Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Opstaldning i så tæt på Esbjerg
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 13:05

Hej.

Jeg ville lige høre om der er nogen der kender et godt sted at opstalde sin hest så tæt på Esbjerg som muligt (ikke mere end 20 km fra Esbjerg C). Jeg har to heste, den ene er en to år gammel hingst og den anden en 13 år gammel vallak. Det vigtigste for stedet er at hestene kan gå i folden det meste af dagen, der må også meget gerne være ridehus, men dette er ikke et krav. Det må også meget gerne være et sted hvor man kan betale sig fra ind- og udlkning på fold samt udmugning. Det ville være en fordel, hvis man selv kan tage foder med. Det ville også være en fordel, hvis der er en god dressurunderviser og andre som rider dressur på stedet...

Håber der er nogen som har nogle forslag til mig da jeg kommer fre odense og slet ikke har et overblik over, hvad der findes i Esbjerg og omegn

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 17:01

Stald Lambert ligger i Guldager ved Esbjerg ( ca 7-8 km ).

- Hestene er på fold fra morgen ( hvor de bliver lukket ud ) til du tager dem ind om eftermiddagen.

Mener de er ved at få arrangeret noget med at man kan betale sig fra indlukning og udmugning.

- Der er ridehus

- Foder ER på stedet

- Der er en dygtig dressur underviser, og hovedparten af rytterne er dressurryttere, og nogle på ret højt niveau.

Det var lidt om de krav du stillede.

Har du andre spørgsmål kan du bare skrive.

Hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 17:09

Hej igen.

Det skal måske siges at der i sommerperioden er mulighed for døgnfold.

I weekenderne er der staldvagts ordning, så man engang imellem har vagt, og skal lukke heste på fold.

Hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

tak for henvendelsen
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 20:11

Det lyder helt super - og jeg kan have en hingst stående også, som kan komme i folden? Hvad koster det? Er der udmugning med i prisen? Det lyder helt fint med staldvagt i weekenderne... Hvad fodrer de med? Det var lige nogle spørgsmål... Hvad koster undervisning? Vidste ikke lige om jeg skulle skrive til dig her eller på besked - så gjorde begge dele...

Forresten, hvad med hø - kan det købes med eller kan man have noget stående på stedet?

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 15:47

Jeg har sendt en privat besked til dig.

Hilsen Cathrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider