Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning Vejle
Forfatter: 
Dato:  02-10-2007 14:34

Da jeg til februar skal begynde på nyt studie i Vejle, har jeg bestemt mig for at flytte dertil, og jeg vil selvfølgelig gerne have mine heste med. Derfor kigger jeg lidt på opstaldningssteder på nettet, da jeg ikke selv er kendt i området. Desværre synes jeg, at det virker umuligt der skulle være noget til mig og mine heste, når jeg sådan søger lidt rundt.

Jeg har 2 arabere, meget lette at have med at gøre, på 1½ og 3 år. Den mindste er en hingst, og det gør jo ikke just mit problem mindre, omend han er utrolig nem, og kan gå på fold med ældre samt jævaldrende vallaker og hingste uden problemer. Den ældste er en hoppe, også nem at håndtere.

Jeg trives bedst på et lille sted, hvor jeg gerne giver en hånd med, hvis det kniber. Udmugning klarer jeg selvfølgelig selv.

Jeg er fuldstændig ligeglad med fasciliteter som ridehus og ridebane, det vigtigste er, at jeg får mine heste med, og at de kan komme på fold dagen lang.

Så kender du nogen, i eller omkring Vejle, der muligvis fra januar eller februar i det nye år kan opstalde mine heste, så lad mig endelig høre fra dig!!

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider