Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Erfaring OS Dressur sadel
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 13:12

Jeg er ved at købe en brugt OS dressursadel til min 4 års vallak. Men OS sadler hører man meget lidt om, og jeg kender intet til den, andet at den åbenbart passer min hest (ifølge kiropraktor).

Har I noget godt eller dårligt at sige om OS sadler? Jeg skal give 5500,- for den brugt men ikke slidt i stykker. Er det en OK pris?

Og hvis i kan anbefale en sadlelmager der kommer ud i køge/roskilde omegnen. Det må ikke være Heri eller rutzou.

Hilsen Gitte

Wraphø fra 2007 i minibig sælges - ring 20608283

0
0
Svar på denne tråd

det lyder meget
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 13:16

billigt.

De OS sadler jeg har været i nærheden af, har været super lækre at sidde i, og læderet af en fremragende kvalitet.

Jeg har hørt "ude i byen" at det inden i sadlen skulle være ligeså fremragende, men det er ikke noget jeg har søgt bekræftet af en fagmand.

0
0
Svar på denne tråd

Bacon:)
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 19:58

det lyder billgt ! ,
Os sadlerne er super behagelige at side i og det er ikke en sadel man sidder og bumber rundt i :D

det ville jeg sige ja til hvis det var mig der stod med det valg :D

Line May' Olsen.

Nu med dressur mulen Junker

+ Den alt overlevne SonyE tlf.

En rigtig hest er en oldenborg hest

Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes

0
0
Svar på denne tråd

Bacon:)
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 20:10

det lyder billgt ! ,
Os sadlerne er super behagelige at side i og det er ikke en sadel man sidder og bumber rundt i :D

det ville jeg sige ja til hvis det var mig der stod med det valg :D

Line May' Olsen.

Nu med dressur mulen Junker

+ Den alt overlevne SonyE tlf.

En rigtig hest er en oldenborg hest

Husk en kage er ikke blot en kage, det er en genial opfindelse som skal bringes, bages og nydes

0
0
Svar på denne tråd

OS sadel
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 21:44

Jeg anskaffede mig en brugt her for en uges tid siden, men det er ikke lige mig, må jeg indrømme, så den skal jeg af med igen.

Måske er det pga. jeg har lidt korte ben, synes i hvert fald klapperne var for lange til mig.

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 10:39

Jeg har købt sadlen. Og ja man sidder fantastisk godt i den. Nu mangler jeg bare en sadelmager!!!

Hav en god dag.

Hilsen Gitte

Wraphø fra 2007 i minibig sælges - ring 20608283

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 15:26
Min OS-sadel er 19år - og brugt meget, dvs mange heste om dagen i alle årene. Det er sadlen, der holder - og jeg vil til enhver tid anbefale den.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Grandeur DH 342 - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider