 1000 kr fuldpension men uden foder (det stillede man frem i bøtter) - hestene blev passet med alt andet... Og jeg glæder mig til den dag hvor vi køber en ejendom så jeg kan have 4 heste til den pris jeg giver nu... :)

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Nordsjælland og priser
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 12:40

Det er jo det dyre område du bor i, men afhængig af hvad du ønsker af faciliteter osv. så kan du jo finde i forskellige prislag.

Jeg har selv mine to heste stående i Kvistgård i Nordsjælland.

Der koster det 2800 hvis du selv muger og 3200 hvis du ikke selv muger. Det er inkl. ind og udlukning fra fold alle ugens 7 dage, halm på folden, samt 10 kg. wrap i boksen fordelt på to måltider dagligt og fodring 3-6 gange om dagen (de bokse hvor der er foderautommater bliver der fodret 6 x om dagen, og dem hvor der ikke er bliver der fodret 3 x om dagen).

Der er rigtig store bokse til alle hestene.

Der er desuden 20x60 ridehus + 20x60 ridebane + rotunde + løbebånd på stedet, samt skov på den anden side af vejen.

Jeg ved at der i Hjortekær området er flere stalde hvor der er selvpas og prisen derfor er mere rimelig, men ja mange af stederne er der jo ikke ridehus.

Desuden er der vist også nogle steder i Høsterkøb området, med rimelige priser men igen er en del af det vist selvpas.

Pia

Dækken sælges eller byttes.
Se min præsentation.
...................

0
0
Svar på denne tråd

Hjortekær
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 13:47

Ja, her i Hjoterkær-området (Lyngby/dyrehaven) der en del stalde. Næsten ingen har ridehus (Ørholm og mattson tror jeg er de nærmeste).

Priserne er selvfølgelig noget lavere fordi det er selvpas de fleste steder. Det billigste jeg har set er 600 kr/md for en boks uden noget. De dyreste tror jeg ligger på omkring 1500 kr/md for en boks uden noget...

Men generelt tror jeg bare ikke man kan tale om at finde noget billigt i dette område!

Jeg skulle vist bare være blevet i jylland

0
0
Svar på denne tråd

hvad jeg gerne vil have..
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:17

Altså opstaldning stedet skal være et, hvor der fodres osv. så jeg ikke skal købe foder/hø/halm, sådan noget som at muge ud kan jeg sagtens klare selv, også skal der selvfølgelig være nogen der kan lukke hesten på fold om morgen, og jeg er villig til at lave en plan om så at tage dem ind om aftenen igen osv.

Jeg synes bare at et ordning som denne, burgte være til at finde til mindre end 3.000 kr.?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

det finder du ikke i det område
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 17:30

desværre... du skal væk fra lyngby/holte området hvis du skal have det sådan... hvor langt vil du køre? hvis du tager ud mod værløse/farum/ballerup kan du finde noget i en lavere prisklasse...

hvor bor du helt præcist, for måske kan jeg hjælpe dig mht hvilke busser der kører hvorhen...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

svært...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 19:16

Jeg er helt enig med jannej -det er nok næsten umuligt!

Hvis man bor i det område tror jeg det er et spørgsmål om hvad med helst vil bruge sin tid på -transport eller at lukke hest ud/ind, fodre osv. Nej jeg ved godt, at det også er et spørgsmål om hvornår man har mulighed for at bruge den tid (om man kan komme om morgenen og fodre/lukke ud osv).

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bor..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 00:28

i Holte, tæt på Holte Station, jeg skal kunne tage derud på maks. en halv time med bus! For jeg gider ikke bruge så lang tid i en bus..

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

¤¤HOLDAFAST..
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 01:24

...Jeg skulle da vist ha lagt CowHouse på slælland...

Her får de foder om morgenen og kommer på fold med wap og læskur med halm.

de kommer ind til eftermiddag/aften og får foder og wap/hø..

og til nat får alle igen wap/hø og foder efter behov.

Alle opstaldere har hver to staldage pr md, pr hest hvor de skal strø,fodre og lukke ind.

På hest nr 2 af samme ejer/familie er der 200 kr rabat, dog man skal selv muge ud..

og vi har alle ridefaciliteter og åbent fra 6 morgen til 24 aften...og så alle de andre gode ting...

Hille du mille... det burde ha kostet 5000,- pr md... MEN..

det koster kun 1500,-

¤¤¤ HerligHesteHilsen Mulle.¤¤¤

www.123hjemmeside.dk/cowhouse

0
0
Svar på denne tråd

priser...
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 10:52

Hej

Priserne på hestehold er jo desværre skruet rimeligt meget op her i Københavnsområdet og i Nordsjælland

Men hvis man skal tage i betragtning på de steder der ikke er selvpas, er der altså nogen mennesker der skal bruge tid på at fodre, strø og lukke ud/ind fra fold, så skal der altså betales lidt for det.

Desuden er boligpriserne jo helt i vejret i området, så hvis huslejen også skal betales koster det jo desværre lidt (meget).

Janne, hvordan går det med jeres udmugningsordning?? Fungerer det eller muger I selv?

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

jeg gider 1200 på amager
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 11:09

Jeg giver 1200 for boks, men skal købe alt udover det. Det løber på i ca 15-1700 pr md. Ejerne giver morgen og aftensmad samt lukker på fold. Så skiftes vi til at tage ind.

Vi ligger 5 min fra skov og ridehus.

4000 kr for boks er da helt sindsygt.

Heldig ejer af Stajrni.

Part/hjælp til tilridning søges.

Kender i nogen??

0
0
Svar på denne tråd

iiih altså.
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 14:20

Jeg er super glad for at bo i kbh området ellers, men lige på détte ene punkt ville jeg ØNSKE at vi boede i jylland?

For jeg synes at priserne er helt hen i vejret her.. Så selvfølgelig kan man snakke om bolig priserne osv. Og det at folk skal fodre, men alligevel.. det kan da vel ikke blive 4.000 for en pony boks!? Det vil jeg aldrig kunne komme til at betale?

Knus, Emilie.

0
0
Svar på denne tråd

du kan jo også få
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 14:21

en pony boks i det område imellem 2400 og 3000.

4000 er vist en ret høj øvre grænse.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 19:36

Jeg hører til dem, som også synes at opstaldning er blevet lige lovlig dyrt. Jeg giver det samme i opstaldning I Næstved, som jeg gjorde i Frederiksværk -Nordsjælland.

Jeg giver 2500 i opstaldning, som inkluderer 2 pk. spåner pr. måned, skal man bruge flere, koster de kr. 65 pr. stk., og jeg bruger 4-6 stks. Derudover er der inkluderet foder 3 gange dagligt (havre, müsli, roepiller), wrap 2 gange dagligt, hestene bliver lukket ud/ind dagligt. Med spåner løber det op i kr. 2890,- pr. måned for mig ekskl. mugning som vi selv står for.

Det skal dog lige understreges, at jeg er meget glad for mit opstaldningssted

MVH.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider