Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Dette er da et ligegyldigt forum
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 19:24

9 ud af 10 indlæg her er flyttet til dette fora, der er stort set ingen HN'er der aktivt bruger dette fora, og siden mange har fået flyttet deres indlæg er der vel mange der mener det burde være i et andet forum end dette?

Er det bare mig der bliver vilt irriteret over at få flyttet mit indlæg til dette død syge og saharas ørken agtigt forum?

0
0
Svar på denne tråd

spild af tid
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 19:26

Bare på den forreste side her er der 31 flyttede indlæg!

0
0
Svar på denne tråd

Dato:  08-08-2007 19:31

folk kan jo bare poste deres indlæg i der rigtige fora til at starte med...der er mange der kigger forbi flere gange om dagen...

tit er det jo ikke de mest debatskabende tråde der er her...sikkert derfor der ikke er vild meget aktivitet.

BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4år

Dusør gives.

.

.

Svend4ever

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 20:01

nu det er et godt forum. Jeg kigger her flere gange om dagen.

Folk er bare ikke gode til at bruge det og sætter derfor deres indlæg hvor de jo egentlig godt ved det ikke hører hjemme.

Pia Nielsen

Udstyr sælges. Se præs.

0
0
Svar på denne tråd

Flyttede indlæg
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 20:09

Grunden til de mange flyttede indlæg skyldes jo folk med din holdning (trådstarter), som så lige indrykker dem i et andet forum selvom det er her de hører til.

Jeg er herinde lige så mange gange som i de andre fora, og de gange jeg har haft indlæg herinde, er der som regel også kommet en del brugbare svar.

Forskellen på dette og feks. hyggen er nok, at herinde skriver folk kun, hvis de har et "fornuftigt svar" på det der bliver spurgt om.

Mvh

Mette & Lunapigen

www.lille-hovgaard.dk

Opstaldning og sommergræs i Kolding V

0
0
Svar på denne tråd

Hyggen
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 20:20

De kan jo også nedlægge Hyggesnak, så skal folk lige pludselig til at overveje HVOR de skal postere deres indlæg.

Jeg kigger på de fleste fora, hvor jeg mener der kan stå noget af interesse.

0
0
Svar på denne tråd

hullubulu
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 21:07

Jeg har det ligesom dig. Jeg har også fået flyttet mit indlæg, man må åbenbart ikke spørge om der er nogen der har nogen gode ideer til restaurant besøg inde på hyggen

Jeg syntes det er vildt belastende...

Man får mange flere svar derinde end her.

Anne

Dressur underviser søges i kildebrønde

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 21:34
Jeg læser nu dette forum lige så meget som hyggen og synes,at det er et rigtig godt forum.

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev pr 1.10.2007

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

ja... beklager...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2007 23:26

Men jeg må holde med de andre.. Hvis man nu skrev der hvor det rent faktisk høre sig til ville flere læse der og måske også bruge de forskellige foraer bedre..

JEg har indtrykket af at det netop herinde er lidt mere seriøst og ikke bare "jeg har hørt at" og det er da til at forholde sig til. At ejg så gerne så at folk rent faktisk have dokumenteret viden i stedet for snak/rygter nogle gange er så en anden sag. *S*

Jeg er også en af dem der ofte er på dette fora.

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Produkter
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 07:27

Ris og ros er altid det forum, jeg tjekker først (sammen med avl). Herinde får jeg bl.a. noget at vide om, hvilke produkter folk synes om eller er yt. Det er viden, jeg kan bruge i mit job, som sælger af rideudstyr.

Og så slipper jeg for alle de (yndskyld mig) ligegyldige tråde om, hvad folk skal have til aftensmad, som findes i hyggesnak.

Så jeg synes langtfra at Produkter-Ris og ros er et ligegyldigt forum.

Hestens farve er en smagssag. Den kan ikke diskuteres.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 11:57

enig med de fleste her.

Synes dette er et godt forum, hvor man kan hente (næsten udelukkende) seriøse svar på de spørgsmål man har om tingene.

At det ikke er fuldstændig overrendt, er for mig bare endnu et plus.

Fx er jeg ALDRIG på hyggen, måske lige et par gange om året, men jeg opgiver det ret hurtigt igen, da jeg synes der er alt for mange "pladderindlæg" som jeg ikke gider spilde min tid på at tærske igennem.

Det, der irriterer mig mere end at få sit indlæg flyttet, er folk, der fra starten ikke kan finde ud af at poste dem rigtigt

mvh Maria

Søger du opstaldning nær Ålborg? Tjek min præsentation for info.

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 12:55

At det er et godt forum, og synes ligesom andre, at folk må være bedre til, at poste et indlæg rigtigt fra starten..

Humor er, når man trods alt ler.

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

hammelev.com/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger
Forfatter: 
Dato:  09-08-2007 15:38

rigtigt tit dette forum.

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider