ØV ØV...Brokke indlæg 
Det startede med at min trofaste mazda skulle lakeres, da jeg efter at have kørt den op i røven af en forhen kørende skulle have ny frontklap og kofanger.
Da jeg jo ikke er millionær kørte jeg ind på et lille lokalt værksted for at høre om han lakere?. Dettte gjorde han sig ikke i, men han arbejdede sammen med et lakerings firma. Jeg fik en god pris og de ville gøre det hurtigt 
Igår skulle jeg så hente min bil.. og flot så Mazda ud 
MEN så sætter jeg mig ind og ser at der er en revne i forruden som starter nede i venstre side.(5-7cm)
Jeg går så ind på værkstedet og for lige mekanikeren til at se på det.
Det passer lige med at når man har frontkloppan oppe så starter
revnnen der hvor spidsen af frontklaapen peger ned. (vores konstatering er er den nok lige er blevet tabt ned i ruden.)
Han ringer til maleren som benægter...jeg vælger aå at køre ud til maleren for at vise ham skaden, men han er bare så flabet, påstår det aldrig er sket for ham, og det ikke kan lade sig gøre, det er nok bare en skade jeg har overset...eller er sket da jeg fik den nye frontklap på efter skaden. Men jeg fik sat ny rude i efter min vi havde samlet Mazda, for ruden var også smadret. Så det er en rude der er under ½ år gammel.
Nu lægger sagen mellem de to (maleren & mekanikeren)´...men øv hvor er det bare surt når folk ikke vil stå ved ders ansvar