Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dressur træning Østjylland
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 17:12

Jeg har købt mig en ung vallak på 3 år. Jeg rider ham i skridt og lidt i trav. Og det tar han rigtig pænt og det går godt. Men jeg kunne godt tænke mig at få ham redet af en "prof" i en periode.

Jeg bor i Horsens hvor han også er opstaldet. Er der nogen der har forslag til en der gør i den slags?

Hilsen Sussie

- Som er den heldige ejer af Domino Imagine

Min smukke prins.

0
0
Svar på denne tråd

Proff. ridning
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 18:49

Nu ved jeg godt, at der er nogle, der er noget trætte af de ret enslydende svar, der dukker op i div. tråde herinde på træning... meeen hvis jeg skulle sende min unghest i proff. ridning - uanset om jeg var til spring, dressur eller tur - ville den ryge direkte til Kjellerup (Susan Kjærgård, www.blueberryhill.dk ) .

Jeg kunne ikke drømme om at udsætte min hest for schenkler og tøjle samtidig, så derfor ville det væsentlige for mig være at finde en der rider med adskilte signaler...og her kender jeg indtil nu kun til Susan .

Hvis du derimod vil ride efter den tyske model (schenkler og tøjle samtidig ), tror jeg ikke det er en god ide at sende hesten derhen, så bliver den virkelig forvirret, når du selv skal igang...

Mvh. Louise

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

EFTERLYSNING:

Aladdin, DV, sort m. 4 sokker og stj.blis, stg. 168 , 19 år

www.heste-nettet.dk/forum/7/100149/ 100149/

SÆLGES:

1 års broget, vallak, forv. stg. 172. Far: Wyatt Earp.

0
0
Svar på denne tråd

proff. ridning
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 19:26

Der er jo Gert på vestbirk ridecenter, ham ved jeg mange med Dvér bruger, han skulle være god. Nogen synes dog han er lidt hård, men udentvivl er han dygtigt. Og så er det ikke så langt fra horsens så du ville jo kunne være med i træningen.

mvh Tina

Hoelgaard´s Purple Glamour - Alle burde ride pinto
0
0
Svar på denne tråd

Anbefaling
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 19:45

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4

Kan jeg uden tøven anbefale, her får du i hvertfald en velredet hest hjem. Bare skriv hvis du vil vide mere :-)

-HeidiZ :-)

The trust between horse and rider creates a unique partnership

0
0
Svar på denne tråd

Tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 20:09

dog synes jeg ikke du skulle sende den i fuld ridning når du ikke er ældre. Hos Kamilla kunne du jo evt. få ham redet 3 gange om ugen, og så evt selv komme og ride 2 gange om ugen med undervisning :-)

0
0
Svar på denne tråd

Jamen det kan da kun være...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 22:16

Hejsa

Jeg syntes helt sikkert du skal bruge Thomas D Larsen, han underviser i Boller hver onsdag, det var jo nemt at snakke med ham der. Han bor selv i Hampen ca en halv times kørsel med trailer, Han er kanon dygtig og det er hans Kæreste Annemette også... Helt klart at anbefale...

Mvh

Sabine Folkmann

"Allways look at the bright side off life"

Forhandler af Regulator Complete kontakt mig på 29723261.

Forhandler af BILLIGT hvidløgsgranulat og High Performance oil.

KIEFFER DONAU SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 23:00

Jeg kan også tilslutte mig Gert Rasmussens træning (Vestbirk Rideklub). Hård vil jeg egentlig ikke sige han er, men konsekvent. Og så har han oceaner af erfaring med mange forskellige typer heste.

Har også hørt godt om Thomas D. Larsen.

Men prøv da at tage ud og se dem begge undervise først og fremmest. Ved ikke hvilke dage Thomas D. Larsen er på Boller Rideklub (i Torsted). Så vidt jeg er orienteret, underviser Thomas primært i spring (?).

Gert underviser i dressur på Vestbirk om eftermiddagen/aftenen mandag, tirsdag og torsdag (ved ikke om han også underviser fredag) og onsdag i spring. Og desuden er han som regel på ridecenteret i dagtimerne, idet han er daglig leder af stedet.

God fornøjelse!

VH

Helle

0
0
Svar på denne tråd

bare lige info
Forfatter: 
Dato:  29-10-2007 23:20

Gert træner efter den tyske metode, kald det hård eller konsekvent, jeg kalder det bare forkert :)

Min veninder rider hos Thomas i Boller...

Men hvis jeg skal anbefale nogen så var det nok også hende hvis navn vi ikke nævner (susan)

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

jannej
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 12:59

selv om du mener hans træning er forkert, så kan andre jo godt have glæde af den. Hende jeg anbefaler rider nok også tysk, men har så mange glædelige historier hos hende, hvor tingene absolut IKKE gribe forkert an - tværtimod!! Og når man uddanner heste til de højste dressurklasser, så er det vidst ikke så forkert...

0
0
Svar på denne tråd

Thomas D Larsen
Forfatter: 
Dato:  30-10-2007 13:06

Thomas underviser ikke kun i spring. Han er selv mest dressurrytter og er rigtig god til at undervise, man lærer noget nyt hver gang og det bliver aldrig kedeligt for hesten. I Boller underviser han i spring men hvis du gerne vil have dressurundervisning så gør han det, han klargjorde os til kårring i dressur.

Mvh

Sabine Folkmann

"Allways look at the bright side off life"

Forhandler af Regulator Complete kontakt mig på 29723261.

Forhandler af BILLIGT hvidløgsgranulat og High Performance oil.

KIEFFER DONAU SÆLGES

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider